Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Demonstrační aplikace Maemo
Šplíchal, Jakub ; Mlích, Jozef (oponent) ; Filák, Jakub (vedoucí práce)
Práce se zabývá mobilními operačními systémy, využívajích jádro Linux. Hlavní část práce je zaměřena na vytvoření aplikace na inteligentní nastavení vyzváněcích profilů, pro mobilní operační systém Maemo. Ta umožňuje automaticky nastavit vybraný profil na základě různých pravidel, například podle jména WiFi sítě. Samotná aplikace byla implementována v jazyce C++ za použití knihoven Qt 4. Na příkladu této aplikace jsou demonstrovány prostředky a nástroje pro přístup k relevantním datům a také potřebné související operace.
Vizualizace komunikačních tras v energetice
Pečeňa, Vít ; Fiedler, Petr (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem aplikace pro zobrazení pozic elektroměrů komunikující po elektrickém vedení (PLC). Aplikace by měla najít hlavní uplatnění v oblasti projektu Smart Grids (inteligentní sítě). Dále se v práci řeší výběr knihoven potřebný k tvorbě aplikace a její samotný návrh.
eGovernment: Zpracování informací o ekonomických subjektech
Konvalinka, Petr ; Burgetová, Ivana (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá elektronickou veřejnou správou v ČR, jak po stránce informačních technologií, tak i po stránce legislativní. Popisuje vybrané rejstříky státní správy, zejména informační systém ARES, který je využit v návrhu praktické části práce. Výsledkem práce je aplikace, která získává údaje z více rejstříků. Údaje pak spojuje a vizuálně interpretuje uživateli. Aplikace je vytvořena pomocí knihoven QT v jazyce C++.
Čtečka Braillova písma
Mezírka, Martin ; Šolony, Marek (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou převodu naskenovaného Braillova dokumentu na text. Nejprve se zaměřuje na samotné Braillovo písmo a princip skenerů. Dále představuje návrh možného způsobu rozpoznávání Braillových dokumentů. Nakonec je umístěn popis implementace programu s přehledem použitých knihoven OpenCV a Qt frameworku. Závěr poskytuje přehled spolehlivosti použitého řešení a diskutuje další možná rozšíření programu.
Vizuální editor zápisu bubenických rytmů
Zelený, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením speciálního editoru pro zápis rytmů pro perkusní bicí nástroje. Editor musí být uživatelsky přívětivý a práce s ním musí být efektivní. Výslednou notaci je možné přímo vytisknout.
Qt programátorský editor pro Linux
Hauerland, Richard ; Pánek, Richard (oponent) ; Krčma, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a následná implementace svobodného textového editoru určeného pro operační systém Linux. Před návrhem textového editoru je provedeno srovnání nejvýznamějších existujících řešení a shrnutí tohoto srovnání je podkladem pro samotný návrh. V rámci návrhu editoru je zohledněna funkcionalita, kterou existující řešení buďto neposkytují, nebo ji poskytují jen některá řešení, obzvláště pak ta proprietární. Pro poskytnutí manipulace s projekty je zohledněna i funkcionalita z vývojových prostředí. Pro implementaci navrženého textového editoru je využito frameworku Qt v kombinaci s programovacím jazykem C++.
Detekce skupin a duplicit fotografií
Václavík, Vojtěch ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit aplikaci umožňující import fotografií a vyhledání duplicit. Aplikace usnadňuje uživateli import tím, že zobrazuje již importované fotografie a umožňuje skrytí aktuálně nepotřebných fotografií. Program lze také využít k vyhledání duplicitních fotografií nebo k porovnání složek, což může uživatelům pomoci udržet pořádek ve fotografiích. Kromě toho je možné zobrazit fotografie pořízené v podobnou dobu jako ty již zobrazené. K identifikaci duplicit a k třídění fotografií se využívají EXIF metadata obsažená ve fotografiích. Výsledná aplikace byla naprogramována v jazyce C++, grafické rozhraní v Qt frameworku, práci s EXIF metadaty zprostředkovává knihovna EasyEXIF a pro práci s databází slouží knihovna SQLite.
Multiplayer karetní hry žolíky
Marek, Lukáš ; Dvořák, Radim (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci karetní hry žolíky. Hra je navržena jako klient-server aplikace. Uživatelé se připojí na server a mají možnost přidat se k již vytvořené hře nebo si založit vlastní hru. Aplikace je implementována v programovacím jazyce C++ s použitím frameworku Qt.
Síťová hra: Hon na ponorku
Kudrna, Jiří ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D hry Hon na ponorku. V této hře ovládá každý hráč svoji ponorku a snaží se zničit své protivníky. Hra umožňuje hru více hráčů přes počítačovou síť i u jednoho PC. Aplikace je vyvíjena v programovacím jazyku C++ s pomocí Qt frameworku. Jedná se o multiplatformní aplikaci.
Systém pro import/správu fotografií
Škutová, Sára ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit aplikaci, která by umožňovala rozdělovat fotografie do skupin a následně k nim vyhledávat jejích duplikáty. Toto třídění a identifikace identických fotografií probíhá pomocí Exif metadat. Výsledkem je samostatná aplikace, která byla naprogramována pomocí jazyka C++, Qt frameworku a Exiv2 knihovny. Funkčnost programu ověřena balíčkem fotografií a uživatelské rozhraní bylo otestováno s pomocí uživatelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.