Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza předvolebních kampaní v prezidentských volbách v ČR v roce 2013
Šmejkalová, Kateřina ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Bobková, Eva (oponent)
Tato práce se věnuje způsobu vedení politických kampaní v první přímé volbě prezidenta v České republice. Klade si otázky zaměřené na financování a transparentnost kampaní, výběr komunikačních kanálů a výběr témat k oslovení voličů. V teoretické části je popsán způsob volby přímé i nepřímé, některé návrhy zákonů, kterými se zákonodárci snažili změnit volební systém prezidenta a také vymezení důležitých pojmů týkajících se politických kampaní, především pak negativní reklamě. V analytické části jsou jednotlivě popsány kampaně všech devíti kandidátů z pohledu prvního kola volby a poslední kapitola mapuje závěrečné kolo volby.
Problematika negativní reklamy
Machek, Václav ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
První kapitola této práce obsahuje souhrn informací, definic, metod, postupů, účinků, legislativních charakteristik a možností využití negativní reklamy v politických volebních kampaních, včetně popisu jejího historického vývoje v České republice a Spojených státech amerických. Druhá kapitola obsahuje hypotézy pro dotazníkové šetření veřejného mínění, včetně jeho vyhodnocení a analýzu negativních prvků voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2006 a 2010, se zaměřením na sledování vývoje využití negativní reklamy.
Problematic of negative advertisement and its use in real life situation
Firkaľová, Melánia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je definovat reklamu z právního a etického hlediska, uvést příklady negativní reklamy, například reklamu s prvky erotiky anebo volební kampaň. Jako případ z praxe jsem si vybrala analýzu billboardové kampaně ,,Stop genocíde", která se vyznačuje svými drastickými obrázky. Analýzu této kampaně provádím na základě dotazníku, který jsem sestavila dle vytyčených cílů. Těmito cíly je zjistit, do jaké míry byli respondenti konfrontováni s danou kampaní a kde se s ní nejčasteji setkávali. Dále jaké byly jich reakce při setkání s touto reklamou, jak ovlivnila tato kampaň jejich názor na interupci a jestli považují takto drastickou kampaň jako vhodnou k propagaci na veřejnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.