Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy v získávání pracovníků
Manhartová, Kristýna ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nejnovějšími trendy v procesu získávání pracovníků v souvislosti s informačními a komunikačními technologiemi. Pozornost je věnována internetu, sociálním sítím a chytrým telefonům spolu s jejich využitím pro získávání pracovníků. Součástí práce je kvantitativní šetření trendů v získávání pracovníků zaměřené na zjišťování zvyklostí, zkušeností a názorů uchazečů, kteří si v posledním roce hledali zaměstnání, s cílem postihnout situaci ve využívání zmíněných trendů v České republice a jejich další možný vývoj. Klíčová slova získávání pracovníků, personální marketing, značka zaměstnavatele, internet, e-recruitment, sociální sítě, chytré telefony, mobilní recruitment, qr kódy, mobilní aplikace
Práce s QR kódy ve webových aplikacích
Melichar, Michal ; Fröml, Vojtěch (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou návrhu a realizace informačního systému vinařské firmy. Práce je rozdělena na kapitoly Základní pojmy, Práce s QR kódy, Návrh informačního systému a Implementace. Kapitoly Základní pojmy a Práce s QR kódy obsahují základní informace o QR kódech a jejich využití v praxi, přehled nástrojů pomocí kterých můžeme generovat a číst QR kódy, dále je zde přehled základních vlastností frameworků Nette a Bootstrap. Kapitoly Návrh informačního systému a Implementace se věnují návrhu a realizace aplikace podle analýzy požadavků dané firmy. K analýze a modelování byly využity diagramy ER a Use Case. Jako databázový systém bylo zvoleno MySQL, pro funkční rozhraní byl použit Nette Framework a pro design a responzivní rozhraní Bootstrap. Součástí práce jsou zdrojové soubory a návrhové diagramy.
QR a čárové kódy
Walter, Viktor ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá identifikací zařízení v inteligentních sítích pomocí čárových kódů a QR kódů. Popisuje symboliky těchhle grafických kódů a ověřuje jejich vlastnosti při čtení za pomoci navrhované aplikace, která je součástí téhle práce. Na základě teoretických poznatků a charakteristik zjištěných při testování jsou v práci obsaženy návrhy a doporučení pro fyzickou identifikaci zařízení. Obsažená aplikace taktéž umožňuje evidenci těchto zařízení při jejich instalaci.
Bezpečnostní aplikace pro Android
Celeng, Michal ; Burget, Radim (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá problematikou operácií s veľkými číslami v prostredí operačného systému Android, najmä ich časovou náročnosťou a implementáciou protokolu HM12 vytvoreného pre atribútovú autentizáciu. Výstupom vytvorenej aplikácie bude vygenerovaný QR kód s potrebnými informáciami pre overenie užívateľa. Predpokladom je zachovanie jeho anonymity a ďalších vlastností, ktoré sú v modernej kryptografii očakávané.
Čtečka QR kódů pro Android
Loskot, Radim ; Široký, Vít (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice čtení dvourozměrných čárových QR kódů, návrhu a popisu implementace aplikace čtečky QR kódů pro mobilní platformu Android. V teoretické části analyzuje strukturu QR kódů včetně způsobu kódování obsažených informací a uvádí referenční přístupy, jakými lze tyto informace dekódovat. S ohledem na cílovou platformu Android navrhuje přístupy pro detekci QR kódů v reálném obraze a dekódování v zachyceném obraze z kamery mobilního zařízení. Závěrem hodnotí spolehlivost a výkonnost implementovaných funkcionalit a zamýšlí se nad možnostmi jejich dalšího budoucího rozšíření.
Mobile marketing
KLEČKOVÁ, Zuzana
Cílem práce je charakteristika nástrojů mobile marketingu a vztah zákazníků k těmto nástrojům. Výstupem této diplomové práce bude především poskytnutí komplexního obrazu o stavu mobilního marketingu v České republice i ve světě, nejen prostřednictvím literárního přehledu, ale zejména představením a zhodnocením vybraných kampaní mobilního marketingu. Součástí diplomové práce je také stručné dotazníkové šetření, jehož hlavním cílem bylo získání postojů zákazníků vůči nástrojům mobilního marketingu a ověření správnosti závěrů diplomové práce. Výsledky dotazníkového šetření pomohou k doporučení vhodné strategie při vytváření kampaně mobilního marketingu.
Trends in Mobile Marketing
Chocholová, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem této práce je posoudit současný stav mobilního marketingu a odhadnout jeho pravděpodobný vývoj do budoucna. Tato práce se postupně zabývá definicí mobilního marketingu a mobilní reklamy, popisem hlavních hráčů na trhu a definicí jeho jednotlivých kategorií. V závěru analyzuje nejnovější trendy a detailně se zaměřuje na popis těch nejvýznamnějších, jako QR kódy, lokalizační reklama nebo "rozšířená" realita.
Analýza lokální marketingové komunikace na vybrané společnosti
Zimolová, Michaela ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Doležalová, Šárka (oponent)
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu lokální marketingové komunikace a to na společnosti Vodafone s působností v České republice. Využívám aktuální sekundární zdroje informací, primárním zdrojem informací se mi staly hloubkové rozhovory se specialisty a metoda pozorování. Postupuji od teoretických informací k dané problematice k praktickým zjištěním. V závěru definuji shrnutí analýzy a má doporučení. Zjistila jsem, že trh mobilních telekomunikací nabízí velký potenciál pro lokální marketing a to jak pro poskytovatele mobilních služeb, tak i pro jiné podniky na trhu. V mezinárodní Skupině Vodafone je marketingová komunikace řízena především lokálně v rámci jednotlivých států, komunikace má jednotný ráz daný centrálními pravidly avšak existuje mnoho lokálních výjimek. V České republice vyvíjí Vodafone aktivitu v lokální marketingové komunikaci od poloviny roku 2010, potenciál lokálního marketingu ale prozatím plně nevyužívá. Budoucí trendy v marketingu naznačují větší míru využití nových technologií, mobilního a online marketingu . Lokální marketing bude patřit do portfolia úspěšné organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.