Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line Marketing Communication
Autoři:
Vybíhal, Tibor ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce „On-line marketingová komunikace“ je návrh na zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti podnikající v informačních technologiích. V části literární východiska jsou vymezeny nejdůležitější pojmy a metody. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, dále je analyzováno makroprostředí, mikroprostředí, marketingový a komunikační mix vybraného podniku a následně je prováděno dotazníkové šetření. Na základě získaných poznatků jsou závěrem vypracovány konkrétní vlastní návrhy pro zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti.
The purpose of the master's thesis "On-line marketing communication" is a proposal to improve on-line marketing communication of a selected IT company. In theoretical part of the thesis most important terms and methods are defined. In analytical part a selected company is characterized, macroenvironment, microenvironment, marketing and communication mix of a selected company and then a questionanire survey is elaborated. In conclusion, based on gained outputs a specific own proposals for improving a on-line marketing communication of a selected company are developed.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření.; komunikační mix; Malé a střední podniky; marketingový mix; on-line marketingová komunikace; PESTE; SWOT analýza; communication mix; marketing mix; on-line marketing communication; PESTE; questionnaire survey.; Small and middle-sized enterprises; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208397