Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 113 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kinematická analýza nadhozu ve vztahu k úspěšnosti podání v tenisu
Hrychová, Denisa ; Carboch, Jan (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Kinematická analýza nadhozu ve vztahu k úspěšnosti podání v tenisu Cíl: Cílem této diplomové práce je provést kinematickou analýzu nadhozu, zjistit jaký vliv bude mít nadhoz na úspěšnost prvního podání u závodních i rekreačních hráček a porovnat tyto data s výsledky mužských podání získaných v bakalářské práci. Metody: Pro získání výsledků byla použita metoda nepřímého pozorování, během kterého byl pořízen videozáznam u 8 závodních a 2 rekreačních hráček. Každá z hráček podala celkem 40 prvních přímých podání a dílčí videa byla poté analyzována pomocí programu Dartfish 10. Sledovali jsme maximální bod nadhozu a zásah míče a jednotlivé podání byla zaražena do kategorie dobrá, síť, aut - strana, aut - dlouhý. Data získaná z videozáznamu byla následně zpracována pomocí věcné (Cohenovo d) a statické významnosti (ANOVA). Výsledky: Analýza rozptylu pro opakované měření ukázala statisticky významný rozdíl mezi jednotlivými kategoriemi úspěšnosti podání na ose Y, tj. maximální výšce nadhozu, F (3,21) = 7,16, p = 0,002, ηš = 0,013. Post-hoc testy při vzájemném porovnání ukázaly významný rozdíl maximální výšky nadhozu mezi podáním do sítě vs. aut do strany (p = 0,031); mezi dobrým podáním vs. aut do strany (p = 0,025); a mezi autem dlouhým vs. autem do strany (p = 0,026). Na ose X nebyly žádné...
Historie vzájemných utkání AC Sparta Praha a SK Slavia Praha v období Rakouska-Uherska
Šnajdr, Marek ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá historií fotbalových utkání mezi pražskou Spartou a Slavií mezi lety 1891 až 1918. Úvodem se práce věnuje historií fotbalu na našem území a ve světě obecně, abychom si lépe představili začátky, a byli seznámeni s dobovou situací obou klubů. Hlavní část diplomové práce je členěna na jednotlivá utkání mezi dříve zmíněnými týmy od prvního střetnutí až do 9. června roku 1918, kdy zanedlouho poté Rakousko-Uhersko zaniklo. Toto období není historicky nejúspěšnější érou ani jednoho z klubů. Vzhledem k nedostatku historických pramenů jsou zpracovány převážně informace z dobových výtisků novin, které nesly název Národní listy. Dále jsou v práci představeni nejvýznamnější hráči, trenéři a osobnosti obou klubů, kteří měli výrazný vliv na tehdejší chod klubu, ovlivnili mládež a rozdělili české občany na dva tábory, které tuto tradici rivality drží dodnes. Závěr diplomové práce obsahuje zjištění, který tým v tomto období dosáhl více vítězství a lepšího skóre v interním souboji.
Mobile player for multimedia content presentation and processing
Króner, Tomáš ; Číka, Petr (oponent) ; Müller, Jakub (vedoucí práce)
Master’s thesis deals with developing of multimedia application that allow play and receive multimedia files as audio and video. In thesis introduction, there is theory overview about programming language J2ME, its parts and divisions in couple of chapters. The applications developing begin by choosing focus groups and also group of devices that agree with present trends about mobile devices. The next part undertakes selecting development tool NetBeans IDE based on requirements for multimedia develop and also undertakes selecting software development kit Nokia SDK and its short definition. Afterwards, the application and its basic classes and methods are briefly characterized. The chapters of classes and methods are divided according algorithm level, following development description dividing aspect. Program functions are enriched with flow diagrams completing written text, which have marked important points of program. The main chapters describing algorithm parts begin with define audio and video play. The other pages include description of network connection a data transfers. In every part the programmer part, algorithm is analyzed first and than general options and functionality of this area. In file play part, it is selection of file and proceeding to launch playing with function control possibility. In case of network connection, it is access to network and data handling, eventually communication with each other in client - server hierarchy and consequential multimedia content playing. In the end of development part, reader is cognizant of application fault handling that is inherently part of every application working with I/O data. Next chapter is devoted to future development a design resulting to present process. In the thesis it can be found also application description from user’s point of view, user manual a solving incurred problem situations. In the instructions, there are contained screenshots of described parts of program. Reached results and reviews are summarized on the end of the thesis.
