Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální marketing: kampaň Viney "Vraťme život zpět do vinic"
Horanská, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vrbičan, Ján (oponent)
Sociální marketing byl spojován především s neziskovými organizacemi. S rozvojem trhu se vyžaduje vyšší úroveň udržitelnosti a diferenciace. Proto je sociální marketing použitelný i pro oblast podnikání. Za účelem prokázání výhod sociálního marketingu pro společnost a firmy nabízí tato práce komparaci základní teorie klasického marketingu se sociálním marketingem. Tyto teorie byly použity k analýze konkrétního příkladu Vinea a jejich kampaně "Vraťme život zpět do vinic" z roku 2016. Kampaň dokazuje, že Vinea přistupuje k propojení svého dědictví s moderní reklamou, tím že spájí lidi s nejdůležitějším prvkem značky, hroznem. Společnost Vinea vytvořila několik akcí, které učí účastníky kampaně o vinařství na Slovensku, aby spojili značku s její hlavní složkou. Cílem bakalářské práce je zjistit postoj spotřebitelů ke kampani "Vraťme život zpět do vinic" a vyvodit doporučení pro následnou kampaň. Dotazník s Lickertovou škálou, otázkami s více volbami a otevřenými otázkami byl použit k zjištění postojů spotřebitelů. Soubor obsahoval 109 respondentů, z toho 64 žen a 45 mužů. Průměrný věk byl 32,54. Výzkum ukázal, že celkové vnímání kampaně bylo pozitivní. Ženy dosáhli vyšší míry souhlasu téměř ve všech otázkách. Avšak povědomí o kampani bylo velmi nízké (7,3%). Kampaň by mněla pokračovat v tomto způsobu podpory pěstování vinné révy, ale rozšířit ho do různých vinařských oblastí na Slovensku a v České republice, přičemž by se mněla soustředit na ekologickou vinařskou produkci a moderní interakci s pasivním publikem prostřednictvím sociálních médií, aby byla více v kontaktu s kampaní.
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
KOROUSOVÁ, Radka
Problematikou, kterou se ve své diplomové práci zabývám jsou "Postoje a nákupní chování spotřebitelů v nákupním centru", konkrétně jsem se zaměřila na nákupní centrum Tesco v Písku. Proto, aby obchodníci byli schopni obstát v současnosti v konkurenčním boji, je důležité, aby věděli, jak jejich zákazníci nakupují, čím se nechávají ovlivňovat, jaká je znalost zákazníků, týkající se jednotlivých produktů a podobně. Toto téma mě tedy zaujalo svou aktuálností a je pro mě velmi zajímavé. Pro získání těchto informací byl proveden v nákupním centru marketingový výzkum, jehož výsledky jsou v diplomové práci zpracovány.
Postoje českých spotřebitelů k biopotravinám - marketingový výzkum
Maříková, Lucie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Cílem práce je popis biopotravin a ekologického zemědělství obecně. Teoretická část práce se zabývá zjištěním spotřebního a nákupního chování spotřebitelů biopotravin. Praktická část obsahuje marketingový výzkum biopotravin v České republice, který se zaměřuje na zjištění názorů, postojů a motivace spotřebitelů k nákupu biopotravin.
Efektivita Cause Related Marketingu v České republice
Jirsáková, Šárka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato práce se zabývá efektivitou využití cause related marketingu jako firemního nástroje propagace, v němž se firma snaží propojením podpory společensky prospěšných projektů se svou obchodní činností pozitivně ovlivnit vztahy se spotřebiteli. V prvních třech kapitolách tato práce představuje nástroj cause related marketing, uvádí příklady úspěšně realizovaných zahraničních i domácích kampaní a shromažďuje fakta o vnímání a postojích amerických spotřebitelů, zvláště mladé generace Y, vůči cause related marketingu. V praktické části se práce, která je rozčleněna do čtyř kapitol, věnuje vlastnímu výzkumu postojů českých spotřebitelů generace Y, analyzuje jeho výsledky a srovnává odlišnosti odpovědí na základě parametrů pohlaví, věk a místo pobytu respondentů. Na závěr rozebírá některé rozdíly v postojích českých a amerických spotřebitelů.
Analýza postojů spotřebitelů k typům prodejen
Merklová, Eva ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce je zaměřena na zjištění postojů spotřebitelů k různým typům prodejen na českém trhu. Analyzována jsou jak sekundární, tak primární data. Sekundární údaje jsou vytěženy z výzkumu Market&Media&Lifestyle agentury Median. Primární šetření je prováděno metodou ústního dotazování. Cílem je zjištění názorů spotřebitelů, jejich emocí a sklonů k chování, tedy odhalení všech tří dimenzí postojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.