Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
An Analysis of Candidate Branding in 2016 Presidential Campaingn in the USA
Marxtová, Kateřina ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Americké prezidentské volby stejně jako nástroje politického marketingu při nich použité se všeobecně využívají jako vzor evropských kampaní, a to z důvodu jejich využití různých komunikačních nástrojů a různých bodů kontaktu s voličem, zároveň se ale stále daří zachovávat jednotné sdělení. Objektem této práce budou prezidentské volby 2016 odehrávající se v USA. Cílem práce je analýza prezidentských kandidátů a jejich komunikace v posledních měsících před samotnými volbami, přičemž na celou problematiku bude nahlíženo z pohledu osobního brandingu kandidátů. Práce se také dotkne spřízněných témat, mezi která patří proces celebritizace politiky. Výsledkem bude komplexní náhled na brandy prezidentských kandidátů. Analyzovanou periodou bude období po skončení primárních voleb, kdy budou určeni finální kandidáti za hlavní politické strany, a samotnými volbami, které se budou konat 8. listopadu 2016.
Koncept značek v politickém prostředí - Případová studie Andreje Babiše
Mádlová, Andrea ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Perottino, Michel (oponent)
Predkladana diplomova prace se zabyva konceptem znacek v politickem prostredi a klade si za cil analyzu znacky Andreje Babise - soucasneho lidra hnuti ANO 2011. Autorka zkouma zejmena osobnost jeho znacky, k cemuz vyuziva Saucieruv model OCEAN. Dale analyzuje vzajemne propojeni mezi znackou hnuti ANO a znackou Andreje Babise. Vyzkum vychazi z odpovedi 454 respondentu, kteri se zucastnili dotaznikoveho setreni. Vysledky jsou analyzovany z pohledu dvou volicskych skupin - volicu hnuti ANO a volicu jinych politickych stran.
Oceňování značky politické instituce
Ságl, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Svobodová, Dagmar (oponent)
S vývojem politických stran se čím dál více dostávají do středu zájmu právě jejich značky -- politické značky. Politické strany se postupem času přesunuly z bojů na poli ideologií na pole střetu marketingových strategií. Stejně tak voliči přizpůsobili své volební chování více směrem ke konzumnímu způsobu rozhodovaní, ve kterém právě silná značka hraje zásadní roli. Význam politických značek narůstá spolu s intenzitou bojů politických stran o hlasy středových voličů. Tématem diplomové práce je ocenění vybraných značek politických institucí v České republice, na Slovensku, ve Velké Británii a Spojených státech amerických. Cílem této práce je sestavení vlastního modelu ocenění politických značek, založeného na ocenění ekonomického užitku, a samotné stanovení finanční hodnoty politických značek pomocí dvoufázového modelu ocenění diskontovaných peněžních toků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.