Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  začátekpředchozí73 - 82  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - mikroregionu Táborsko
VELKOVÁ, Šárka
Hlavním cílem bakalářské práce bylo popsat vybraný mikroregion se zaměřením na danou oblast komerčních služeb, provést situační analýzu a vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb. Charakteristika mikroregionu byla provedena ze sekundárních zdrojů. Následně primární data byla získaná z dotazníkového šetření, řízených rozhovorů se starosty obcí a vlastním pozorováním v Sezimově Ústí, Plané nad Lužnicí, Chýnově, Radeníně, Radimovicích u Želče, Turovci a Vlčevsi.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - Sdružení pohraničních obcí a měst okresu Jindřichův Hradec
VAVROVÁ, Eliška
Cílem bakalářská práce je popsat vybraný mikroregion se zaměřením na danou oblast komerčních služeb, provést situační analýzu a vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb. Sdružení pohraničních obcí a měst okresu Jindřichův Hradec se nachází v Jihočeském kraji, a to v jeho jihovýchodní části v blízkosti hranic s Rakouskem. Mikroregion má 21 členských obcí na rozsáhlém území.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - Zájmové sdružení obcí Podkletí
HLADEČKOVÁ, Veronika
Má bakalářská práce je zaměřena na předpoklady rozvoje komerčních služeb v mikroregionu Podkletí. První část práce obsahuje literární přehled, ve kterém jsou vysvětleny pojmy týkající se komerčních služeb a mikroregionu. V další části práce byl proveden marketingový výzkum, který se skládal ze dvou částí: dotazníkového šetření s podnikateli a rozhovorů se starosty. Poté byla provedena situační a SWOT analýza. Konečným výstupem mé práce je stanovení předpokladů rozvoje komerčních služeb v mikroregionu Podkletí.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti Dobrovolného svazku obcí Blatenska
ŠEBKOVÁ, Monika
Tématem bakalářské práce jsou Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti Dobrovolného svazku obcí Blatenska. Cílem této práce je popsat mikroregion se zaměřením na danou oblast komerčních služeb, provést situační analýzu dle metodiky Ústavu územního rozvoje a vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb ve vybraném mikroregionu.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti mikroregionu Dolní Pootaví
SPOLKOVÁ, Simona
Tématem bakalářské práce jsou Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti Dobrovolného svazku obcí Dolního Pootaví. Cílem bakalářské práce je popsat vybraný mikroregion se zaměřením na danou oblast komerčních služeb, provést situační analýzu a vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb ve vybraném mikroregionu.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti ekoregionu Úhlava
MIKUŠOVÁ, Veronika
Cílem práce je popsat vybraný region se zaměřením na danou oblast komerčních služeb, provést situační analýzu dle metodiky Ústavu územního rozvoje a vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb ve vybraném mikroregionu.
Kulturní cestovní ruch na Klatovsku
TOMANOVÁ, Věra
Hlavním cílem bakalářské práce bylo vymezit kulturní cestovní ruch ve zkoumané oblasti Klatovska, vedlejším cílem pak analýza cestovního ruchu ve zvolené oblasti Klatovska - hrad Velhartice. Dalšími úkoly bylo vytipovat skrytý potenciál se zaměřením na kulturní cestovní ruch, navrhnout opatření ke zlepšení stavu a připravit vhodný marketingový mix čili vhodný produkt pro různé segmenty. Samotnému zpracování práce předcházelo studium odborné a regionální literatury, včetně propagačních materiálů a internetových zdrojů. Na základě tohoto bylo vymezeno zkoumané území, kterým je Klatovsko, konkrétně hrad Velhartice. Byly zjištěny předpoklady dané lokality pomocí situační analýzy a pomocí terénního šetření byly zjištěny skutečnosti důležité pro potvrzení či vyvrácení předem stanovených hypotéz.
Strategic marketing plan of establishing company
Janíková, Miroslava ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu zakládané studentské agentury, který zabezpečí, aby se společnost dostala do povědomí svých potenciálních zákazníků a v průběhu své existence byla konkurenceschopná. Marketingový plán je vypracovaný tak, aby byl s využitím minimálních a v počátku existence agentury omezených finančních zdrojů, dosažen maximální efekt. K naplnění tohoto cíle navrhnu marketingovou strategii, v rámci které specifikuji jednotlivé nástroje marketingového mixu, s důrazem na optimalizace komunikačního mixu. Práce má dvě části. V teoretické části se věnuji specifikům služeb a popisuji strategické řízení, přičemž se zaměřuj zejména na fázi plánování a marketingový plán. V praktické části představuji společnost a její produkt. Na základě výsledků rozsáhlé analýzy okolí firmy definuji segment a vzhledem k marketingovým cílům a positioningu firmy navrhuji jednotlivé nástroje marketingového mixu.
Návrh marketingové strategie firmy KOPP Elektrotechnika spol. s r.o.
Kořínková, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
V teoretické části se práce zaměřuje na základní charakteristiky a specifika průmyslového trhu a na aktuální vývojové trendy v průmyslovém marketingu. Metodická část se věnuje postupu při vytváření marketingové strategie. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část se zabývá situační analýzou firmy Kopp Elektrotechnika spol. s r.o.. Druhá část navazuje na situační analýzu a jejím výstupem je návrh marketingové strategie pro tuto firmu.
Zhodnocení marketingové strategie Ferrari
Fiala, Jakub ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této práce je zhodnocení marketingové strategie automobilky Ferrari s přihlédnutím ke specifikům marketingu luxusního zboží. Hlavním nástrojem práce je situační analýza, jejíž hlavní poznatky jsou shrnuty do SWOT analýzy, z níž je vyvozeno konečné zhodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   začátekpředchozí73 - 82  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.