Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení finanční situace vybrané obchodní korporace
Vudková, Lucie ; Tihlařík, Michal (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením finanční situace vybrané obchodní korporace PRAMOS, a. s. v letech 2010 – 2014. Prostřednictvím podpůrných informačních zdrojů, zvolených metod a ukazatelů finanční analýzy definuje návrhy vedoucí ke zlepšení stávající situace společnosti.
Hodnocení ekonomické situace zvolené korporace a návrhy na její zlepšení
Kolmanová, Lenka ; Janáč,, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí ekonomickou situaci Zemědělského družstva Kunžak prostřednictvím vybraných interních a externích analýz s přihlédnutím ke specifikům oboru. Teoretická část vysvětluje pojmy a uvádí vzorce, které jsou klíčové pro další části práce. V analytické části je nejprve představena společnost, poté jsou provedeny jednotlivé analýzy. Na jejich základě jsou formulovány návrhy a doporučení ke zlepšení ekonomické situace společnosti.
Návrh komunikačního mixu ve zvolené společnosti
Matulíková, Martina ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh komunikačního mixu pro společnost MOLČÍK kipper, a. s. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje popisu základních pojmů marketingového prostředí, jednotlivým analýzám podnikového prostředí, marketingovému mixu a následně marketingové komunikaci. V návaznosti na teoretickou část jsou v praktické části provedeny analýzy, které podrobně popisují současný stav společnosti a spolu s výsledky provedeného výzkumu slouží k vytvoření návrhů změn, které by měly zlepšit marketingovou komunikaci dané společnosti.
Marketingové prostředí Levandulové farmy
RUMLEROVÁ, Jana
Tématem diplomové práce je charakteristika marketingového prostředí Levandulové farmy z jižní Moravy. I přestože tento typ podnikání zatím není v České republice moc rozšířen, je třeba sledovat vlivy působící na danou podnikatelskou činnost s cílem poskytování kvalitních produktů a zvyšování konkurenceschopnosti. Za tímto účelem byly zpracovány analýzy týkající se vnitřního a vnějšího prostředí, díky kterým byly odhaleny možné příležitosti pro rozvoj farmy. Podstatnou součástí práce je popis vybraných zahraničních levandulových farem, a to se záměrem nalezení zdroje inspirace a podnětů pro nové služby a produkty společnosti Lavandia.
Hodnocení ekonomické situace zvolené korporace a návrhy na její zlepšení
Kolmanová, Lenka ; Janáč,, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí ekonomickou situaci Zemědělského družstva Kunžak prostřednictvím vybraných interních a externích analýz s přihlédnutím ke specifikům oboru. Teoretická část vysvětluje pojmy a uvádí vzorce, které jsou klíčové pro další části práce. V analytické části je nejprve představena společnost, poté jsou provedeny jednotlivé analýzy. Na jejich základě jsou formulovány návrhy a doporučení ke zlepšení ekonomické situace společnosti.
Návrh komunikačního mixu ve zvolené společnosti
Matulíková, Martina ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh komunikačního mixu pro společnost MOLČÍK kipper, a. s. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje popisu základních pojmů marketingového prostředí, jednotlivým analýzám podnikového prostředí, marketingovému mixu a následně marketingové komunikaci. V návaznosti na teoretickou část jsou v praktické části provedeny analýzy, které podrobně popisují současný stav společnosti a spolu s výsledky provedeného výzkumu slouží k vytvoření návrhů změn, které by měly zlepšit marketingovou komunikaci dané společnosti.
Analýza konkurence firmy Sportisimo
The Quang, Tho ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provézt analýzu konkurenceschopnosti z pohledu společnosti Sportisimo s.r.o. použitím strategické analýzy a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti. Bakalářská práce teoretickou a praktickou část. První, teoretická část obsahuje základní vymezení pojmů konkurence, konkurenceschopnosti a popis nástrojů strategické analýzy. Praktická část se skládá z představení společnosti, analýzy mikro a makro okolí a analýzy vnitřních zdrojů podniku. Analýza vnějšího okolí je provedena pomoci Pest analýzy a Porterova modelu 5 konkurenčních sil. K analýze společnosti je využita strategická analýza vnitřních zdrojů společnosti. Silné a slabé stránky, ohrožení a hrozby vycházejících ze strategické analýzy, jsou shrnuty ve Swot analýze. Na závěr jsou uvedena doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
Analýza konkurence na trhu automobilů
Bui Thanh, Hai ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Adámek, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurenceschopnosti společnosti ŠKODA a. s. použitím strategické analýzy a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti. Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní vymezení pojmů konkurence, konkurenceschopnosti a popis nástrojů strategické analýzy. Praktická část se skládá z představení společnosti, analýzy mikro a makro okolí a analýzy vnitřních zdrojů podniku. Analýza vnějšího okolí je popsána pomocí Pest analýzy a Porterova modelu 5 konkurenčních sil. K analýze společnosti je využita strategická analýza vnitřních zdrojů společnosti. V závěru této práce jsou uvedeny slabé a silné stránky podniku a doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Konkurenční výhoda podniku
Gregora, Jakub ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Diplomová práce na téma Konkurenční výhoda podniku se na začátku teoretické části věnuje vysvětlením pojmů konkurence, konkurenceschopnost a konkurenční výhoda. Následující část se zabývá analýzou vnějšího okolí, kde jsou specifikovány hlavní metody analýzy okolí podniku. Těmito analýzami jsou PEST analýza, SWOT analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Dále se v teoretické části zkoumá inovace a technologická konkurence. Vlastní práce byla zaměřena na podnik Snag s.r.o. a jeho vývoj ve dvou sledovaných obdobích. Cílem analýz v těchto obdobích bylo zjistit faktory vnějšího okolí, které významně působí na daný podnik. Na konci prvního období bylo rozhodnuto o změně strategie firmy. Na základě nové strategie byl proveden inovační proces se zavedením nového produktu do produktového portfolia. Tato inovace měla zásadní vliv na změnu konkurenční pozice na trhu. Implementace nové strategie nastartovala podnik do období růstu firmy.
Hodnocení finanční situace vybrané obchodní korporace
Vudková, Lucie ; Tihlařík, Michal (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením finanční situace vybrané obchodní korporace PRAMOS, a. s. v letech 2010 – 2014. Prostřednictvím podpůrných informačních zdrojů, zvolených metod a ukazatelů finanční analýzy definuje návrhy vedoucí ke zlepšení stávající situace společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.