Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Expanze služby "Ideální nájemce" na nové lokální trhy
Hudáková, Markéta ; Brycha, Tomáš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje opaření pro rozšíření poskytování služby „Ideální nájemce“ na nový lokální trh, konkrétně do Prahy. Teoretická část práce zahrnuje klíčová východiska a teoretické poznatky, ze kterých následně vychází jak analytická, tak i návrhová část. Jedná se o definování podnikatelského plánu a jeho částí, jež by měl obsahovat, a doporučeného postupu, jak jej sestavit. Dále tato kapitola charakterizuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, kterými jsou PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, marketingový mix a SWOT analýza. Analytická část mapuje současné prostředí a situaci firmy a je zaměřena na průzkum budoucího trhu, na který bude v rámci expanze směřovat. Analytická část slouží jako hlavní podklad pro vypracování návrhové části, kde jsou formulovány konkrétní návrhy a doporučení. Tento návrh poskytuje společnosti podklady k tomu, aby bylo dosaženo zamýšleného cíle, kterým je expanze na nový trh do Prahy.
Hodnocení ekonomické situace zvolené soukromoprávní korporace pomocí vybraných metod a návrhy na její zlepšení
Ondroušek, David ; Novotný, Zbyněk (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením ekonomické situace podniku REX s.r.o., pomocí vybraných analytických metod, díky čemuž budou analyzovány vnitřní i vnější vlivy, které působí na podnik. Tyto metody budou podpořeny zpracováním finanční analýzy, díky které bude získán přehled o finanční situaci. Na základě výsledků budou vypracovány návrhy pro zlepšení zjištěného stavu podniku.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Kučerovský, Radek ; Hanák, Pavel (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti Pekárna Crocus, s. r. o. v rozmezí let 2006 – 2011. Cílem této práce je zhodnocení současného finančního stavu podniku a zpracování návrhů na jeho zlepšení. V první části práce budou shrnuty veškeré teoretické poznatky, na jejichž základě bude probíhat tvorba praktické části. Druhou část práce tvoří informace týkající se dané společnosti. V třetí části práce bude provedena finanční analýza a na závěr představeny návrhy a opatření vedoucí k zlepšení současné finanční situace podniku.
Podnikatelský plán společnosti vyrábějící dětská odrážedla
Tovaryš, Filip ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tématem mé závěrečné práce je podnikatelský plán společnosti vyrábějící dětská odrážedla. První část práce je zpracována formou rešerše z odborné literatury, za niž následuje analýza současné situace. Závěrem je tvůrčí část vlastního návrhu zpracovaná na základě fakt a poznatků předchozích částí.
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Teplá, Kristýna ; Štoll, Karel (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu vybraného podnikatelského subjektu. Na základě prozkoumání vnějšího (makroekonomického i mikroekonomického) a vnitřního prostředí podniku pomocí různých analytických metod je zhodnocena celková situace daného podniku a doporučeny návrhy ke zlepšení.
Hodnocení ekonomické situace zvolené korporace a návrhy na její zlepšení
Prokschová, Annette ; Dufková, Petra (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením ekonomické situace společnosti Textilní zkušební ústav, s.p. v letech 2014-2018 a návrhy na její zlepšení. Teoretická východiska práce vysvětlují základní pojmy a metody využité v praktické části diplomové práce. V analytické části je představen Textilní zkušební ústav a jsou provedeny jednotlivé analýzy. V poslední části jsou navržena opatření na zlepšení zjištěného stavu.
Analýza vybrané firmy
Zavoralová, Eva ; Černohorský,, Jan (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu realitní společnosti M&M reality holding, a.s.. V rámci mapování společnosti se zaměřuji na rozbor oborového okolí pomocí PEST analýzy, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu a finanční analýzu. V závěru práce navrhuji doporučení, která by měla vést ke zlepšení současné situace.
Hodnocení výkonnosti podniku
Divoká, Eliška ; Vajdík, Robert (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti společnosti Invia.cz, a.s. První část práce obsahuje základní teoretické poznatky týkající se metod hodnocení výkonnosti podniku. Další část se zaměřuje na popis zkoumané společnosti a následně je zpracováno hodnocení výkonnosti vybraného podniku dle Modelu START, vycházejícího z Modelu Excelence EFQM. V poslední části jsou předloženy návrhy na zlepšení současné situace.
Podnikatelský plán pro založení rodinného penzionu v obci Tři Studně
Nedvědová, Jana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu na vybudování rodinného penzionu na Vysočině v obci Tři Studně. Teoretická východiska práce obsahují rozvoj a růst společnosti, strategii společnosti, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, analýzu zákazníků a SWOT analýzu. V praktické části je analyzován současný stav, dále popis penzionu a okolí. Návrhová část vyčísluje náklady projektu, předpovídá tržby a průměrnou cenu za ubytování.
Marketingový plán pro letoun L410 NG společnosti Aircraft Industries, a.s.
Juráková, Hana ; Mertl, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro letoun L 410 NG, vyráběný firmou Aircraft Industries a.s. První část práce zahrnuje obecné teoretické poznatky, zaměřující se na proces sestavení plánu pomocí rozboru vnějšího okolí SLEPTE, Porterova modelu pěti konkurenčních sil, analýzy SWOT a marketingového mixu 5P. Ve druhé analytické části je tato základní teorie aplikována na uvedenou firmu. V závěrečné části práce jsou na základě zjištěných fakt a výsledků analýz navrhnuty jednotlivé kroky nového marketingového plánu včetně nákladů a časového harmonogramu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.