Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Čamková, Veronika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh cílené marketingové strategie a vhodně zvolený způsob a umístění propagace pro Hotel Pod Zámkem. Diplomová práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické pojmy jako je na příklad marketingový mix, online marketing, analýzy jako je SWOT analýza, STEP analýza, Porterům model pěti sil a tak dále. Druhá část se věnuje praktickému provedení analýz, řešených v teoretické části. Pomocí dotazníkového šetření se zjišťuje preference hostů na plánované rozšíření hotelu pro usnadnění k tvorbě vhodné kombinace služeb ve wellness a fitness.
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
Hudcová, Ivana ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost podniku Vínko a jiné dobroty pomocí vytvoření nové marketingové strategie. Při vytváření nové strategie bude vycházeno z analyzování stávající strategie společnosti. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vychází z teoretických východisek, druhá část je zaměřena na představení společnosti a analýzu současného stavu a v poslední návrhová část formuluje samotný návrh marketingové strategie vedoucí ke zvýšení zisku, získání nových zákazníků ale i udržení stávajících zákazníků.
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Čamková, Veronika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh cílené marketingové strategie a vhodně zvolený způsob a umístění propagace pro Hotel Pod Zámkem. Diplomová práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické pojmy jako je na příklad marketingový mix, online marketing, analýzy jako je SWOT analýza, STEP analýza, Porterům model pěti sil a tak dále. Druhá část se věnuje praktickému provedení analýz, řešených v teoretické části. Pomocí dotazníkového šetření se zjišťuje preference hostů na plánované rozšíření hotelu pro usnadnění k tvorbě vhodné kombinace služeb ve wellness a fitness.
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
Hudcová, Ivana ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost podniku Vínko a jiné dobroty pomocí vytvoření nové marketingové strategie. Při vytváření nové strategie bude vycházeno z analyzování stávající strategie společnosti. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vychází z teoretických východisek, druhá část je zaměřena na představení společnosti a analýzu současného stavu a v poslední návrhová část formuluje samotný návrh marketingové strategie vedoucí ke zvýšení zisku, získání nových zákazníků ale i udržení stávajících zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.