Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reporting udržitelného rozvoje
Mlejnek, Tomáš ; Zuzana, Zapletalová (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá reportingem udržitelného rozvoje a jeho způsobu podávání pravidelných zpráv. První část obsahuje údaje o trvale udržitelném rozvoji a shrnutí přístupu ze strany OSN a EU k udržitelnému rozvoji, který ovlivnil podnikatelské postoje ke zveřejňování pravidelných výsledků pomocí standardizovaných zpráv o udržitelnosti. Ve druhé části je provedena analýza situace podávání reportu podniků v pivovarnictví o udržitelnosti rozvoje a společenské odpovědnosti. Cílem je vytvořit doporučení pro vytvoření reportu o udržitelném rozvoji a společenské odpovědnosti na základě předchozích analýz a zhodnocení jejich vývoje.
Vypracování příručky jakosti pro hydrochemické laboratoře
Hrubá, Lucie ; Čáslavský, Josef (oponent) ; Vávrová, Milada (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování příručky jakosti pro hydrochemickou laboratoř tak, aby odpovídala normám ISO 9000 a 16000. Příručka jakosti popisuje principy, zásady a postupy pro práci běžných auditovaných a akreditovaných hydrochemických laboratoří. Podrobněji je zpracován systém managementu jakosti budovaný v laboratoři v souladu s normou ČSN EN ISO 9001. Poskytuje základní informace o politice a cílech jakosti laboratoře. V praktické části je uveden přehled vybraných Standardních operačních postupů, které jsou součástí této Příručky jakosti.
Systém jakosti v metrologické laboratoři
Bílý, Lukáš ; Valach, Soběslav (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémem managementu jakosti Metrologické laboratoře. Jsou zde rozebrané jednotlivé ISO normy, mezinárodní organizace. Dále zde zpracovávám činnosti metrologické laboratoře, jako pracovní režimy měřidel a charakteristiky měřidel. Následně je v této práci zpracovaná obecná struktura příručky kvality a příručka kvality pro Kalibrační Laboratoř vibrací.
Zlepšení QMS organizace aplikací DMAIC
Husák, Adam ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení vybraného procesu Návrh a vývoj společnosti aplikací DMAIC. Práce je zaměřena na identifikaci problému, nalezení příčin a následný návrh opatření vedoucích k jejich odstranění. Toto opatření má společnosti umožnit dosáhnout časové úspory v průběhu procesu a snížení rizikovosti zakázek. Následkem bude zajištění efektivní funkce procesu.
Management jakosti v chemických laboratořích
Ducháč, Petr ; Štilárková, Edita (oponent) ; Vávrová, Milada (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na systém managementu jakosti a jeho funkcí v chemických analytických laboratořích. V literární části je věnován prostor pro analýzu vývoje a perspektivy v řízení chemických organizacích se zkoušebními laboratořemi a s laboratořemi působící jako samostatný celek. Zpracován je význam zavádění systému managementu jakosti (SMJ) podle požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2009 a sledovali účinek SMJ na poskytování kvalitních služeb a výrobků. V rámci bakalářské práce jsou uvedeny nástroje managementu jakosti pro zabezpečnování jakosti. V praktické části je vypracována příručka jakosti pro fiktivní laboratoř ICQS zabývající se analýzou vody v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2009.
Certifikace Metrologické laboratoře
Krbušková, Julie ; Fiedler, Petr (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou certifikace Metrologické laboratoře. Jsou zde rozebrané jednotlivé ISO normy (9000, 9001, 9004, 19011) potřebné pro certifikaci firmy. Dále je v této práci zpracovaná příručka jakosti pro metrologickou laboratoř firmy ALFA. Následně zde zpracovávám harmonogram pro kalibraci přístrojů v programu Excel a automatickým sledováním stavu a v poslední řadě ověřuji management jakosti Metrologického laboratoře z pohledu externího auditora.
