|
Úvod do metody Six sigma a její využití v praxi
Joska, Jakub ; Žák, Libor (oponent) ; Bednář, Josef (vedoucí práce)
První část bakalářské práce se zabývá popisem metody Six sigma a její nejčastěji používané metodiky DMAIC. Druhá část stručně uvádí do konkrétního příkladu z technické praxe - galvanického pokovování. Ve třetí části jsou popsány statistické nástroje využité k řešení zadaného úkolu, zvláště pak Pearsonův chí-kvadrát test nezávislosti. Poslední část práce obsahuje souhrn dat, samotný výpočet a výsledky analýzy dat.
|
|
Využití statistických metod pro zajištění způsobilosti procesu výroby
Kuthanová, Dominika ; Baranová, Zuzana (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality výroby pomocí nástrojů statistického řízení procesů a návrh možných opatření vedoucích k jejich zlepšení. Práce využívá následujících statistických nástrojů: regulační diagramy, testy normality a indexy způsobilosti. Bakalářská práce se také věnuje objasnění principu metodologie Six Sigma. Výstupem práce je návrh aplikace nástrojů cílový regulační diagram a index Cpm pro statistické řízení procesů zkoumané společnosti.
|
|
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Kubatková, Martina ; Kovář, Radim (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o analýze stávajícího stavu informačního systému ve společnosti Honeywell spol. s r.o. – Brno o.z. a jeho efektivnosti. Práce je zaměřená na posouzení současného stavu systému objednávání režijního materiálu v informačním systému SAP pomocí metody Six Sigma. Cílem je na základě zjištěných poznatků a analýz, navrhnutí změn, které budou směřovat k optimalizaci stávajícího stavu a eliminaci nalezených rizik ve společnosti.
|
|
Zlepšení zákaznického servisu
Deml, Kamil ; Halva, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením zákaznického servisu v podniku poskytujícím finanční služby. Službou se v tomto případě rozumí převod peněz do celého světa. Pro jeho zkvalitnění jsou použity principy metody Six Sigma a doplněny o poznatky z dalších moderních metod jakosti či řízení podniku. Není snahou zavedení Six Sigma do podniku jen její použití při řešení tohoto problému.
|
|
Úvod do metody Six sigma a její využití v praxi
Joska, Jakub ; Žák, Libor (oponent) ; Bednář, Josef (vedoucí práce)
První část bakalářské práce se zabývá popisem metody Six sigma a její nejčastěji používané metodiky DMAIC. Druhá část stručně uvádí do konkrétního příkladu z technické praxe - galvanického pokovování. Ve třetí části jsou popsány statistické nástroje využité k řešení zadaného úkolu, zvláště pak Pearsonův chí-kvadrát test nezávislosti. Poslední část práce obsahuje souhrn dat, samotný výpočet a výsledky analýzy dat.
|
|
Využití statistických metod pro zajištění způsobilosti procesu výroby
Kuthanová, Dominika ; Baranová, Zuzana (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality výroby pomocí nástrojů statistického řízení procesů a návrh možných opatření vedoucích k jejich zlepšení. Práce využívá následujících statistických nástrojů: regulační diagramy, testy normality a indexy způsobilosti. Bakalářská práce se také věnuje objasnění principu metodologie Six Sigma. Výstupem práce je návrh aplikace nástrojů cílový regulační diagram a index Cpm pro statistické řízení procesů zkoumané společnosti.
|
|
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Kubatková, Martina ; Kovář, Radim (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o analýze stávajícího stavu informačního systému ve společnosti Honeywell spol. s r.o. – Brno o.z. a jeho efektivnosti. Práce je zaměřená na posouzení současného stavu systému objednávání režijního materiálu v informačním systému SAP pomocí metody Six Sigma. Cílem je na základě zjištěných poznatků a analýz, navrhnutí změn, které budou směřovat k optimalizaci stávajícího stavu a eliminaci nalezených rizik ve společnosti.
|
|
Zlepšení zákaznického servisu
Deml, Kamil ; Halva, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením zákaznického servisu v podniku poskytujícím finanční služby. Službou se v tomto případě rozumí převod peněz do celého světa. Pro jeho zkvalitnění jsou použity principy metody Six Sigma a doplněny o poznatky z dalších moderních metod jakosti či řízení podniku. Není snahou zavedení Six Sigma do podniku jen její použití při řešení tohoto problému.
|
| |
|
Metoda Six Sigma v podnikové praxi
Nová, Marie ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Ungr, Miloš (oponent)
Autorka se v práci zabývá metodou zvyšování výkonnosti podniku, a to pomocí metody Six Sigma. V první části popisuje teroretický přístup k metodě (základní pojmy, DMAIC, nástroje), poté popisuje současný fenomén outsourcingu. V závěrečné části práce se autorka věnuje aplikaci metody Six Sigma na projektu Redukce počtu manuálně párovaných plateb ve společnosti Capgemini Polska z.o.o..
|