Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Biopotraviny v prostředí současného retailingu
Horká, Jana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Hlavním cílem práce je analýza nabídky biopotravin ve vybraných maloobchodních řetězcích zastoupených na českém trhu. Na začátku práce jsou vysvětleny pojmy maloobchod, retailing a je stručně nastíněn vývoj retailu v České republice. Ve druhé kapitole je představeno ekologické zemědělství, jeho definice, cíle a jeho současný stav ve světě a v České republice. Je zde definováno, co je to bioprodukt a biopotravina, jak jsou biopotraviny označovány a které organizace se této činnosti v ČR věnují. Ve třetí kapitole je analyzována situace na trhu biopotravin v ČR a jsou zde představeny určité marketingové projekty a akce pořádané za účelem propagace biopotravin. Čtvrtá kapitola analyzuje současný stav maloobchodní sítě v ČR a v následující kapitole jsou představeny maloobchodní řetězce vybrané za účelem analýzy jejich sortimentu biopotravin. Poslední kapitola se zabývá analýzou nabídky biopotravin ve vybraných retailových řetězcích.
Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce
KALUSOVÁ, Monika
Práce pojednává o vývoji španělského maloobchodního řetězce v oblasti textilní a oděvní. Smyslem práce je zjistit vývoj daného podniku v časovém horizontu a porovnat postavení podniku s konkurencí.
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
LOHOŇKOVÁ, Eva
Diplomová práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti vybraného podniku při využití metod strategického řízení. Analýza byla aplikována na společnost Jednota, spotřební družstvo České Budějovice.
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
ZEMENOVÁ, Edita
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci u vybrané maloobchodní jednotky. Hlavním cílem práce bylo analyzovat používání nástrojů marketingové komunikace u maloobchodní jednotky COOP. V rámci práce byl proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření, který měl potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy.
Využití mystery shoppingu jako nástroje efektivní kontroly personálu na prodejnách
Suková, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce je mystery shopping a jeho využití. Cílem práce je identifikovat a analyzovat možnosti využití této metody jako efektivního nástroje kontroly prodejního personálu.Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje informace o retailingu a jeho člěnění. Druhá kapitola se věnuje mystery shoppingu - od představení metody a její historie, přes využívané techniky a mezinárodně uznávané standardy MS po charakteristiku postavy mystery shoppera. Poslední kapitola je zaměřena na vlastní výzkum mystery shoppingu, který probíhal ve spolupráci s oděvní firmou O'Neill.
Marketingová strategie společnosti Bambule Alltoys, spol. s.r.o.
Kopová, Petra ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hadraba, Josef (oponent)
Předmětem této práce je analýza a zhodnocení marketingové strategie hračkářského maloobchodního řetězce Bambule Alltoys, spol. s.r.o. Dále jsou zde navržena doporučení, která by mohla pozici firmy na trhu upevnit a pomoci jí v naplnění jejích strategických cílů. V teoretické části je vymezen strategický marketing a proces strategického marketingového řízení. Následně jsou zde popsána specifika marketingu spotřebního zboží a současné trendy na evropském a českém trhu hraček. Praktická část se zaměřuje zejména na komplexní situační analýzu společnosti a popis výsledků marketingového výzkumu vycházející z analýzy prvního a druhého stupně. Výsledky z těchto částí potom slouží jako podklad pro tvorbu doporučení pro komunikační, personální, výrobkovou, distribuční a cenovou politiku společnosti.
Biopotraviny a jejich postavení v současném retailingu
Dvořáková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Dvořák, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabává postavením českých biopotravin v českém retailingu. Téma biopotravin je v současné době živě diskutováno, českým lokálním potravinám však není věnován takový prostor, jaký by si zasloužily. V teoretické části práce vymezuje nejdůležitější pojmy jako retailing, maloobchod nebo ekologické zemědělství a dále rozebírá český trh s potravinami a biopotravinami. Aplikační část na tyto poznatky navazuje a za pomocí dat sesbíraných v 5 českých řetězcích (Globus, Tesco, Interspar, Penny Market a Albet) analyzuje trh biopotravin se zemí původu Česká republika. V závěru práce shrnuje doporučení na zlepšení postavení českých biopotravin v českém retailingu, cílená na české spotřebitele, zemědělce a oficiální organizace.
Analýza úspěšnosti maloobchodních formátů
Dvořák, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce se zabývá marketingem v maloobchodě s cílem zmapovat postoje spotřebitelů k jednotlivým formátům prodejen. První část se věnuje teoretickým pojmům z oblasti retailu, typologie prodejen, dále spotřebnímu chování, segmentaci a specifikům marketingového mixu obchodní společnosti. Další část analyzuje dostupné informace z veřejných výzkumů a odborných článků a dále data MML k analýze situace na maloobchodním trhu a odhalení současných trendů ve vztahu k maloobchodním formátům. V poslední části je provedeno vlastní dotazníkové šetření zjišťující nákupní zvyklosti, postoje a vnímání různých formátů prodejen a faktorů ovlivňujících jejich výběr.
Vývoj maloobchodu ve vybraném státě EU (Slovensko a Itálie)
ŠIMÁK, Petr
Práce se zabývá vypracováním analýz vývoje maloobchodních sítí na Slovensku a v Itálii za posledních přibližně patnáct let. Podle výsledků získaných z obou analýz je následně provedeno srovnání vývoje maloobchodu v obou zemích.
Retailing v Bělorusku
Biazrukaja, Aksana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci věnuji svoji pozornost vývoji maloobchodu v Bělorusku v posledních letech a možnostem vstupu na běloruský trh zahraničních retailerů. Nejprve jsem se zabývala popisem aktuální situace v Bělorusku, a to jak ekonomické tak politické. Následně jsem pokračovala popisem maloobchodního trhu, jeho základních ukazatelů, nejpoužívanějších způsobů prodeje a druhů prodejen a marketingovou komunikací. Popsala jsem spotřebitelské chování běloruského zákazníka a možnosti vstupu na běloruský maloobchodní trh zahraničních sítí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.