Přehrávač skladeb pro iPhone pro výukové účely
Klobása, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro zařízení iPhone, která slouží jako přehrávač hudebních skladeb. Aplikace pracuje s metainformacemi ke skladbě a navrhuje jejich využití při procesu memorizace. Práce je rozdělena do kapitol, kde jsou postupně popisovány vlastnosti cílové platformy iOS, návrh uživatelského rozhraní a jeho testování, zásady tvorby počítačové hudby a zvuku. Jádrem práce je návrh uživatelského rozhraní aplikace společně se strukturou a využitím metainformací ke skladbě. Závěrem práce je popsána realizace výsledné aplikace, provedené testy a další možnosti jejího rozšíření.
Evolution of video games and their impact on society
Kováčik, Dominik ; Rujbrová, Šárka (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
The aim of this bachelor’s thesis is to provide a brief history of video games and to analyse their impact on the society. The thesis describes the evolution of video games from the beginning up to year 2010 and the problems, which video game developers had to face during prosperous and difficult periods as well. It also describes several video game peripherals, mainly focusing on the virtual reality. The analysis of the impact of video games on the society is based on several reliable studies conducted mainly by scholars respected in their own fields.
Webový přehrávač videa se slajdy a přepisem
Koriťák, Jan ; Černocký, Jan (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
{Tato práce se zabývá problematikou návrhu a implementace přehrávače videozáznamu s doprovodem slajdů ve webovém prostředí, jakožto JavaScriptového pluginu. Jelikož má výstup této práce sloužit jako náhrada již existujícího přehrávače, je první kapitola věnována jeho podrobné analýze. Další kapitoly se pak věnují samotnému návrhu, implementaci a testování nového přehrávače, na základě znalostí nabytých ve fázi analýzy.
Design DVD přehrávače
Blahynka, Roman ; Sládek, Josef (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh designu stolního DVD přehrávače. Text komplexně popisuje tvorbu návrhu – začíná analýzou vývoje stolních přehrávačů od vynalezení až po současné trendy, pokračuje rozborem technických náležitostí přehrávače a končí popisem samotného procesu navrhování variant řešení. Poslední část textu uvádí podrobný popis aspektů definitivního návrhu a jeho obrazovou dokumentaci.
Multimediální přehrávač pro iOS
Singh, Kevin ; Číka, Petr (oponent) ; Grabovský, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce „Multimediální přehrávač pro iOS“ se zabývá popisem video formátů HLS, MP4, MPEG Transport Stream a DASH. Dále pokračuje zabezpečeným obsahem DRM, reklamami VAST a analytickým nástrojem Google Analytics. V rámci této práce vznikla knihovna v jazyce Swift, jenž tvoří samotný přehrávač. Tento přehrávač umožňuje kromě interaktivního přehrávání videa také zobrazení reklam, titulek, změnu kvality přehrávání, přehrávání AirPlay či stažení obsahu pro offline přehrávání. Funkcionalita pro přehrávání zabezpečeného obsahu nemohlo být dokončeno, neboť vývojáři byl odmítnut přístup k produkčnímu SDK Fairplay ze stary majitele. Vznikla také testovací aplikace, jenž tuto knihovnu v sobě implementuje a dokazuje tak funkčnost vyvíjených funkcionalit.
Audio a video vysílání s využitím real-time protokolu
Křenek, Tomáš ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Burget, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vysílání multimediálních dat přes počítačovou síť. V první části jsou podány podrobné informace o protokolech RTP a RTCP, pomocí nichž lze realizovat přenos. V dalších kapitolách jsou zmíněny a vysvětleny některé základní pojmy související s řešenou problematikou a následují informace o knihovnách použitých při vývoji aplikací. Ve druhé části práce je implementován přehrávač multimediálních souborů, který využívá kodeky FFmpeg a multimediální knihovnu SDL. Přehrávač je konzolovou aplikací, disponuje základními ovládacími prvky a je schopen reprodukovat multimediální obsah zadaného souboru. Další kapitoly praktické části se věnují problematice RTP komunikace. Jsou implementovány konzolové vysílače a přijímae přenášející data kódovaná pomocí Theory a Vorbisu. V závěru práce jsou shrnuty a zhodnoceny dosažené výsledky.
Nástroj pro prezentování videí a dalšího obsahu na obrazovce s dotykovým vstupem
Zapletal, Libor ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj aplikace pro systémy Windows pomocí technologie WPF zaměřené na prezentování videí s využitím dotykového ovládání. Aplikace je velice jednoduchá na ovládání a jejím hlavním účelem je usnadnit uživateli výběr obsahu, který ho zajímá. Práce popisuje hlavní rysy technologie WPF, analýzu konkurečních řešení, samotný návrh vlastní aplikace a její implementaci. Dále tato práce popisuje řešení různých problémů při vývoji. Na konci práce je zhodnoceno výsledné řešení, jeho další vývoj a také způsob testování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 113 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.