Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Negative Campaigns in Political Marketing during Presidential Election in Slovakia in 2014
Vojnová, Lenka ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Práca je zameraná na využitie negatívnej komunikácie v oblasti politického marketingu počas prezidentských volieb na Slovensku v roku 2014. Táto problematika v sebe zahŕňa vymedzenie teórie tohto špecifického štýlu komunikácie a jej následnú aplikáciu do súčasného spoločenského diania. Pri písaní teoretickej časti využívam metódu deskriptívnej analýzy. V praktickej časti pracujem s komparatívnou metódou, pričom porovnávam dva subjekty v rovnakých podmienkach na základe sledovaných kritérií, ktoré sú v tomto prípade nástroje marketingovej komunikácie so zameraním na negatívne kampane. Na záver použitím syntézy zhrňujem a vyhodnocujem výsledky porovnávania, vzhľadom k stanovenému cieľu a teoretickej časti. Cieľom tejto práce je analyzovať komunikáciu kandidátov Róberta Fica a Andreja Kisku počas prezidentských volieb na Slovensku v roku 2014. Porovnávam ich positioning a využívanie komunikačných nástrojov počas kampane, pričom sa zameriavam na komparáciu video kampane a ich aktivity na sociálnych sieťach. Prínos tejto práce spočíva v analýze problematiky negatívnych kampaní, ktoré sú aktuálne pre skúmanie a rozvoj politického marketingu. Práca takisto poskytuje prehľad využitia komunikačných nástrojov prezidentskými kandidátmi.
Parlamentní volby v SR v roce 2016: analýza příčin volebních výsledků a povolebních vyjednávání
Trojanová, Tereza ; Švec, Kamil (vedoucí práce) ; Perottino, Michel (oponent)
Cílem práce je analyzovat příčiny výsledků parlamentních voleb na Slovensku konaných v teoretické části práce je na základě Ústavy SR nejprve popsán průběh sestavování vlády. Dále je prostor věnován důrazem na koaliční vládnutí, teo následujících voleb totiž měla na základě vývoje průzkumu voličských preferencí vzejít právě koaliční vláda. Důležitou součást tvoří také olebního systému, které značně ovlivňují politickou soutěž. nějž navazuje vývoj a podoba stranického systému na Slovensku. Následující část volební kampaně a předvolebních možnostech sestavení vlády. Samotné výsledky voleb jsou poté analyzovány zejména ve snaze nalézt příčiny klesající SD a obecně tradičních stran, propadu strany #Sieť a posílení povolebního rokování tvoří závěrečný úsek práce, v němž jsou srovnány předvolební a povolební rétoriky politiků stran, které spolu posléze vytvořily
The Slovak government crisis in 2018
Šedivý, Jakub ; Brunclík, Miloš (vedoucí práce) ; Mlejnek, Josef (oponent)
Anotácia Pravidelná interakcia vlády a prezidenta Slovenskej republiky s cieľom ovplyvniť verejnú mienku zohrala v spoločnosti taktiež dôležitú úlohu počas daného obdobia. Časté absurdné obvinenia a útoky na jednotlivých predstaviteľov slovenskej politickej scény začali vyvolávať mnoho podozrení a otázok. Snaha o ovplyvnenie verejnej mienky bola prioritou všetkých vládnych predstaviteľov, vrátane samotného prezidenta. Cieľom mojej bakalárskej práce je prispieť s využitím relevantných informácií k objasneniu problematiky, zhodnoteniu celej situácie - rekonštrukcia a vývoj krízy z pohľadu prezidenta. Podstatou práce je analýza postupov prezidenta, najmä rozdiely medzi skutočnými právomocami, ktoré vyplývajú z Ústavy Slovenskej republiky a praxou, pretože dôležitú úlohu v spoločnosti počas krízy zohral aj prezident. Výskumnou otázkou teda je zistiť, akú úlohu zohral sám prezident v danej kríze, či prekračoval svoje ústavné právomoci a porušoval ústavné zvyklosti, alebo naopak, jeho jednanie bolo celkom v súlade s ústavnými právomocami a zvyklosťami.
Parlamentní volby v SR v roce 2016: analýza příčin volebních výsledků a povolebních vyjednávání
Trojanová, Tereza ; Švec, Kamil (vedoucí práce) ; Perottino, Michel (oponent)
Cílem práce je analyzovat příčiny výsledků parlamentních voleb na Slovensku konaných v teoretické části práce je na základě Ústavy SR nejprve popsán průběh sestavování vlády. Dále je prostor věnován důrazem na koaliční vládnutí, teo následujících voleb totiž měla na základě vývoje průzkumu voličských preferencí vzejít právě koaliční vláda. Důležitou součást tvoří také olebního systému, které značně ovlivňují politickou soutěž. nějž navazuje vývoj a podoba stranického systému na Slovensku. Následující část volební kampaně a předvolebních možnostech sestavení vlády. Samotné výsledky voleb jsou poté analyzovány zejména ve snaze nalézt příčiny klesající SD a obecně tradičních stran, propadu strany #Sieť a posílení povolebního rokování tvoří závěrečný úsek práce, v němž jsou srovnány předvolební a povolební rétoriky politiků stran, které spolu posléze vytvořily
Negative Campaigns in Political Marketing during Presidential Election in Slovakia in 2014
Vojnová, Lenka ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Práca je zameraná na využitie negatívnej komunikácie v oblasti politického marketingu počas prezidentských volieb na Slovensku v roku 2014. Táto problematika v sebe zahŕňa vymedzenie teórie tohto špecifického štýlu komunikácie a jej následnú aplikáciu do súčasného spoločenského diania. Pri písaní teoretickej časti využívam metódu deskriptívnej analýzy. V praktickej časti pracujem s komparatívnou metódou, pričom porovnávam dva subjekty v rovnakých podmienkach na základe sledovaných kritérií, ktoré sú v tomto prípade nástroje marketingovej komunikácie so zameraním na negatívne kampane. Na záver použitím syntézy zhrňujem a vyhodnocujem výsledky porovnávania, vzhľadom k stanovenému cieľu a teoretickej časti. Cieľom tejto práce je analyzovať komunikáciu kandidátov Róberta Fica a Andreja Kisku počas prezidentských volieb na Slovensku v roku 2014. Porovnávam ich positioning a využívanie komunikačných nástrojov počas kampane, pričom sa zameriavam na komparáciu video kampane a ich aktivity na sociálnych sieťach. Prínos tejto práce spočíva v analýze problematiky negatívnych kampaní, ktoré sú aktuálne pre skúmanie a rozvoj politického marketingu. Práca takisto poskytuje prehľad využitia komunikačných nástrojov prezidentskými kandidátmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.