Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie rozvoje malé firmy
Myšková, Iveta ; Kuběnka,, Michal (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření strategie rozvoje v rodinném podniku působícím na trhu s IT. Součástí je analýza vnějšího a vnitřního prostředí sledované společnosti. Na základě aktuálního postavení společnosti na trhu a stanovených cílů je navržena strategie rozvoje s důrazem na finanční oblast a marketing včetně její časové implementace.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy of Company
Nguyen, Anh Khoa ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The focus of the master thesis is to propose the most appropriate business strategy of Jolla’s entry to the Czech smart device market. Defining the theory of internationalization and related international business strategy establishes an important basis for analysis of Jolla’s entry process. In the end the focus will be shifted towards the proposal of the suitable business strategy for entering and operating on the market.
Návrh strategie rozvoje malého podniku
Crháková, Eva ; Hanáková, Blanka (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na formulaci strategie rozvoje malého podniku ABC, s.r.o. Na základě strategické analýzy je určena pozice podniku na trhu a jeho konkurenční výhoda. V souladu s podnikovou vizí a strategickými cíly je navrhnuta komplexní strategie rozvoje včetně jednotlivých funkčních strategií a časového plánu implementace.
Přístup malých a středních podniků k faktorům úspěchu
Hálová, Naďa
Diplomová práce se zabývá přístupem malých a středních podniků působících v oblasti výroby nábytku k vnitřním faktorům úspěchu. Z provedené analýzy domácí i zahraniční literatury a vědeckých prací bylo vysloveno třináct hypotéz, které byly dále testovány. Pro naplnění hlavního cíle práce, tedy identifikování jednotlivých rozdílů v postoji MSP působících v tuzemsku a MSP působících také v zahraničí, byl uskutečněn primární sběr dat. Provedeno bylo jak kvantitativní, tak i kvalitativní šetření. Tyto výsledky tvořily spolu se stručným popisem současné situace MSP v ČR a v oblasti výroby nábytku hlavní část vlastní práce. Dílčím cílem pak bylo z těchto výsledků navrhnout MSP podnikajícím v odvětví výroby nábytku doporučení.
Klíčové faktory úspěchu strojírenského podniku
Chudá, Barbora
CHUDÁ, B. Klíčové faktory úspěchu strojírenského podniku. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá klíčovými faktory úspěchu strojírenských podniků, které determinují jejich úspěch. Značná část práce je věnována identifikaci a charakterizování klíčových faktorů úspěchu ve strojírenském průmyslu a definování úspěšného podniku. Tomuto vymezení předchází obsáhlá studie nejnovějších poznatků a vědeckých prací, a to jak českých, tak především těch zahraničních. Také je realizováno vlastní kvantitativní šetření s odborníky a úspěšnými strojírenskými podniky. Provedena je také case study, prostřednictvím které jsou identifikovány klíčové faktory úspěchu v podmínkách vybraného podniku a zobecněny pro odvětví strojírenského podniku. Zjištěné poznatky jsou implementovány do procesu návrhu a tvorby obchodní strategie vybraného strojírenského podniku vedoucí ke zlepšení současné tržní pozice a k podpoře dalšího úspěšného rozvoje tohoto podniku.
Teorie řízení lidí a jejich využití ve firemní praxi
Václová, Helena ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šnýdrová, Ivana (oponent)
Resumé Ve své práci jsem popsala několik teorií a konceptů řízení užívaných v praxi a ilustrovala je praktickými příklady. Ne vždy se teorie plně shoduje s praxí, spíše existují styčné body. Jak firma, o které píšu, tak její způsob řízení jsou velmi specifické, takže tvoří zajímavý příklad, ale ne příliš zobecnitelný. Byla bych ráda, kdyby tato práce mohla sloužit také jako ucelený materiál pro lidi v této firmě. V teoretické části se zabývám nejprve teorií řízení obecně, následně pak zkoumám více do hloubky některé konkrétní teorie a koncepty: manažerské teorie, teorie motivace, kritické a klíčové faktory úspěchu, řízení podle cílů, znalostní management. Empirická část se zabývá praktickým využitím těchto teorií ve firmě, která mi slouží jako příklad. Celá práce je tematicky velmi široká, ale její rozsah je omezený. Neobsahuje tudíž ucelené popisy uvedených teorií, spíše jen jakési náhledy a některé vybrané prvky. Stejně tak si empirická část neklade za cíl přesně prozkoumat systém fungování firmy a práce v ní, ale spíše vybrat ty prvky, které korespondují s popsanými teoretickými koncepty.
Vývoj konceptu strategie "Modrých oceánů"
Chiziţcaia, Oxana ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Novotný, Jakub (oponent)
Předmětem této diplomové práce jsou dva pojmy, start-up a strategie Modrých oceánů. Konkrétním cílem je provést charakteristiku vývoje uvedené strategie a pojmu start-up s následnou analýzou klíčových faktorů úspěchů start-upů v korespondenci na strategii. Výstupním cílem je formulovat doporučení na konkrétní podnikatelský segment, investory. Výše uvedené primární pojmy diplomové práce jsou prvotně definovány a následně integrovány z hlediska praktické analýzy ve vybraných start-upech, z čehož vychází i konstrukce této práce. Práce byla rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje a mapuje vývoj uvedeného strategického konceptu v čase, dle primárních publikací autorů strategie. Dále je představeno aktuální vnímání označení start-up a navazující klíčové faktory. Následná praktická část prostřednictvím analýzy a komparace transformuje uvedená teoretická východiska do praxe. V této části jsou primárně představeny start-upy Crowdholding a Emuj a následně jsou zhodnoceny klíčové faktory úspěchů těchto start-upů. V další části je pak realizováno zhodnocení faktorů jejich úspěšnosti z hlediska klíčových aspektů strategie Modrých oceánů. Výstupem jsou pak doporučení pro případné investory z hlediska jejich možných polemik nad podnikatelskými záměry. Závěr práce shrnuje jak teoretickou, tak také praktickou část celé práce.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy of Company
Nguyen, Anh Khoa ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The focus of the master thesis is to propose the most appropriate business strategy of Jolla’s entry to the Czech smart device market. Defining the theory of internationalization and related international business strategy establishes an important basis for analysis of Jolla’s entry process. In the end the focus will be shifted towards the proposal of the suitable business strategy for entering and operating on the market.
Návrh strategie rozvoje malého podniku
Crháková, Eva ; Hanáková, Blanka (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na formulaci strategie rozvoje malého podniku ABC, s.r.o. Na základě strategické analýzy je určena pozice podniku na trhu a jeho konkurenční výhoda. V souladu s podnikovou vizí a strategickými cíly je navrhnuta komplexní strategie rozvoje včetně jednotlivých funkčních strategií a časového plánu implementace.
Návrh strategie rozvoje malé firmy
Myšková, Iveta ; Kuběnka,, Michal (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření strategie rozvoje v rodinném podniku působícím na trhu s IT. Součástí je analýza vnějšího a vnitřního prostředí sledované společnosti. Na základě aktuálního postavení společnosti na trhu a stanovených cílů je navržena strategie rozvoje s důrazem na finanční oblast a marketing včetně její časové implementace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.