Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh konkurenční strategie firmy
Venerová, Lenka ; Pytlíček, Michal (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Podstatou diplomové práce je návrh konkurenční strategie pro malou firmu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První částí jsou teoretická východiska, pomocí kterých je v druhé části analyzován a zhodnocen současný stav společnosti jak v externích, tak v interních souvislostech. Poslední část práce má za úkol stanovit si cíle a strategii, která k těmto cílům povede.
Analýza vybrané firmy
Válek, Petr ; Mátl, Roman (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu společnosti Miss Claire s.r.o. působící jako distributor na trhu kosmetiky a parfému. Vnější a vnitřní prostředí je prozkoumáno na základě Porterova hodnotového řetězce, ukazatelů finanční analýzy, PESTE analýzy a matice SWOT. Jako pomocné nástroje jsou použity model General Elecric a Boston Consulting Group matici. Navržené strategie splňují požadavky SMART a jsou v souladu se strategickým cílem podniku, kterým je zvýšení zisku a upevnění pozice na trhu.
Konkurenční strategie společnosti AGRALL zemědělská technika a.s.
Matula, Milan ; Trávníček, Josef (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh konkurenční strategie pro společnost AGRALL zemědělská technika a. s., která realizuje obchodní činnost opírající se o tradice primárního a sekundárního sektoru českého hospodářství jako je zemědělství a strojírenství. Identifikace vhodné strategie, tedy vypracování návrhů strategií, které firmě pomohou efektivněji konkurovat, a tím upevní její postavení na trhu, vychází z několika analýz vnitřního a vnějšího prostředí.
Návrh vhodných stratégií pre podnik
Kántorová, Marcela
Cílem bakalářské práce je navrhnout vhodné strategie pro společnost FIT & HARMONY s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části - literární rešerše a vlastní práce. Literární rešerše poskytuje teoretický základ z oblasti managementu, který je ve vlastní práci aplikován na daný podnik. Vlastní práce obsahuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí podniku, jejichž cílem je identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek. K posouzení faktorů vnějšího prostředí je využita PESTE analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí podniku je analyzováno prostřednictvím Porterova hodnotového řetězce. Výsledky jednotlivých analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze, která je východiskem pro návrh konkrétních strategií vedoucím ke zlepšení postavení daného podniku na trhu.
Návrh opatření pro rozvoj podniku Geprostav
Helísková, Eva
Helísková, E. Návrh opatření pro rozvoj podniku Geprostav. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit doporučení pro rozvoj firmy Ge-prostav, a to na základě identifikace a analýzy faktorů vnitřního prostředí podniku. V přehledu literatury je popsána charakteristika prostředí podniku pomocí Porte-rova hodnotového řetězce a Weckertova analýza založená na identifikaci faktorů. Součástí přehledu literatury je také popis ukazatelů a jejich vzorců, které slouží k posouzení finančního stavu podniku. V části výsledky jsou na základě provedených analýz identifikovány klíčové fakto-ry, které mají největší vliv na výkonnost podniku a jsou navržena opatření, která by podniku zvýšila konkurenceschopnost.
Návrh vhodných doporučení pro vinařský podnik
Knézlíková, Martina
Knézlíková M. Návrh vhodných doporučení pro vinařský podnik. Bakalářská prá-ce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodná doporučení k rozvoji vinařské-ho podniku. Na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí jsou zjištěny příle-žitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku. Analýza vnějšího prostředí je prove-dena pomocí PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. K analýze vnitř-ního prostředí je využit Porterův hodnotový řetězec a finanční analýza. Na závěr jsou z matice SWOT navrhnuta vhodná doporučení. Vybraná doporučení jsou zhodnocena z ekonomického hlediska.
Návrh stratégií pre firmu Pietro Filipi, s.r.o.
Čuchranová, Andrea
Cílem této bakalářské práce je pomocí strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí navrhnout strategie, které by firmě pomohly ke zlepšení jejího rozvoje a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. První část práce vysvětluje pojmy týkající se strategického řízení na základě odborné literatury. Ve druhé části je rozebrané vnější prostředí použitím PESTE analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Následně je prostřednictvím Porterova hodnotového řetězce rozebráno vnitřní prostředí firmy. Výsledkem těchto analýz jsou příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku. Pomocí EFE a IFE matice jsou vybrány jen ty nejvýznamnější. Na základě SWOT analýzy jsou vypracované jednotlivé návrhy strategií doporučených firmě Pietro Filipi, s. r. o., z nichž je jedna ekonomicky zhodnocena.
Návrh stratégie pre obchod Aderanna Fashion
Porubcová, Ester
Porubcová, E. Návrh strategie pro obchod Aderanna Fashion. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Cílem diplomové práce je navrhnout strategii, která povede ke zvýšení návštěvnosti prodejny Aderanna Fashion. Tato strategie bude vytvořena pomocí analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. V literární rešerši jsou vysvětleny pojmy z oblasti strategického managementu. Ve vlastní části práce je popsán podnik, vyhodnoceno dotazníkové šetření a zanalyzováno vnější i vnitřní prostředí podniku. Následně jsou identifikovány příležitosti a hrozby, které působí na podnik a také jsou zhodnoceny jeho silné a slabé stránky. Tyto faktory jsou na závěr sjednoceny v matici SWOT, jsou formulovány dílčí strategie a jedna finální strategie, která je ekonomicky zhodnocena.
Strategická analýza společnosti Heaven Labs s.r.o.
Kotyza, Daniel ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou strategickou pozici společnosti Heaven Labs s.r.o. a navrhnout doporučení pro její budoucí rozvoj, což bude provedeno na základě jednotlivých metod strategické analýzy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části budou předmětem zkoumání pojmy jako strategie, proces tvorby strategie, podnikatelský model, strategická analýza, analýza makro a mikro okolí, interní analýza a SWOT analýza. Později v praktické části bude společnost představena, následně na ni budou aplikovány metody, jež byl popsané v teoretické části, za účelem identifikace externích a interních faktorů, které ovlivňují strategickou pozici podniku. Výsledná práce bude poskytnuta vedení společnosti, které bude moci poznatky z této práce využít pro plánování budoucí strategie.
Strategic Development of Competitiveness
Rutta, Jindřich ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This diploma thesis concerns strategic development of competitiveness of a firm in retail outdoor industry. The aim is to perform complete analysis of Recreational Equipment, Inc. The definition of theoretical basis will be set, which then will be applied to the specified company. Using the methods for internal and external analysis ĚPEST analysis, Porter’s five forces analysisě, the current strategy of the company will be analysed. These findings will lead to SWOT analysis which then will lead to conclusion and recommendation to top management.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.