Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přímá marketingová komunikace vybrané společnosti
Walter, Viliam ; Salajka, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu přímých marketingových aktivit společnosti Sonepar. Primárně se zabývá prací obchodních zástupců a skutečností, jak je využit čas ve vztahu k prodejním aktivitám. Obsahuje návrh změn k přístupu vedení současných pracovníků a přístupu k procesu školení nových pracovníků, které přispějí ke zvýšení efektivity prodejního týmu společnosti Sonepar.
Analýza reportovacích služeb z databáze obchodní společnosti a návrhy na změny
Zetocha, Adam ; Mucha, Robert (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou zbierania, ukladania a hlavne vytvárania reportov z obrovského množstva dát získaných obchodnými zástupcami firmy priamo na prevádzkach jednotlivých reťazcov. Zameriam sa predovšetkým na proces vytvárania reportov z dát, uložených na SQL databáze spoločnosti pomocou licencovaného softwaru Telerik report designer. Moja bakalárska práca analyzuje efektívnosť samotného reportovania cez vyššie spomínaný software a navrhuje možné alternatívne riešenie reportovacieho procesu.
Zvyšování produktivity práce na základě organizačních změn ve firmě Glaxo Smith Kline s.r.o
Nádvorník, Josef ; Hassmanová, Daniela (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je navržení možných způsobů zvyšování efektivity a produktivity práce ve farmaceutické společnosti. Cílovým podnikovým segmentem, na který se autor zaměřil, je prodejní tým reprezentantů. Navrhované změny reflektují nedávno proběhlou vnitropodnikovou restrukturalizaci.
Zvyšování produktivity práce na základě organizačních změn ve firmě Glaxo Smith Kline s.r.o
Nádvorník, Josef ; Hassmanová, Daniela (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je navržení možných způsobů zvyšování efektivity a produktivity práce ve farmaceutické společnosti. Cílovým podnikovým segmentem, na který se autor zaměřil, je prodejní tým reprezentantů. Navrhované změny reflektují nedávno proběhlou vnitropodnikovou restrukturalizaci.
Faktory ovlivňující spolupráci obchodních zástupců s pojišťovací společností
Šticová, Monika ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje hlavní faktory ovlivňující motivaci k výkonu práce pojišťovacích zprostředkovatelů dané pojišťovny a navrhuje řešení k eliminaci problémů a lepším plněním stanovených cílů společnosti. Dílčími cíli je zjištění hlavních motivů ke spolupráci a jejich dlouhodobého setrvání ve společnosti. K dosažení tohoto cíle využiji dotazníkové šetření a osobní rozhovory s pojišťovacími zprostředkovateli. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretická část se zaměřuje na subjekty na trhu pojišťovnictví, registr pojišťovacích zprostředkovatelů a profesní asociace a zásady tvorby dotazníku. Praktická část vychází z metod dotazníkového šetření a následně jsou zpracovány výsledky provedeného šetření.
Analýza reportovacích služeb z databáze obchodní společnosti a návrhy na změny
Zetocha, Adam ; Mucha, Robert (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou zbierania, ukladania a hlavne vytvárania reportov z obrovského množstva dát získaných obchodnými zástupcami firmy priamo na prevádzkach jednotlivých reťazcov. Zameriam sa predovšetkým na proces vytvárania reportov z dát, uložených na SQL databáze spoločnosti pomocou licencovaného softwaru Telerik report designer. Moja bakalárska práca analyzuje efektívnosť samotného reportovania cez vyššie spomínaný software a navrhuje možné alternatívne riešenie reportovacieho procesu.
Analýza práce obchodního zástupce na trhu vlasové kosmetiky
Benešová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kohoutová, Zdeňka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá pracovní náplní obchodního zástupce na trhu vlasové kosmetiky, konkrétně pak ve společnosti Hair Servis. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část popisuje teoretické pojmy, jako jsou trh vlasové kosmetiky, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda a také rozbor práce obchodního zástupce. Druhá, praktická část se věnuje charakteristice a portfoliu společnosti Hair Servis, dále jejímu konkurenčnímu prostředí, konkurenční výhodě a především jejím obchodním zástupcům. Další část představuje vlastní dotazníkové šetření pro obchodní zástupce uvedené společnosti, které bylo vypracováno ke zjištění spokojenosti obchodních zástupců firmy a k navrhnutí změn pro tento podnik. V poslední části je shrnuto vyhodnocení dotazníkového šetření a navrhnutí vlastních doporučení.
Analýza systému vzdělávání obchodních zástupců v Top Moravia Q,s.r.o.
Jurník, Daniel ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce se v první části zabývá stanovením teoretických východisek pro analýzu vzdělávacího systému. Popisuje jednotlivé fáze tvorby vzdělávacího systému a možné přístupy ke vzdělávání pracovníků. Předmětem další části je praktická analýza systému vzdělávání obchodních zástupců ve společnosti Top Moravia Q. Ta se zaměřuje na zkoumání úvodního školení pro obchodní zástupce a následné další vzdělávání, formou osobního tréninku manažerem, pracovní porady a semináře. Prostřednictvím kvalitativního i kvantitativního výzkumu je zjišťován názor účastníků programu na jeho smysl, efektivnost a přínos. V závěrečné části jsou provedena vyhodnocení zjištěných skutečností a formulována doporučení pro zkvalitnění daného programu a vzdělávacího systému jako celku. Zhodnocen je také celkový přístup společnosti ke vzdělávacím aktivitám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.