Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
Aplikace pro správu dokumentů
Švestka, Jakub ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací webové aplikace určenou pro řízení přípravy a správu dokumentů. Aplikace návštěvníkům poskytuje materiály z různých akcí (např. konference), které si mohou zakoupit ze svého kreditu, jenž si dobijí pomocí platební brány. Dalším účelem aplikace je řízení přípravy materiálů, kdy uživatelé postupně odevzdávají svou práci do systému, a správce tak má přehled o plnění úkolu. Práce klade důraz na jednoduché uživatelské rozhraní, responzivní design a přístupnost. Aplikace je postavena na běžně dostupné technologii PHP 5.6 s použitím frameworku Nette od organizace Nette foundation, frameworku Twitter Bootstrap a knihovny jQuery. Výsledek mé práce je dostupný veřejnosti na adrese www.monitorevent.cz.
Firma v konkurenčním prostředí
Houšková, Eliška ; Šrédl, Karel (vedoucí práce) ; Kopecká, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá postavením firmy v konkurenčním prostředí. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům, které se v práci objevují, jsou zde zmíněny jednotlivé typy konkurence a obecné cíle firmy. V práci jsou rozebrány skutečnosti, které mají vliv na efektivitu firmy a zvýšení její konkurenceschopnosti. Dále práce popisuje vybrané analýzy vnitřního a vnějšího podnikového okolí. V praktické části je proveden rozbor společnosti PayU Czech Republic s.r.o., která je provozovatelem internetové platební brány PayU. Současná situace firmy je hodnocena z hlediska vývoje trhu, na kterém působí, dále z hlediska srovnání s hlavními konkurenty a z hlediska jejího vnitřního a vnějšího okolí. Analýzy firmy jsou prováděny na základě postupů popsaných v teoretické části a získané údaje slouží k zhodnocení schopnosti konkurovat a k následnému vypracování návrhů pro posílení pozice firmy v konkurenčním prostředí.
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
Platební karty na internetu
Hanzlík, Tomáš ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá platebními možnostmi na internetu a je zaměřena především na platební karty a to jak z hlediska rizik používání, tak jejich oblíbenosti z pohledu obchodníků i zákazníků. V první části jsou rozebrány dostupné platební metody při placení v českých e-shopech. Druhá část se týká platebních karet a to z hlediska stručného vývoje, současné situace, klasifikace, zabezpečení, bezpečnostních rizik a bezpečnostních zásad. Třetí část obsahuje stručnou definici a klasifikaci elektronických platebních systémů. Čtvrtá část přináší za pomoci dotazníkového šetření analýzu platebních preferencí českých e-shopů s cílem zjistit, jaké platební metody nabízejí, jaké preferují a proč a především zda umožňují platit kartou a co je k tomu vedlo nebo naopak odradilo. Pátá část je založena na výzkumu ze čtvrté kapitoly a jejím cílem je zhodnotit nejpoužívanější platební brány v České republice. Šestá část se zabývá platebními preferencemi zákazníků a to jakou metodou nejčastěji platí, jaká je jejich nejoblíbenější metoda a jaké jsou bariéry při platbě kartou na internetu. Cílem této práce je zhodnotit na základě analýz jak pohled zákazníků, tak i obchodníků z hlediska placení na internetu a platby kartou. Výsledkem je najít shodu mezi zákazníky a obchodníky v tom, jakou platební metodu obě strany preferují a zjistit bariéry v platbě kartou, jelikož na českém trhu stále převládá dobírka.
Procesní analýza a softwarová realizace prodeje elektronických časopisů
Burda, Adam ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Tato práce je zaměřená na modelování podnikových procesů a následné využití při modelování, jak má fungovat prodej elektronických časopisů přes web. V Teoretické části práce jsou popsány možné varianty modelovacích jazyků, následně vybraná notace BPM a detailněji popsána. V druhé části je popsáno jaké technologie se používají pro podporu prodeje elektronických časopisů.V této práci na příkladě časopisu SkiMagazín. V závěrečné fázi práce jsou uvedeny jednotlivé detailní modely, jak v praxi prodej funguje. Modely jsou zaměřeny hlavně na popsání, jak mezi sebou komunikují jednotlivé prvky systému a uživatelé či administrátoři. Kvůli velké míře detailnosti modelů jsou zde uvedeny jen hlavní modely pro fungování online prodeje. Dále je navržena struktura datových objektů systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.