Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 723 záznamů.  začátekpředchozí714 - 723  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Windoor CZ s.r.o.
Šímová, Radka ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce hodnotí postavení podniku na trhu, ve SWOT analýze zjišťuje silné a slabé strínky podniku a jeho příležitosti a hrozby. Dále podává přehled o jednotlivých nástrojích marketingového mixu a navrhuje opatření ke zlepšení jejich využívání.
Socioekonomický rozvoj Libereckého kraje
Hronek, Lukáš ; Wokoun, René (vedoucí práce) ; Kouřilová, Jana (oponent)
This thesis deals with the socio-economic development of the Liberec Region. In itself, the socio-economic progression is a very complex issue richly structured organizationally as well as institutionally. Matters regarding the realization of the socio-economic program were even more complicated by the completion of the second phase of the transformation of the public administration. The search for an optimal methodology for creating the strategic documentation together with tools for the realization of regional development plans is far from over. While the negotiation and approval of the strategic documentation is a complicated process, the realization of those plans is what causes most of the difficulties. In my opinion, the local Council of the Liberec Region has so far not been able to create adequate organizational and personnel capacity for the realization and the monitoring of the realization process of the existing documentation. The use of the EU funds for the realization of the plans as well as the cohesion policy of the Liberec region, just like the rest of the Czech Republic, in my opinion, is insufficient.
Strategická analýza společnosti FABORY ? CZ, s. r. o.
Vojáčková, Alena Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je představit metody a nástroje používané při provádění strategické analýzy podnikatelského subjektu a tyto nástroje dále aplikovat na společnost FABORY ? CZ, s. r. o. V textu se objeví informace o následujících oblastech: analýza makrookolí společnosti (PEST a 4C analýza), analýza odvětví, analýza konkurenčního prostředí (Porterův model pěti sil), interní analýza firmy, SWOT analýza a další metody. V závěru textu jsou prezentovány konkrétní návrhy, které by měly zkoumané společnosti zajistit další růst a rozvoj.
Návrh strategie české fotobanky
Musilová, Zuzana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Cenkl, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je na základě komplexní analýzy činnosti Fotobanky, portfolia služeb, pozice na trhu a ekonomických výsledků i vnějšího prostředí, identifikovat klíčové problémy, jejich příčiny, silné a slabé stránky a navrhnout novou strategii Fotobanky, která by jí umožnila realizovat její strategické cíle: zlepšit její pozici na trhu i výši realizovaného obratu a další v souladu s celofiremními cíli ČTK.
Tvorba marketingové strategie pro tržní segment kreditních karet Citibank a.s.
Studeník, Peter Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vacíková, Hana (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingovej strátégie pre spoločnosť Citibank v Českej republike, pre produkt - kreditná karta. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú čast. V teoretickej časti popisujem postup zostavenia marketingovej stratégie na základe přeštudovanej literatúry a poznatkov, ktoré som si osvojil počas štúdia na Fakulte managementu v Jidřichově Hradci. V úvode praktickej časti charakterizujem Citibank, ktorá je mojim zamestnávatelom od roku 2001. Neskor analyzujem interné a externé prostredie Citibank, ktoré doplňujem dokladnou SWOT analýzou. V poslednej časti poukazujem na nedostaky súčasnej marketingovej strátegie. Na základe uskutočnenej analýzy a súčasnej podnikovej stratégie Citibank, navrhujem novú marketingovú stratégiu.
Analýza zprostředkovatelských služeb na trhu ČR a Číny
Li, Xiaokun ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kříž, Martin (oponent)
V současnosti jsou mezi Čínou a ČR dobré ekonomické vztahy a existuje mezi těmito státy mnoho obchodních příležitostí. Aby bylo možné tyto příležitosti plně využít, hrají velmi důležitou roli zprostředkovatelské firmy, to jsou firmy, které poskytují tlumočnické, překladatelské a poradenské služby a přitom pomáhají svým zákazníkům s hledáním a kontaktováním obchodních partnerů na trzích Číny a ČR. Ve své práci se budu snažit podat ucelený obraz o odvětví zprostředkovatelských služeb na čínském a českém trhu.
Analýza postavení podniku PARKHOTEL Sokolov na českém trhu
Melamed, Artem ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je posoudit, zda je podnik PARKHOTEL Sokolov životaschopný a dokáže-li dlouhodobě přinášet svým majitelům zisk, a to na základě zjištění silných a slabých stránek podniku PARKHOTEL Sokolov, analýzy jeho příležitostí a hrozeb, a také analýzy okolí. Dále je cílem na základě výsledků uvedených analýz určít, jakou stratégii by si měl podnik zvolit pro svůj rozvoj v budoucnu.
Postavení Šanghaje v hospodářském komplexu ČLR
Malát, Jiří ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Práce analyzuje postavení Šanghaje v hospodářském komplexu ČLR. Dále rozebírá současnou demografickou situaci, penzijní systém a systém sociálního zabezpečení. Pojednává o perspektivách města i jeho infrastruktuře. Analyzuje rovněž postavení Šanghaje jako cíle cestovního ruchu. V neposlední řadě pojednává o možnosti investic v Šanghaji.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Hudos, Radek ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií. V teoretické části je kladen důraz na plánovací etapu strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na deskripci situace vybrané společnosti. Následuje podrobná marketingová situační analýza a samotné navržení marketingové strategie v rozdělení na čtyři dílčí strategie - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační.
Budování konkurenční pozice českého obchodního řetězce
Häuser, Vít ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Analýza konkurenční pozice Jednoty Opava s.d. za pomoci sekundárních dat a nástroje analýzy SWOT. Identifikace tržních výzev a mezer, provedení zákaznického výzkumu trhu za účelem nalezení slabých míst v marketingovém mixu firmu. Segmentace zákaznických skupin. Porovnání s konkurencí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 723 záznamů.   začátekpředchozí714 - 723  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.