Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Důsledky specifických poruch učení pro vzdělávací cestu a uplatnění v dospělosti
Cmunt, Radek ; Kremličková, Marta (vedoucí práce) ; Krykorková, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá základními východisky, deskripcí projevů specifických poruch učení a také reedukací. Jejím hlavním smyslem však je na pozadí celé školní dráhy dítěte sledovat jedno z klíčových období vývoje, a to jak specifické poruchy učení ovlivňují rozhodování o volbě povolání a jaké důsledky mají pro uplatnění v životě. Diplomová práce má charakter teoreticko-empirický, její součástí jsou tři kazuistiky dospělých lidí se specifickou poruchou učení.
Analýza přínosů řízení a rozvoje pracovníků v organizacích podle kompetencí
Cmunt, Radek ; Dvořáková, Miroslava (oponent) ; Malach, Josef (oponent)
Rigorózní práce představuje přínosy řízení a rozvoje pracovníků v organizacích podle kompetencí, má teoreticko-empirický charakter a je strukturována do šesti kapitol. Úvodní dvě kapitoly se obecně a na teoretické úrovni věnují strategii organizací, respektive kompetenčnímu přístupu k řízení personálních procesů a rozvoje pracovníků v organizacích. Následující dvě kapitoly pak kriticky nahlížejí konkrétní aplikaci strategie organizace a praktické využití kompetenčního přístupu k systémům řízení lidských zdrojů mezinárodní společnosti Cemex. Pátou kapitolu tvoří analýza provedená na základě výsledků šetření (formou ohniskových skupin neboli focus groups) mezi manažery společnosti Cemex, jejímž cílem je objektivizovat přínosy řízení a rozvoje pracovníků podle kompetencí ve zmíněné organizaci. Šestou kapitolou je závěrečné shrnutí výsledků rigorózní práce. O přínosech řízení a rozvoje pracovníků v organizacích podle kompetencí pojednává rigorózní práce primárně s akcentem na vedoucí pracovníky, manažery. Dílčím cílem textu je rozšíření analytických náhledů na kompetenční přístup v teorii i praxi organizací. Hlavním cílem rigorózní práce je však identifikace a analýza přínosů aplikace kompetenčního přístupu a kompetenčních modelů při hodnocení manažerů, při budování jejich systému rozvoje a vzdělávání...
Důsledky specifických poruch učení pro vzdělávací cestu a uplatnění v dospělosti
Cmunt, Radek ; Krykorková, Hana (oponent) ; Kremličková, Marta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá základními východisky, deskripcí projevů specifických poruch učení a také reedukací. Jejím hlavním smyslem však je na pozadí celé školní dráhy dítěte sledovat jedno z klíčových období vývoje, a to jak specifické poruchy učení ovlivňují rozhodování o volbě povolání a jaké důsledky mají pro uplatnění v životě. Diplomová práce má charakter teoreticko-empirický, její součástí jsou tři kazuistiky dospělých lidí se specifickou poruchou učení.

Viz též: podobná jména autorů
2 Cmunt, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.