Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  začátekpředchozí49 - 58  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Česko-argentinská obchodní spolupráce s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Kociánová, Iva ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Hujerová, Monika (oponent)
Cílem této práce je analyzovat vzájemný obchod mezi Českou republikou a Argentinskou republikou, přičemž popsat kvalitativní a kvantitativní znaky obou zemí, včetně užitečných rad jak obchodovat a využít příležitosti, které našim se exportérům otevírají. Práce je rozdělena do 4 kapitol. První kapitola se zabývá základními geografickými a demografickými charakteristikami, včetně politické situace v Argentině. Druhá kapitola pojednává o historii, vzniku hospodářské krize z roku 2002 a současné situaci, ve které se Argentina nachází. Ve třetí kapitole se seznámíme se vzájemnou spoluprácí obou zemí, která zahrnuje obchodní bilanci, největší české firmy spolupracující s Argentinou či komoditní strukturu vývozu a dovozu. V poslední kapitole jsou nastíněny kulturní a obchodní specifika, včetně užitečných rad pro byznys a porovnání dle Geerta Hosfedeho.
Ochrana spotřebitele - bankovního klienta z pohledu etiky
Přikrylová, Gabriela ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Hlouchová, Jaroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá ochranou bankovního klienta z pohledu etiky. Hlavním cílem práce je analyzovat dodrţování a prosazování etických pravidel v rámci jednání zaměstnanců bank s klienty. Minoritní cíl se zabývá popisem postojů bank k důleţitosti vyuţívání etických prvků v komunikaci se zákazníky. Pro analýzu byla vyuţita pozorovací metoda marketingového výzkumu, který byl prováděn v klientském centru Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. Z výsledků realizovaného výzkumu vyplynulo, ţe kvalita jednání s klienty je na velmi dobré úrovni. Jednání probíhají v reprezentativních prostorech a klientům jsou poskytovány sluţby prostřednictvím profesionálně vystupujících finančních poradců.
Kulturni aspekty obchodniho jednani
Hrušková, Kateřina ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce se bude zabývat kulturními aspekty, které se projevují během obchodního jednání dvou či více stran.
Může ekonomie zkoumat chování zvířat?
Pokorný, Michal ; Lipka, David (vedoucí práce) ; Minárik, Pavol (oponent)
Cílem této práce je zodpovědět otázku, zda ekonomie může zkoumat chování zvířat. Nejprve je třeba vymezit samotný subjekt ekonomie, tedy určit, čím se má ekonomie zabývat. Dostanu se především k problematice účelového jednání, otázce racionality a směny. Následně budu zkoumat, zda lze tuto teorii aplikovat na chování zvířat a zda má taková aplikace smysl. Ve své práci poukáži i na omyly, kterých se mnozí ekonomové dopouštějí ve svých názorech na chování zvířat a při své argumentaci, proč chování zvířat není předmětem ekonomie.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Kypru
Otta, Jiří ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Práce pojednává o Kypru. Zabývá se zákládními informacemi o teritoriu, ekonomickými, geografickými a historickými faktory. Hlavní část práce se věnuje kulturním faktorům, které ovlivňují obchod a popisuje průběh obchodních jednání na Kypru. Práce analyzuje vhodný přístup k této lokalitě.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Mongolska
Matušková, Šárka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce)
Část práce se zabývá základními informacemi o teritoriu tj. poloha, obyvatelstvo, ekonomie, podnebí, politické uspořádání a historie. Stěžejní část pojednává o tradicích a specifikách mongolské kultury a také o způsobu navazování obchodních kontaktů, včetně průběhu obchodního jednání.
Manažerské dovednosti v procesu jednání a vyjednávání
Píša, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Fabian, Jiří (oponent)
Obsahem této práce je popis manažerských dovedností v procesu jednání a vyjednávání a jejich důsledky na rozvoj firmy. Hlavní zaměření je orientované na důležitost komunikace a komunikačních technik během všech procesů uvnitř i vně firmy. Následně jsou popsány funkce, které manažer ve firmě vykonává a jejich rozdělení dle různých aplikovaných modelů. Práce je strukturována do dvou celků, teoretické a praktické části. Teoretické poznatky získané studiem odborné literatury jsou uvedeny v první části. Pro druhou, praktickou, část byly vybrány dvě firmy, které se od sebe významně odlišují. Na základě pozorování jsou popsány metody a činnosti, které manažeři v daných firmách vykonávají. V závěru jsou uvedeny rozdíly a příčiny těchto rozdílů ve stylech řízení mezi firmami navzájem i mezi realitou a teorií obsaženou v odborné litaratuře.
Přístupy k jednání a vyjednávání a jejich aplikace v plánu rozvoje (na konkrétním příkladě)
Pilzová, Helena ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje na manažerské komunikační dovednosti a přístupy k vyjednávání. Teoretická část popisuje osobnost manažera, jeho schopnosti a dovednosti, dále obsahuje kapitolu o vyjednávání - informace o vyjednavači,strategiích taktikách a fázích procesu vyjednávání. Praktickou částí je dotazníkové šetření komunikačních dovedností a přístupu k vyjednávní - je zkoumána skupina manažerů, jejich odpovědi jsou analyzovány a následně jim je navržen plán rozvoje.
Švédsko - Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika s možností uplatnění českých subjektů na švédském trhu
Jírovec, Martin ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Cílem práce je analyzovat současný vzájemný obchod mezi Českou republikou a Švédským královstvím a popsat kvantitativní a kvalitativní vztahy, které mezi oběma zeměmi panují, a možnosti, které se otevírají českým exportérům. Zároveň také naznačuje postoje Švédů k České republice, které vyplynuly z výsledků výzkumu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   začátekpředchozí49 - 58  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.