Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Java EE Organizér - modul úkoly
Černý, Petr ; Martinek, David (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou aplikací pro orgranizaci času a kontaktů. Obsahuje analýzu stávajících řešení, používaných architektur a stručnou charakteristiku konkrétních aplikací. Práce se také zabývá tvorbou aplikačního klienta pro Java EE aplikace a pojednává o základních technologiích, které se v této oblasti používají (Swing, platforma Java EE a její technologie). Praktická část obsahuje návrh a implementaci modulů pro správu kontaktů a úkolů, které jsou zakomponovány do demonstrační aplikace Java EE Organizér.
Server pro inteligentní domácnost
Blaho, Matúš ; Košař, Vlastimil (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace serveru pro systém inteligentní domácnosti, která slouží na komunikaci se vstupním bodem  domácnosti. Návrh a implementace se soustředí zejména na optimalizaci výkonu. Úlohou aplikace je sbírání a ukládání dat z domácnosti. Ukládání dat je realizováno pomoci databáze, s kterou aplikace komunikuje. Serverová aplikace je spouštěná jako služba běžící v pozadí z příkazové řádky. Implementace je realizovaná v jazyce C++.
Emulátor koncových prvků inteligentní domácnosti
Brychtová, Hana ; Viktorin, Jan (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh a implementaci aplikace s grafickým rozhraním emulující činnost koncových zařízení systému inteligentní domácnosti. Tato zařízení slouží k měření veličin a ovládání spínačů. Aplikace je řešena pomocí grafických a síťových knihoven Qt v jazyce C++. Výsledkem je program, který umožňuje jednoduché testování v uživatelsky přívětivém prostředí. Přínosem této práce je umožnění paralelního vývoje serverové aplikace a jejího testování s vývojem hardwarových koncových zařízení.
Multiplayer karetní hry žolíky
Marek, Lukáš ; Dvořák, Radim (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci karetní hry žolíky. Hra je navržena jako klient-server aplikace. Uživatelé se připojí na server a mají možnost přidat se k již vytvořené hře nebo si založit vlastní hru. Aplikace je implementována v programovacím jazyce C++ s použitím frameworku Qt.
Hra had s podporou více hráčů
Duží, Martin ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj počítačové hry had s rozšířením o hru více hráčů. Úvodní část se zabývá rozborem dvou základních teoretických celků - počítačové grafiky a síťové komunikace. Obě témata se zaměřují na programátorský pohled. Následuje návrh použitý při tvorbě aplikace. Praktická část seznamuje s implementací v jazyce C++ a použití knihoven OpenGL, freeglut, irrKlang a ENet. Také zahrnuje detaily objektově orientovaného přístupu. Závěr obsahuje popis testování a uživatelské hodnocení.
Java EE Organizér - modul kalendář
Kovář, Jan ; Martinek, David (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o analýze stávajících organizérů a přístupů, které jsou s těmito aplikacemi spojeny. Další část práce popisuje model třívrstvé architektury a její části. Jsou zde také popisovány některé základní technologie, které jsou obsaženy v platformě Java EE a nebo jsou s touto platformou úzce spjaty. Další část práce je věnována popisu implementace a návrhu aplikace Java EE Organizér, což je aplikace, jejímž úkolem je správa událostí, úkolů a kontaktů.
Titulkovací nástroj pro běžící přednášku
Pokorný, Filip ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením problému Poradenského centra Alfons, který se týká jím poskytované služby, a to simultánního přepisu pro sluchově hendikepované studenty. Na základě pravidelné docházky do centra jsem provedl analýzu problému a následně navrhl řešení v podobě aplikace, kterou jsem následně naprogramoval. Tato aplikace má za cíl přejímat text od osoby realizující simultánní přepis a distribuovat ho studentovi v co nejvhodnější formě v doprovodu videopřenosu, který poskytuje obraz ze zařízení přednášejícího. Na závěr jsem aplikaci vyzkoušel se sluchově hendikepovanými studenty přímo ve výuce a následně jsem výsledky testování slovně ohodnotil.
Síťová aplikace hry kanasta
Němeček, Patrik ; Kněžík, Jan (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje analýzu, návrh, implementaci a testování síťové aplikace hry Kanasta. Jde o karetní hru pro 2 až 4 hráče, kde hráči spolu hrají po síti. V této práci je popsán a použit model klient/server, síťové protokoly TCP/IP a navržen vlastní komunikační protokol pro zasílání zpráv mezi klientskou a serverovou částí. Aplikace je implementována v programovacím jazyce C++ s využitím Qt frameworku. Výsledná aplikace je multiplatformní.
Síťová aplikace pro karetní hru Magic: The Gathering
Stonavský, Jakub ; Kubát, David (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce)
V této práci je popsán návrh a implementace on-line hry dle sběratelské karetní hry Magic: The Gathering. Jedná se o aplikaci typu klient-server implementovánu v jazyce C++ s použitím Qt frameworku. Také jsou v této práci vysvětleny síťové modely ISO/OSI, TCP/IP a model klient-server.
Qubit - systém pro správu a tvorbu překladů
Cincibuch, Jindřich ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Čech, Přemysl (oponent)
Název práce: Qubit - systém pro správu a tvorbu pøekladù Autor: Jindøich Cincibuch Katedra: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémù Vedoucí bakaláøské práce: Mgr. Pavel Je¾ek, Ph.D., Katedra distribuovaných a spolehlivých systémù Abstrakt: Cílem této práce bylo vytvoøit softwarové øe¹ení, které umo¾ní pøekladatelským agenturám lépe spolupracovat s freelance pøekladateli, kteøí nevlastní nákladné pøekladatelské nástroje. Souèástí softwarového øe¹ení je informaèní systém s gra ckou aplikací, která bude umo¾òovat zamìstnancùm pøekladatelské agentury vzdálenì zadávat dokumenty k pøekladu a spravovat je. Dal¹í èástí je gra cká aplikace pro freelance pøekla- datele s integrovaným gra ckým editorem pøekladù, v nìm¾ budou pøekladatelé realizovat samotný pøeklad zadaných souborù. Softwarové øe¹ení je zamìøeno pøe- dev¹ím na podporu editování komerèního pøekladatelského formátu SDLXLIFF, tak aby ho bylo mo¾né zpìtnì pou¾ívat v originální aplikaci SDL Trados Studio. V textové èásti práce je podrobnì pøedstavena problematika pøekladù a formátù u¾ívaných pro jejich sdílení. Dále je rozebrán návrh, analýza a samotný vývoj informaèního systému a gra ckých u¾ivatelských aplikací. Následnì je popsána struktura implementovaného softwarového øe¹ení. Klíèová slova: sdlxli tmx pøekladatelský editor wcf sí»ová aplikace...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.