Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Alkaloidy rostlin čeledi Amaryllidaceae jako potenciální léčiva v terapii civilizačních onemocnění
Breiterová, Kateřina ; Cahlíková, Lucie (vedoucí práce) ; Lapčík, Oldřich (oponent) ; Nagy, Milan (oponent)
Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra farmaceutické botaniky Kandidát: Mgr. Kateřina Breiterová Školitel: doc. Ing. Lucie Cahlíková PhD. Název disertační práce: Alkaloidy rostlin čeledi Amaryllidaceae jako potenciální léčiva v terapii civilizačních onemocnění Klíčová slova: alkaloidy, Amaryllidaceae, analoga, AChE, BuChE, POP, GSK-3β, progrese buněčného cyklu, apoptóza Narcissus cv. Professor Einstein byl na základě získaných výsledků screeningových studií vybrán pro podrobnou fytochemickou práci za účelem co nejširšího spektra AmA. Z 34,3 kg čerstvých cibulí bylo získáno 31,7 g přečištěného alkaloidního extraktu, který byl rozdělen pomocí sloupcové chromatografie se stupňovitou elucí benzinem, chloroformem a ethanolem v různých poměrech na téměř 500 frakcí. Tyto frakce byly spojeny do 27 podfrakcí, z nichž bylo pomocí preparativní TLC, vakuové sloupcové chromatografie a krystalizace izolováno 25 alkaloidů v čistém stavu. Všechny látky byly identifikovány pomocí GC-MS, ESI-MS, NMR, optické otáčivosti a literatury a jedna z nich byla identifikována jako nový nepopsaný alkaloid lykorinového strukturního typu. Všechny alkaloidy izolované v dostatečném množství byly podrobeny testům jejich biologické aktivity spojené s Alzheimerovou chorobou (inhibice hAChE, hBuChE, POP,...
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Plachá, Linda ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aroma v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky" se zabývá využitím olfaktorického marketingu v in-store oblasti, a jeho vlivem na zákazníka. Práce bude rozdělena do dvou základních částí - teoretické a praktické. První kapitola v teoretické části, která se zabývá stručnou charakteristikou a analýzou aktuální situace in-store marketingu, je úvodem do tématiky celé práce. Druhá kapitola se věnuje fyziologii čichu a s ním úzce spojenou emoční pamětí, díky které může in-store marketing využívat olfactus jako nástroj efektivní podpory prodeje. Historie, principy a všeobecně o olfaktorickém marketingu pojednává poslední kapitola teoretické části této bakalářské práce. V této kapitole se podrobněji autorka textu věnuje rozdílům mezi uměle šířenými a přirozeně linoucími se vůněmi v místě prodeje. Olfaktorický marketing patří do oblasti jménem neuromarketing, který využívá lidské smysly - chuť, čich, zrak a sluch. Praktická část bakalářské práce je rozčleněna do čtyř základních kapitol. Každá část se zabývá jednou ze zkoumaných značek a jejich kamennými prodejnami. Kapitoly obsahují stručný popis vybraných značek - historie, zásady a myšlenky firmy, produktové řady. Následují výstupy ze získaných rozhovorů, které...
Funkční a emoční impulzy v in-store marketingové komunikaci
Šteflová, Aneta ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Funkční a emoční impulzy v in-store marketingové komunikaci" se zabývá deskripcí nákupních impulzů v místě prodeje, demonstrováno na in-store marketingových komunikačních nástrojích umisťovaných v hypermarketech v rámci kategorie nečokoládových cukrovinek. První teoretická část uvádí do problematiky nakupování v místě prodeje, seznamuje se základními pojmy, následně definuje impulzívní nakupování a rozebírá jednotlivé nákupní impulzy a možnosti implementace impulzů v místě prodeje. V druhé části práce jsou teoretické poznatky použity k popisu in-store marketingových komunikačních nástrojů užitých různými zástupci značek nečokoládových cukrovinek v rámci jejich komunikace na prodejnách českých hypermarketů. Informace o nákupních impulzech jsou získávány z knižních a elektronických zdrojů, popis POP komunikačních nástrojů v hypermarketech vychází z vlastního pozorování a z analytické diskuze stávajícího využití nákupních impulzů vybrané kategorie s podklady a teoriemi nashromážděnými v teoretické části práce. Cílem je popsat současný stav užitých POP komunikačních nástrojů se zaměřením na nákupní impulzy, prostřednictvím kterých značkoví výrobci bonbonů v místě prodeje s nakupujícími komunikují.
Vybraná hudební periodika (počátky, vývoj a současnost)
Kábelová, Romana ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Husák, Martin (oponent)
Bakalářská práce pod názvem Vybraná hudební periodika se zabývá zkoumáním tří titulů hudebních časopisů, které mají v naší republice tradici delší než dvacet let. Prvním, historicky nejstarším časopisem jsou Hudební rozhledy. Další titul, Rock a pop, začal vycházet teprve na počátku 90. let minulého století a věnuje se rockové a populární hudbě. Posledním periodikem je měsíčník Harmonie, který je převážně zaměřen na vážnou a jazzovou hudbu, a také na world music a tanec. Všechny zmiňované tituly mají své pevné místo na trhu hudebních časopisů a jejich čtenáři jsou zaměřeni na obsahovou stránku jednotlivých titulů. Kromě obsahového zaměření se jednotlivé časopisy vzájemně odlišují hlavně ekonomickou podporou svých vydavatelství.
Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a zahraničí
Altalová, Kristina ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Slavík, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a v zahraničí" se zabývá využitím nových technologií, jako je technologie iBeacon, LCD monitory, mobilní technologie a různé typy interaktivních zařízení (např. iPad) v místě prodeje. Teoretická část se snaží stručně popsat problematiku in-store marketingové komunikace, její nástroje a fungování. Dále seznamuje se základními pojmy vážícími se k in-store marketingové komunikaci. Rozebírá typy nových technologií, které se užívají v tomto typu marketingové komunikace a jejich funkčnost. V praktické části této práce jsou teoretické poznatky o nových technologiích implementovány na reálné prostředí českých obchodních center, specificky na centrum Černý Most a Palladium. Informace o využití těchto technologií jsou získávány především z elektronických a knižních zdrojů, popis českých obchodních center vychází z vlastního pozorování a konzultace s vedením obou center. Cílem práce je popsat možnosti využití nových technologií v tomto typu komunikace a popsat jejich reálné užití v ČR. Závěrem práce jsou pak případná doporučení vycházející jak z vlastního pozorování, tak z rešerše užití podobných technologií jinde ve světě.
Československé hudební elity na přelomu osmdesátých a devadesátých let 20. století
Matějíček, František ; Havel, Jan (vedoucí práce) ; Houda, Přemysl (oponent)
Na přelomu osmdesátých a devadesátých let minulého století došlo stejně jako v celospolečenském měřítku k výrazným změnám také na domácí hudební scéně. Pěvecké a tvůrčí elity začaly být konfrontovány s nástupem angloamerické produkce a v mnoha případech nuceny hledat alternativní způsoby svého uplatnění v nových podmínkách. Tato Diplomová práce si prostřednictvím výpovědí populárních československých hudebníků klade za cíl porovnat situaci na domácí scéně před listopadem roku 1989 a v období po něm. Předmětem bádání je snaha získání odpovědí na otázky související s dnešní popularitou československé populární hudby a tvůrců z období osmdesátých let. Pokouším se ověřit, zda je kritický pohled části odborné veřejnosti na spojení hudebních elit s ideologií předlistopadového režimu oprávněný, či nikoliv. Stejně tak zobrazit osudy hudebních hvězd ve vztahu k proměnám společenského řádu a v druhém plánu nastavit základy pro další bádání v tématu.
Implementace poštovního klienta pro mobilní platformu OpenMoko
Krátký, Pavel ; Bartoň, Radek (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Openmoko je revoluční mobilní linuxová platforma s rozšiřující se vývojářskou komunitou. Cílem práce je vytvořit uživatelsky přívětivého poštovního klienta v jazyce Java a analyzovat problematiku vývoje aplikací na této platformě. V práci jsou popsány možnosti vývoje takovýchto aplikací, a to především prostřednictvím grafického toolkitu SWT. Popsána je také knihovna JavaMail pro práci s elektronickou poštou. V závěru jsou demonstrovány výhody a nevýhody vytvořené aplikace. Výsledkem praktické části práce je poštovní klient, určený pro mobilní linuxová zařízení s dotykovým ovládáním a úvod do problematiky vývoje softwaru pro platformu Openmoko.
Point of sale as one of the crucial factors of purchase
Pohančeniková, Dagmar ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu in-store aktivit hypermarketu Albert s bližším zaměřením na POP nástroje a nákupní atmosféru. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako in-store komunikace, shopper marketing a smyslový marketing. Dále jsou zde podrobně popsány POP nástroje používané v obchodních jednotkách dle jednotlivých typů. V praktické části najdeme podrobnou analýzu vybrané prodejní jednotky podle zvolených kritérií. V závěru provádím vyhodnocení a přikládám také návrhy na zlepšení.
Studie výskytu persistentních organických látek v ovzduší a jejich depozice na území České republiky: Díl 1: Persistentní organické polutanty v ovzduší a půdě na území ČR
Univerzita Karlova v Praze, 1. lékařská fakulta Ústav hygieny a epidemiologie, Praha ; AXYS - VARILAB, s.r.o., Vrané nad Vltavou ; Černá, M. ; Bencko, V. ; Minářová, J. ; Jech, Libor
Předmětem práce je studium obsahu POP v ovzduší a v půdě na různých místech v ČR. Dále byl proveden biologický monitoring expozice obyvatelstva ČR těmto látkám. V průběhu řešení úkolu bylo analyzováno 50 vzorků ovzduší na 17 různých lokalitách, zahrnujících průmyslové, residenční, venkovské a pozaďové typy prostředí. Na většině míst byla provedena dvě měření v létě a v zimě. Na měřícím místě v Praze Libuši byl obsah POP v ovzduší sledován celoročně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.