Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza potencionálního vlivu současné hudby a hudebních textů na utváření genderových identit z pohledu posluchačů
Marxtová, Kateřina ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Hroch, Miloš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na téma genderu v hudbě a jeho vnímání posluchači. Zaměření práce bylo zvoleno pro prozatimní nedostatečnou míru akademického zkoumání při zaměření jak na hudební sdělení, tak na komunikaci ohledně genderu v hudbě, také pro narůstající frekvenci konzumace hudebních médií. Výzkum byl prováděn prostřednictvím kvalitativní obsahové analýzy hudebního sdělení na vzorku Billboard Top Charts za posledních 50 let (mezi lety 1970-2019) a polostrukturovaných hloubkových rozhovorů na multigeneračním vzorku. Do výzkumu bylo zahrnuto celkem 500 písní, dotazováno bylo osm respondentů různých věků i pohlaví. Témata mužů, žen a vztahů mezi nimi se ukázala být dominantními tématy ve zkoumaném hudebním vzorku, přičemž napříč vymezeným obdobím prošla významným vývojem. Zaznamenán byl přesun od metaforičnosti k explicitě, zároveň byl identifikován i vývoj samotných metaforických označení. Mezi mužskými a ženskými interprety byla také sledována inklinace k jiným komunikovaným tématům. Ženy se více zaměřovaly na téma lásky, milostného trojúhelníku, konec vztahu a submisivitu. Muži přitom spíše zmiňovali sex a intimní témata, v poslední době také témata peněz a závislostí, která jsou naopak u žen skoro neobjevují. Přesun k tématu peněz se také pojí s tématem konzumerismu, které bylo adresováno...
An Analysis of Candidate Branding in 2016 Presidential Campaingn in the USA
Marxtová, Kateřina ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Americké prezidentské volby stejně jako nástroje politického marketingu při nich použité se všeobecně využívají jako vzor evropských kampaní, a to z důvodu jejich využití různých komunikačních nástrojů a různých bodů kontaktu s voličem, zároveň se ale stále daří zachovávat jednotné sdělení. Objektem této práce budou prezidentské volby 2016 odehrávající se v USA. Cílem práce je analýza prezidentských kandidátů a jejich komunikace v posledních měsících před samotnými volbami, přičemž na celou problematiku bude nahlíženo z pohledu osobního brandingu kandidátů. Práce se také dotkne spřízněných témat, mezi která patří proces celebritizace politiky. Výsledkem bude komplexní náhled na brandy prezidentských kandidátů. Analyzovanou periodou bude období po skončení primárních voleb, kdy budou určeni finální kandidáti za hlavní politické strany, a samotnými volbami, které se budou konat 8. listopadu 2016.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.