Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
suggestion of marketing strategy for students´ non profit-making organization IFMSA CZ
Firkaľová, Melánia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Táto práce se zaoberá návrhem marketingové stratégie pro studentskou neziskovou organizaci IFMSA CZ. V první, teoretické části se věnuji marketingu, jeho podstate a marketingovým stratégiím. Druhá, praktická část je zameraná na Medzinárodní federáci asociácií studentů medicíny- IFMSA, její národního člena IFMSA CZ a jejich činnosti. V případe IFMSA CZ se dál zaoběrá analýzi, která je klíčová pro vytvorení adekvátní marketingové stratégie. V závěre vyjádruje návrh, kterým smerom by se měla organizace vydať a představuje IFMSA CZ dnes.
Problematic of negative advertisement and its use in real life situation
Firkaľová, Melánia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je definovat reklamu z právního a etického hlediska, uvést příklady negativní reklamy, například reklamu s prvky erotiky anebo volební kampaň. Jako případ z praxe jsem si vybrala analýzu billboardové kampaně ,,Stop genocíde", která se vyznačuje svými drastickými obrázky. Analýzu této kampaně provádím na základě dotazníku, který jsem sestavila dle vytyčených cílů. Těmito cíly je zjistit, do jaké míry byli respondenti konfrontováni s danou kampaní a kde se s ní nejčasteji setkávali. Dále jaké byly jich reakce při setkání s touto reklamou, jak ovlivnila tato kampaň jejich názor na interupci a jestli považují takto drastickou kampaň jako vhodnou k propagaci na veřejnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.