Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Herní demo v Unity
Hostin, Adam ; Matýšek, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Videohry sú v dnešnej dobe populárnejšie, ako kedykoľvek v histórii. Aj preto by sa tejto oblasti digitálneho umenia mala venovať zvýšená pozornosť. S príchodom smart telefónov sa dostupnosť videohier značne rozšírila. Dnes delí užívateľa od hry, ktorá by ho mohla zabaviť, len niekoľko ťuknutí do telefónnej obrazovky.  Cieľom tejto práce bolo naprogramovať mechaniky do herného dema. Mechaniky sa zameriavajú hlavne na pohyb postavy a objekty, s ktorými môže hráč interagovať. Hráč hrá za postavu klbka, z ktorého sa odmotáva lano. Koniec lana je zapálený a oheň sa postupne šíri, čo predstavuje pre hráča neustále riziko. V hre sa nachádzajú aj platoformy a brány meniace smer gravitácie. Zásadnou mechanikou je aj práca so svetlom, ktorá umožňuje vytvárať zaujímavé momenty pre hráča. Toto demo bolo vytvorené pomocou herného enginu Unity a jazyka C#. Výsledkom práce je aplikácia, herné demo, pre platformu android.
Návrh a implementace 2D hry v Unity
Dvořáček, Martin ; Munzar, Milan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit 2D rougelike platformovací hru se základním chováním nepřátel a skládáním úrovní z modulů. Hra má být celkem modifikovatelná a bude tvořena v herním enginu Unity.
Design and Implementation of 2D Video Game in Game Engine Godot
Kurtin, Tomáš ; Munzar, Milan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and create new 2D game in game engine Godot. The work begins with design, which focuses on researching already existing games. From the knowledge gained, the set of the skills which the player would be able to use was created. In the next step, the world and the story happening in it were designed. Speed was chosen as a main mechanic, because of slow feeling games from the Metroidvania genre. Speed generates energy, which strengthens attacks and allows the player to use other abilities. The whole design was then implemented in Godot game engine, which is a game development environment. The implementation focuses on telling the story and on smoothness and fastness of movement.
Sorcerer's Struggle
Tóth, Gergely ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Táto práce se věnuje návrhu a realizaci tzv. run and gun hry, která je pro více hráče a běží na platformách Windows, Linux a MacOS. Práce obsahuje diskusi o herních platformách a o nejdůležitějších součástech aplikace a vhodného editoru herního světa. Mezi ostatní diskutované tématy patří problém vyhlazování herní mapy, řešení dynamické synchronizace obrazů a návrh a funkce matchmaking serveru. Výsledkem práce je dvoudimenzionální hra, příslušný editor herního světa a server. 1
Herní demo v Unity
Hostin, Adam ; Matýšek, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Videohry sú v dnešnej dobe populárnejšie, ako kedykoľvek v histórii. Aj preto by sa tejto oblasti digitálneho umenia mala venovať zvýšená pozornosť. S príchodom smart telefónov sa dostupnosť videohier značne rozšírila. Dnes delí užívateľa od hry, ktorá by ho mohla zabaviť, len niekoľko ťuknutí do telefónnej obrazovky.  Cieľom tejto práce bolo naprogramovať mechaniky do herného dema. Mechaniky sa zameriavajú hlavne na pohyb postavy a objekty, s ktorými môže hráč interagovať. Hráč hrá za postavu klbka, z ktorého sa odmotáva lano. Koniec lana je zapálený a oheň sa postupne šíri, čo predstavuje pre hráča neustále riziko. V hre sa nachádzajú aj platoformy a brány meniace smer gravitácie. Zásadnou mechanikou je aj práca so svetlom, ktorá umožňuje vytvárať zaujímavé momenty pre hráča. Toto demo bolo vytvorené pomocou herného enginu Unity a jazyka C#. Výsledkom práce je aplikácia, herné demo, pre platformu android.
Sorcerer's Struggle
Tóth, Gergely ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Táto práce se věnuje návrhu a realizaci tzv. run and gun hry, která je pro více hráče a běží na platformách Windows, Linux a MacOS. Práce obsahuje diskusi o herních platformách a o nejdůležitějších součástech aplikace a vhodného editoru herního světa. Mezi ostatní diskutované tématy patří problém vyhlazování herní mapy, řešení dynamické synchronizace obrazů a návrh a funkce matchmaking serveru. Výsledkem práce je dvoudimenzionální hra, příslušný editor herního světa a server. 1
Vývoj herní aplikace pro PC v prostředí Unity
NOVÁK, Jiří
Cílem této práce je vytvořit aplikaci ve formě počítačové hry. Projekt je soustředěn na herní engine Unity a programovací jazyk C-sharp. Využitím herního enginu si vývojáři ulehčují práci s vývojem, jelikož implementuje základní herní funkce, které se dají použít. Vytvořená hra je ve 2D a využívá "sprity" jako grafiku a animace. Grafika je ve stylu pixel art. Žánr hry je plošinovka s prvky "Metroidvania". Hráč se zde může pohybovat horizontálně s možností vertikálního skoku. Prostředí obsahuje různé nástrahy, které se hráč snaží zneškodnit nebo se jim vyhnout.
Procedural Generation of Endless Runner Type of Video Games
Černý, Vojtěch ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
Procedurální generování obsahu (PCG, procedural content generation) se stále častěji používá pro generování řady aspektů počítačových her. Agenti řízení umělou inteligencí se pak používají pro hodnocení tohoto obsahu. Relativně málo snahy je věnováno generování celých her algoritmicky. V této práci jsme použili PCG pro generování pravidel hry, jejího obsahu i hodnotícího hráče v oblasti her typu nekonečný běh. Pro experimentování jsme také vytvořili vlastní framework pro tvorbu tohoto typu her. Náš přístup by mohl zefektivnit tvorbu a prozkoumat nové koncepty ve hrách typu nekonečný běh, skákačkách a po zobecnění i v jiných herních žánrech.
Sorcerer's Struggle
Tóth, Gergely ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Táto práce se věnuje návrhu a realizaci tzv. run and gun hry, která je pro více hráče a běží na platformách Windows, Linux a MacOS. Práce obsahuje výběr herního enginu, založené na výhody a nevýhody z hlediska hry. Mezi ostatními diskutovanými tématy patří design editoru herního světa, problém serializace a řešení dynamické synchronizace obrazů. Výsledkem práce je dvoudimenzionální hra a příslušný editor herního světa.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.