Název: Přímá marketingová komunikace vybrané společnosti
Překlad názvu: Direct Marketing Communication of the Selected Company
Autoři: Walter, Viliam ; Salajka, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B trhy; měření výkonu; obchodní zástupce; přímý marketing; racionalizace; B2B markets; direct marketing; performance measurement; rationalization; sales representatives

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246274

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-618054


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet