Název: Zlepšení zákaznického servisu
Překlad názvu: Customer service improvement
Autoři: Deml, Kamil ; Halva, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Metoda Six Sigma; model DMAIC; služba.; Method Six Sigma; model DMAIC; service.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16557

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-228039


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet