Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Označování potravinářských výrobků značkami kvality
Černá, Pavlína ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Sadílek, Tomáš (oponent)
Obsahem diplomové práce je problematika značek kvality potravin. Značky kvality jsou v České republice udělovány Ministerstvem zemědělství, soukromými organizacemi a své značky kvality mají i obchodní řetězce. Práce obsahuje příklady značek kvality potravin, které jsou udělovány různými organizacemi. Výzkumná otázka diplomové práce zní: "Preferují zákazníci při nákupu výrobky se značkami kvality?" Autorka zpracovala dotazníkový výzkum týkající se značky kvality Klasa, kterou uděluje české Ministerstvo zemědělství. Výsledky svého výzkumu porovnala s výsledky výzkumu týkajícího se značky Regionální potravina. Autorka dále ve své práci porovnává systémy potravinářských značek kvality v tuzemsku a v zahraničí. Část diplomové práce se zabývá i otázkou nákladů spojených s fungováním značek kvality. Zvláštní pozornost je věnována vlastním značkám potravinářských obchodních řetězců. Řetězce jsou totiž významnými hráči na potravinářském trhu, neboť se jedná o společnosti velké ekonomické síly.
Komunikační strategie pro značku Klasa
Kantorová, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Klasa. Cílem práce je vyhodnotit dosavadní komunikační strategii značky Klasa a na základě výsledků výzkumu potvrdit, či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se značek kvality. Práce je rozčleněna do dvou částí, teoretické a praktické. První část práce obsahuje kapitoly zabývající se marketingovými a komerčními komunikacemi, značkou a její rolí v marketingu a marketingovým výzkumem trhu. Praktická část práce je věnována analýze dosavadní komunikace značky Klasa a vlastnímu marketingovému výzkumu. Závěrečná část mé diplomové práce obsahuje shrnutí poznatků a návrhy a doporučení pro komunikaci značky Klasa do budoucna.
Brand management regionálních značek
Dohnalová, Jaroslava ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Bilohuščinová, Denisa (oponent)
Práce je primárně zaměřena na posouzení komunikace značky kvality Klasa. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy značka, brand management, region, regionální značka a další pojmy, které jsou s tématem spjaty. Praktická část se zabývá hodnocením brand managementu zkoumané značky, její známosti a důvěry. Práce dále přináší pohled na rozhodovací procesy zákazníků v souvislosti se značkou Klasa. Výsledky marketingového výzkumu ukazují vnímání značky zákazníky z pohledu přidané hodnoty. Závěr práce přináší doporučení pro zlepšení komunikace a brand managementu značky Klasa ve smyslu zvýšení známosti a důvěry, včetně návrhů pro motivování výrobců, aby o značku žádali.
Spotřebitelské značky ve vztahu k ochraně spotřebitele
VLČKOVÁ, Petra
Cílem bakalářské práce je analýza spotřebitelských značek. Práce se zaměřuje na značku BIO ? produkt ekologického zemědělství a na národní značku kvality KLASA. V úvodní části práce jsou popsána a vysvětlena teoretická východiska. V praktické části je realizován marketingový výzkum na zjištění povědomí spotřebitelů o těchto značkách. Rovněž je proveden řízený hloubkový rozhovor se zástupci těchto značek. Nakonec jsou výsledky výzkumu vyhodnoceny a doporučeny návrhy na zlepšení.
Ověřování kvality potravin
Košková, Veronika ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Švachová, Marie (oponent)
Práce se zaměřuje na značky kvality potravin, které dokládají, že kvality byla ověřena třetí (nezávislou) stranou. Konkrétně jsou zmiňovány značky Klasa, Czech made, Tesco, Metro Quality a Bio-Produkt ekologického zemědělství. V teoretické části jsou příslušné značky charakterizovány (jsou uvedeny podmínky jejich udělení, grafická podoba, apod.). Praktická část práce vychází z dotazníkového šetření mezi spotřebiteli různých demografických charakteristik a ukazuje, jaká je znalost značek kvality potravin a vůbec vnímání kvality.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.