Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The choice of the best somatotype for a given sport using factor analysis
Bušík, Peter ; Fusek, Michal (oponent) ; Michálek, Jaroslav (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with factor model, which is used for data reduction. The purpose is to find unobservable common factors, by which we are able to simply describe observed data. The thesis presents an estimation for parameters of factor analysis by the principal component method, a factor rotation by the varimax method and a way of estimating factor scores by the regression method. Using the computing programme STATISTICA, we apply the factor analysis on the data set, obtained in Korfball. Based on the results, we try to determine the best somatotype for players of this sport.
Podpora prodeje a reklama konkrétního oddílu
Buriánek, Tomáš ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy sportovního klubu. Podklady pro práci jsou čerpány jak z odborné literatury pro teoretickou část, tak z podkladů klubu pro část analytickou. V popisovaném klubu zastávám pozici marketingového specialisty, a tak si v části návrhové dovoluji navrhnout další možné kroky k dosažení cíle klubu. Podporou prodeje klubu jsou myšleny všechny jeho aktivity, které mají za úkol zaujmout a prodat jeho značku. Jednotlivé aktivity, které se obecně dají v rámci sportovního marketingu využít jsou obsahem teoretické části práce. Analytická část nabízí současný marketingový mix klubu, který v nedávné době prošel významnou změnou své značky. Závěr práce je zaměřen na mé návrhy, jež mají za cíl podpořit rebranding klubu v rámci jeho okolí.
Výuka korfbalu na základní škole
Lhotáková, Andrea ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
NÁZEV: Metodika korfbalu na základní škole AUTOR: Andrea Lhotáková KATEDRA (ÚSTAV): Katedra tělesné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Věra Kuhnová ABSTRAKT: Diplomová práce je zaměřena na sestavení základní metodiky korfbalu pro začínající děti. Metodika je určena zejména pro učitele tělesné výchovy na základních školách, a to především pro učitele prvního stupně, kteří by mohli z této práce čerpat při organizaci hodin tělesné výchovy, případně zájmových kroužků zaměřených na korfbal. Teoretická část obsahuje základní informace o korfbalu, jeho historii a představuje modifikaci korfbalu, tzv. monokorfbal. Práce se dále zabývá základní metodikou korfbalových dovedností s uvedením základních cvičení, jakými jsou práce s míčem, nahrávka, střela, donáška. Vše je doplněno o krátký rozbor postavení trenéra a organizaci tréninku. V praktické části diplomová práce porovnává metodou experimentu vhodnost korfbalu a monokorfbalu na skupině žáků prvního stupně základní školy. Součástí je také šest základních tréninkových lekcí pro začínající hráče a trenéry. Práce také zhodnocuje názory žáků na korfbal, které byly získány formou jednoduchého dotazníku. KLÍČOVÁ SLOVA: Korfbal, monokorfbal, sport, hra, základní škola, výuka, dítě
Výuka korfbalu na základní škole
Lhotáková, Andrea ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
NÁZEV: Metodika korfbalu na základní škole AUTOR: Andrea Lhotáková KATEDRA (ÚSTAV): Katedra tělesné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Věra Kuhnová ABSTRAKT: Diplomová práce je zaměřena na sestavení základní metodiky korfbalu pro začínající děti. Metodika je určena zejména pro učitele tělesné výchovy na základních školách, a to především pro učitele prvního stupně, kteří by mohli z této práce čerpat při organizaci hodin tělesné výchovy, případně zájmových kroužků zaměřených na korfbal. Teoretická část obsahuje základní informace o korfbalu, jeho historii a představuje modifikaci korfbalu, tzv. monokorfbal. Práce se dále zabývá základní metodikou korfbalových dovedností s uvedením základních cvičení, jakými jsou práce s míčem, nahrávka, střela, donáška. Vše je doplněno o krátký rozbor postavení trenéra a organizaci tréninku. V praktické části diplomová práce porovnává metodou experimentu vhodnost korfbalu a monokorfbalu na skupině žáků prvního stupně základní školy. Součástí je také šest základních tréninkových lekcí pro začínající hráče a trenéry. Práce také zhodnocuje názory žáků na korfbal, které byly získány formou jednoduchého dotazníku. KLÍČOVÁ SLOVA: Korfbal, monokorfbal, sport, hra, základní škola, výuka, dítě
The choice of the best somatotype for a given sport using factor analysis
Bušík, Peter ; Fusek, Michal (oponent) ; Michálek, Jaroslav (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with factor model, which is used for data reduction. The purpose is to find unobservable common factors, by which we are able to simply describe observed data. The thesis presents an estimation for parameters of factor analysis by the principal component method, a factor rotation by the varimax method and a way of estimating factor scores by the regression method. Using the computing programme STATISTICA, we apply the factor analysis on the data set, obtained in Korfball. Based on the results, we try to determine the best somatotype for players of this sport.
Zjištění využití jednotlivých prostředků regenerace v České korfbalové extralize
PEŠÁK, Petr
Cílem bakalářské práce je zpracovat ucelený přehled metod a prostředků regenerace sil. Dále práce zjišťuje v jaké míře a jestli vůbec jsou využívány jednotlivé prostředky regenerace sil v České korfbalové extralize. K tomuto zjištění je využita dotazníková metoda. Nejprve jsou zpravovány základní informace o korfbalových soutěžích v České republice a o evropských soutěžích, stručná historie a vysvětlení pravidel. Dále je v práci přehled jednotlivých regeneračních prostředků. Na základě dotazníkového šetření je zkoumáno, v jaké míře jsou tyto regenerační prostředky využívány hráči nejvyšší korfbalové soutěže. Výsledky dotazníkového šetření ukázaly značné nedostatky ve využívání regenerace v České korfbalové extralize. Téměř bez využití zůstávají prostředky, které zvyšují finanční náklady hráčů a klubů. Nejčastěji využívaná regenerace pohybem dosáhla 70%.
Problematika začlenění korfbalu do vyučovacího procesu tělesné výchovy na středních školách v okresu České Budějovice\\
BERNÁ, Kateřina
Diplomová práce je zaměřená na zjištění, jak je korfbal začleněn do vyučovacího procesu na středních školách v okrese České Budějovice. Výzkum byl proveden hlavně pomocí dotazníkové metody a rozhovoru. Experimentálně byla výuka korfbalu vyzkoušena na zvolené škole. Teoretická část obsahuje informace o tomto sportu: popsání a vysvětlení pravidel, herní systém, historii a rozšíření korfbalu po světě, klubové a reprezentační úspěchy. Při výzkumném šetření se zjišťovalo rozšíření sportu v okrese, druhy hřišť na školách. Dále byl zkoumán možný zájem škol o korfbal a příčiny, proč není na jejich školách vyučován, dále hodnocení z různých hledisek a úhlů pohledu, a to jak od žáků tak vyučujících např. zájem o společnou hodinu tělesné výchovy chlapců a dívek a jeho vyhodnocení a efektivita. Výsledky jsou graficky znázorněny a uvedeny v diskusi a závěrečné části práce včetně postřehů samotné autorky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.