Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nákupní chování spotřebitelů se zrakovým hendikepem
Kramářová, Denisa
Kramářová, D. Nákupní chování spotřebitelů se zrakovým hendikepem. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce je zaměřená na identifikaci největších překážek a bariér, kterým musí čelit zrakově hendikepovaní spotřebitelé při nákupu potravin. Cílem je tvorba obecných doporučení pro prodejce, která plynou z výsledků primárního výzkumu. Za tímto účelem byly realizované hloubkové rozhovory s dospělými spotřebiteli (n = 30) a dále jejich pozorování na prodejních plochách při nákupu potravin (n = 5). Následně byli osloveni manažeři vybraných prodejen (n = 6) za účelem zjištění jejich přístupu k dané problematice. Terénní výzkum týkající se prodejen s potravinami byl zvolený jako doplňková metoda. Primárnímu šetření předcházela poměrně rozsáhlá orientační analýza, při které byly využity převážně zahraniční vědecké poznatky.
Use of marketing tools at a retail store
Burdová, Beáta ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Pelc, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem maloobchodní prodejny farmářskych potravin v Jižních Čechách pomocí využívání marketingových nástrojů. Teoretická část práce se zabývá vymezením trhu, základními marketingovými nástroji, spolu s popisem jejich významnosti a definováním zákazníka. Dále popisuje situaci farmářských trhů a farmářských potravin v ČR. Praktická část popisuje vývoj prodejny farmářských potravin ve městě Tábor v Jižních Čechách, a to od začátku svého působení až po současnost, a také hlavní změnu, která nastala ve fungování prodejny. Práce se ve své praktické části primárně soustřeďuje na analýzu jednotlivých marketingových nástrojů, které prodejna farmářských potravin používá, aby udržela vztah se svými současnými zákazníky, a zároveň navazovala neustálý kontakt s novými, potenciálními zákazníky. Praktická část na závěr popisuje finanční vyhodnocení některých marketingových nástrojů.
Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie
Caldová, Marie ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Hlinecký, Ondřej (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám návrhem lepší využitelnosti prodejní plochy v tradičních maloobchodních formátech. Zaměřuji se na kategorii piva. Popisuji základní principy maloobchodu. Představuji rozdělení potravinového maloobchodu dle společnosti Plzeňský Prazdroj. Zmiňuji všechny legislativní náležitosti při označování pivních výrobků. Uvádím podíl kategorie piva na celkových tržbách maloobchodního trhu. Popisuji hlavní výrobce piva, kteří působí na českém trhu. Hlavním tématem je analýza maloobchodního trhu s pivem v České republice, které vede k stanovení příležitostí pivního kategorie na tradičním maloobchodním trhu. V praktické části navrhuji změnu vystavení pivních výrobku na tradičních maloobchodních formátech.
Marketingová koncepce pro síť maloobchodních prodejen Pivovarka
Spilková, Eva ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Juklíček, Milan (oponent)
Anotace Tématem bakalářské práce je Marketingová koncepce pro síť maloobchodních prodejen Pivovarka. Cílem této práce je nastínit marketingovou koncepci založení a provozování specializovaných maloobchodních jednotek v síti. Krok za krokem jsem se pokusila vytvořit koncepci, která bude obsahovat teoretickou přípravu s následným uvedením poznatků a myšlenek do praxe. V této práci vycházím z dostupných zdrojů a podkladů obchodního oddělení pardubického pivovaru a snažím se z nich vyvodit vlastní závěry. Vše jsem postavila na logickém členění jednotlivých kroků realizace prodejen a vytvoření sítě. V první části práce je teorie, která je nezbytná pro pochopení samotné marketingové koncepce. V druhé části práce už zavádím zmiňovanou teorii přímo do praxe.
Stimuly k nákupu ve vybrané prodejně
ŠŤASTNÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá analýzou stimulů k nákupu ve vybrané maloobchodní prodejně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z odborné literatury, které jsou následně v praktické části aplikovány a dále rozvíjeny. Teorie poukazuje na to, jak by stimuly měly vypadat, aby prodejna dobře fungovala. Praktická část práce však ukazuje skutečný stav a odkrývá drobné nedostatky prodejny. Důležitým zdrojem pro zjištění těchto nedostatků byly výsledky z dotazníků, které jsem dala do prodejny k vyplnění zákazníkům. Do analytické části práce jsem čerpala informace z interních zdrojů firmy a z výsledků dotazníků. Na základě analýzy jsem následně mohla navrhnout opatření, která dle mého názoru mohou přispět ke zlepšení současného stavu, mohou přilákat do prodejny nové zákazníky a pomoci jim cítit se v prodejně lépe. Navržená opatření mají prodejně přinést větší návštěvnost a zvýšit její tržby. Celkové náklady na tyto návrhy jsem vyčíslila na 1,05% ročních tržeb prodejny.
Strategie malé firmy podnikající v oblasti maloobchodu
Čiháková, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je představit obchodní strategii malé firmy podnikající v oblasti maloobchodu. Pozornost je nejprve věnována samotnému maloobchodu, jeho definici a také klasifikaci, jež používá Český statistický úřad. Tato problematika je doplněna o porovnání ekonomických ukazatelů velkých a malých firem činných v oblasti maloobchodu v České republice. Práce se dále zabývá strukturou maloobchodních firem a uvádí konkrétní příklady největších společností a aliancí operujících na českém trhu. Další část práce je potom zaměřena na obchodní strategii, jež tyto společnosti a aliance aplikují. Jejich obchodní strategie je následně konfrontována se strategií malé prodejny zapojené pod obchodní značku SPAR, které se věnuje hlavní část této práce. Základní fakta o prodejně a popis její strategie je doplněn o výzkum spokojenosti zákazníků s prodejnou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.