The role of quality management system in a Ghanaian bank
Oppong, Esther
Access Bank je mezinárodní banka se sídlem v Nigérii a dceřinými společnostmi ve více než 12 zemích. Výzkum byl zaměřen na Access Bank Ghana. V roce 2018 vláda Ghany uvalila sankce na banku s nejúspěšnějšími výsledky, což vedlo ke kolapsu některých bank a dalším sloučení v rámci konsolidace, nicméně Access Bank Ghana Limited dokázala splnit všechny vládní požadavky a vyhrála mnoho bank. ocenění za kvalitní zákaznický servis. Tato studie se zaměří na procesní analýzu QMS v oddělení služeb zákazníkům Access Bank Ghana s cílem zjistit efektivitu kvality v bance, identifikovat klíčové problémy v kvalitě a navrhnout řešení na základě zjištění. Metodou účelového výběru bylo vybráno 50 zaměstnanců z oddělení zákaznických služeb banky a pro primární sběr dat byl navržen výzkumný dotazník. Zjištění ukázala, že procesy kvality jsou v bance efektivní, tedy zapojení vrcholového managementu do procesu QMS, čtvrtletní revize procesů kvality pro neustálé zlepšování a vzdělávání zaměstnanců. Většina zaměstnanců však nemá žádné znalosti o certifikaci banky ISO 9001. Vzhledem k tomu, že tento úspěch banky byl otištěn na webových stránkách organizace a v médiích, interně byla vytvořena malá informovanost zaměstnanců v oddělení služeb zákazníkům. Bylo zřejmé, že zaměstnanci absolvují školení o zásadách společnosti, ale o podstatě takových školení měli málo znalostí. Pearsonův Chi kvadrát test byl použit k prokázání vztahu mezi pracovním stavem zaměstnance a efektivitou QMS. Výsledky testů ukázaly, že pracovní status zaměstnance nemá žádný vztah k efektivní roli QMS v Access Bank Ghana Limited. S efektivitou QMS nemá souvislost ani počet let, kdy zaměstnanec v bance pracuje. Studie zjišťovala názor respondentů z vybraných efektivních kritérií QMS pomocí Likertovy škály. Access Bank Ghana Limited prokázala svůj závazek zajišťovat vysoce kvalitní služby a efektivitu přijetím standardu QMS ISO 9001:2008. Doporučuje se, aby; banka upřednostňuje uznání zaměstnanců, spokojenost zákazníků, pravidelné interní audity a průzkumy spokojenosti zákazníků, aby neustále zlepšovala svůj QMS. Implementací těchto doporučení si Access Bank Ghana Limited může udržet svou konkurenceschopnost a pověst na trhu a zároveň plnit požadavky a očekávání klientů.vytvořit povědomí o QMS v bance pro zvýšení výkonnosti zaměstnanců a splnění všech cílů kvality.
Význam a design evaluačního výzkumu v oblasti managementu informačních služeb
Šidlichovská, Zuzana ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent) ; Škyřík, Petr (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Ústav informačních studií a knihovnictví Informační věda PhDr. Zuzana Šidlichovská Význam a design evaluačního výzkumu v oblasti managementu informačních služeb řízení informačních aktivit a toků v organizacích ze sektoru soukromých bezpečnostních služeb The importance and the design of evaluation research on information management management of information activities and flows in private security service organization Abstrakt dizertační práce v češtině Vedoucí práce: Prof. Ing. Josef Basl, CSc. Praha 2015 3 Abstrakt dizertační práce v češtině Dizertační práce nejprve teoreticky popisuje roli a význam evaluačních aktivit v oblasti managementu informačních služeb v organizacích typu malých a středních podniků ze sektoru soukromých bezpečnostních služeb. Následně se věnuje obecnému zmapování aktuálních světových a českých trendů v oboru evaluačních aktivit a shrnuje základní charakteristiky evaluací a metodologie evaluačních výzkumů se zaměřením na cílovou skupinu malých a středních podniků v oboru soukromých bezpečnostních služeb. Hlavním cílem dizertační práce je zmapovat a diskutovat aktuální význam evaluačních výzkumů v oblasti managementu informačních služeb a hlavní výstup představuje evaluační metodika pro realizaci evaluačního výzkumu v oblasti...
Management kvality ve vybrané organizaci
DUDOVÁ, Klára
Cíle této diplomové práce s názvem "Management kvality ve vybrané organizaci" bylo předložení návrhů na zlepšení systému řízení kvality. Analýza vybraných oblastí systému managementu kvality byla provedena v nadnárodní společnosti sídlící v Českých Budějovicích. V návaznosti na informace získané ze studia odborné literatury a zpracování literárního přehledu byla provedena analýza systému managementu kvality. Prostřednictvím strukturovaných rozhovorů s vedoucími pracovníky vybraných úseků a přezkoumáním interních materiálů společnosti byly zhodnoceny vybrané oblasti tohoto systému. Zjištěné nedostatky plynoucí z provedené analýzy byly podkladem pro vytvoření návrhů na zlepšení a zefektivnění systému řízení a dosažení lepších výsledků.
Návrh zavedení systému managementu jakosti
Lacina, David
Diplomová práce pojednává o návrhu zavedení systému managementu kvality. V první části diplomové práce je provedena literární rešerše v oblasti managementu kvality (QMS). V druhé části je provedena možnost implementace QMS do podniku DIEFFENBACHER. Ve třetí části je zpracována SWOT analýza pro podnik DIEFFENBACHER. Jsou zde definovány silné stránky, slabé stránky, příležitosti, hrozby. Na tuto analýzu je vypracována strategie. Ve čtvrté části je postup implementace QMS. V poslední části diplomové práce je zpětná vazba a celková účinnost zavedení celého systému QMS pro podnik DIEFFENBACHER DCZ.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.