Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita ve vzdělávání
Kalousek, Jaroslav ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Janošová, Pavlína (oponent)
Základní teze předkládané diplomové práce je, že pedagogický proces je klíčovou aktivitou každé školy a ředitel je v dosahování kvality pedagogického procesu klíčovou osobou. Autor se odmítá spokojit s definicí ředitele jako manažera, který "řídí" školu. Pomocí analýzy zahraničních výzkumů seznamuje čtenáře s konceptem leadershipu - "vedení" ve školním prostředí. Management a leadership pečlivě dělí do dvou spojitých nádob. Teorie řízení podle kompetencí tvoří základ následného rozboru vzdělávání ředitelů v ČR a dalších státech. Autor se jako rámce úvah přidržuje vzdělávacích koncepcí OECD. Výzkum primárních dat hledá proměnné, které ovlivňují kompetenci leadership u 112 ředitelů českých škol. Pro analýzu dat autor zvolil statistickou metodu "obecné lineární modely"(GLM). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Kvalita ve vzdělávání
Kalousek, Jaroslav ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Janošová, Pavlína (oponent)
Základní teze předkládané diplomové práce je, že pedagogický proces je klíčovou aktivitou každé školy a ředitel je v dosahování kvality pedagogického procesu klíčovou osobou. Autor se odmítá spokojit s definicí ředitele jako manažera, který "řídí" školu. Pomocí analýzy zahraničních výzkumů seznamuje čtenáře s konceptem leadershipu - "vedení" ve školním prostředí. Management a leadership pečlivě dělí do dvou spojitých nádob. Teorie řízení podle kompetencí tvoří základ následného rozboru vzdělávání ředitelů v ČR a dalších státech. Autor se jako rámce úvah přidržuje vzdělávacích koncepcí OECD. Výzkum primárních dat hledá proměnné, které ovlivňují kompetenci leadership u 112 ředitelů českých škol. Pro analýzu dat autor zvolil statistickou metodu "obecné lineární modely"(GLM). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Analýza přínosů řízení a rozvoje pracovníků v organizacích podle kompetencí
Cmunt, Radek ; Dvořáková, Miroslava (oponent) ; Malach, Josef (oponent)
Rigorózní práce představuje přínosy řízení a rozvoje pracovníků v organizacích podle kompetencí, má teoreticko-empirický charakter a je strukturována do šesti kapitol. Úvodní dvě kapitoly se obecně a na teoretické úrovni věnují strategii organizací, respektive kompetenčnímu přístupu k řízení personálních procesů a rozvoje pracovníků v organizacích. Následující dvě kapitoly pak kriticky nahlížejí konkrétní aplikaci strategie organizace a praktické využití kompetenčního přístupu k systémům řízení lidských zdrojů mezinárodní společnosti Cemex. Pátou kapitolu tvoří analýza provedená na základě výsledků šetření (formou ohniskových skupin neboli focus groups) mezi manažery společnosti Cemex, jejímž cílem je objektivizovat přínosy řízení a rozvoje pracovníků podle kompetencí ve zmíněné organizaci. Šestou kapitolou je závěrečné shrnutí výsledků rigorózní práce. O přínosech řízení a rozvoje pracovníků v organizacích podle kompetencí pojednává rigorózní práce primárně s akcentem na vedoucí pracovníky, manažery. Dílčím cílem textu je rozšíření analytických náhledů na kompetenční přístup v teorii i praxi organizací. Hlavním cílem rigorózní práce je však identifikace a analýza přínosů aplikace kompetenčního přístupu a kompetenčních modelů při hodnocení manažerů, při budování jejich systému rozvoje a vzdělávání...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.