Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nadace Krtek
Kvardová, Klára ; Doležal, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Výstupem mého bakalářského projektu je návrh vizuálního stylu Nadace dětské onkologie KRTEK. Obsahuje logo, vizitky, propagační karty, brožuru pro sponzory, návrh webu a internetovou kampaň založenou na videospotech. Mým cílem bylo zaměřit se na propagaci a navrhnout strategii, jak prezentovat její činnost. Vizuální styl vychází z dětské hravosti a především z osobního a pozitivního přístupu nadace, což je v těchto životních situacích důležitý.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Pelková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku SYSTRA JM s.r.o. Pozornost se věnuje nejen zjištění nedostatků provedenou marketingovou analýzou, ale zejména navržení nápravných opatření k jejich eliminaci případně úplnému odstranění. V závěru analytické části jsou rozebrány výsledky zjištěné provedeným dotazníkovým šetřením a z nich plynoucí důležité skutečnosti, které se staly podkladem pro návrh komunikační strategie firmy.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Pelková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku SYSTRA JM s.r.o. Pozornost se věnuje nejen zjištění nedostatků provedenou marketingovou analýzou, ale zejména navržení nápravných opatření k jejich eliminaci případně úplnému odstranění. V závěru analytické části jsou rozebrány výsledky zjištěné provedeným dotazníkovým šetřením a z nich plynoucí důležité skutečnosti, které se staly podkladem pro návrh komunikační strategie firmy.
Nadace Krtek
Kvardová, Klára ; Doležal, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Výstupem mého bakalářského projektu je návrh vizuálního stylu Nadace dětské onkologie KRTEK. Obsahuje logo, vizitky, propagační karty, brožuru pro sponzory, návrh webu a internetovou kampaň založenou na videospotech. Mým cílem bylo zaměřit se na propagaci a navrhnout strategii, jak prezentovat její činnost. Vizuální styl vychází z dětské hravosti a především z osobního a pozitivního přístupu nadace, což je v těchto životních situacích důležitý.
The proposal for a new promotional campaign for AIESEC Prague
Jenisová, Veronika ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je navhrnout koncept nové propagační kampaně, která se týká náboru studentů Vysoké školy ekonomické (VŠE) na zahraniční odborné stáže přes studentskou organizaci AIESEC. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části se komplexně věnuji propagaci. Tato část je také věnována problematice správného naplánování propagační kampaně a vytvoření průzkumu trhu. Praktická část obsahuje zhodnocení předchozí kampaně a návrh nové. Trendy v současné komunikaci představují orientaci na zákazníka, který je stále více náročnější. Propagační kampaň jsem proto navrhla specificky podle požadavků studentů VŠE. Brala jsem ohled na propagační kanály a prostředky, které lze v rámci propagace na VŠE použít.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.