Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 646 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení produktové inovace a jejího vlivu na zahraniční obchod podniku
Babičová, Kristína ; Lucie, Košková, (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na skúmanie produktovej inovácie vo vybranom českom podniku pôsobiacom na zahraničných trhoch. Postupne analyzuje danú inováciu v rámci rôznych oblastí, ktoré ju ovplyvňujú. Práca obsahuje analýzu vonkajších i vnútorných faktorov vplývajúcich na túto produktovú inováciu. V poslednej časti práce je ponúknutý návrh ďalšieho postupu v oblasti rozvoja a zlepšovania inovácie.
Studie proveditelnosti expanze vybrané společnosti na zahraniční trh
Oklešťková, Sára ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je studie proveditelnosti expanze konkrétní společnosti na zahraniční trh. První část diplomové práce je věnována teoretickým východiskům, které jsou zaměřeny na problematiku podnikových strategií a vybraných způsobů vstupu na nový, zahraniční trh. V analytické části práce je provedena analýza vnějšího a vnitřního okolí podniku pomocí vybraných analýz. V návrhové části práce je vyhodnoceno, zda se vybrané společnosti oplatí vstoupit na nový trh a pokud ano, budou zde uvedena vybraná strategie této expanze společně s novým marketingovým návrhem.
Studie logistické koncepce pro obchodní síť
Jankůj, Robert ; Lačňák, Jiří (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je návrhem logistické koncepce a realizace vývozu propagačních a reklamních předmětů na trhy východní Evropy a střední Asie.
Návrh expanze české firmy na polský trh
Alexa, Pavel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh expanze pro vybranou českou firmu na polský trh. Spo-lečnost sídlí v Českém Těšíně a zabývá se prodejem hodnotnějších hraček prostřednictvím vlastního e-shopu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V úvodní části je vymezen řeše-ný problém, hlavní cíl a jsou zde popsány využité metody pro řešení práce. Teoretická část popisuje základními pojmy zvolené problematiky. Analytická část je tvořena charakteristi-kou společnosti a analýzou vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Poslední návrhová část ob-sahuje vlastní návrhy řešení a ekonomické zhodnocení včetně plánovaného harmonogramu činností.
Návrh marketingové strategie vybraného českého podniku s expanzí na zahraniční trh
Veselá, Markéta ; Veselá, Jitka (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku vstupu vybraného českého podniku na zahraniční trh. Tento podnik sídlí ve Znojmě a jeho hlavním předmětem podnikání je pronájem svatebních šatů. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část tvoří teoretický rámec, který se skládá ze základních pojmů řešené problematiky. Následně navazuje analytická část, kterou tvoří charakteristika společnosti a analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Poslední část navazující na části předchozí se skládá z vlastních návrhů tvořené pro vstup vybraného českého podniku na zahraniční trh.
Zhodnocení možností expanze vybrané společnosti na britský trh
Fojtíčková, Michaela ; Oulehla, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vhodný způsob expanze vybrané společnosti na britský trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část představuje problematiku za pomoci odborné literatury a vědeckých článků. Praktická část je tvořena analýzou vnějšího a vnitřního prostředí. Její součástí je výzkum spokojenosti uživatelů produktu sloužící jako podpora pro expanzi a výzkum potenciálních partnerů a konkurentů přímo v zahraniční zemi. Na základě zjištěných faktorů jsou v návrhové části doporučeny konkrétní možnosti pro vstup společnosti na britský trh.
Expanze vybrané společnosti na zahraniční trh
Štěpánková, Tereza ; BA, Jan Klaiba (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na expanzi vybrané společnosti na zahraniční trh. Hlavním cílem je zjistit, zda by společnost měla vstoupit na zahraniční trh. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům v oblasti expanze firmy na zahraniční trh. V analytické části jsou provedeny analýzy, které jsou pro tuhle práci důležité. V návrhové části práce představím společnost, navrhnu strategii vstupu na zahraniční trh a vyhodnotím celý návrh.
Proposal of Marketing Mix of the Selected Company in an International Environment
Šuleková, Petra ; Fehér, Jozef (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the adjustment of the marketing mix of a selected company when importing a new brand of truck tires to the Slovak market. The work consists of three main parts. The first part deals with the explanation of theoretical concepts related to the researched issues. In the second part, attention is paid to the analysis of the current state of the selected company, where selected analyzes are used. It includes a research part, which focuses on the marketing mix by addressing the target segment. In the last part, there are proposals and recommendations regarding the marketing mix which are based on the analysis, in order to address a selected target segment in the Slovak B2B market.
Návrh krizové strategie exportu strojního zařízení do Ruské federace pro české podniky v kontextu sankcí
Zezulová, Kateřina ; Pešat, Jan (oponent) ; Nestával, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem krizové strategie exportu strojního zařízení do Ruské federace pro české podniky v kontextu sankcí. Teoretická část shrnuje poznatky, literaturu a vybrané analytické metody. V praktické části budou tyto metody použity do SWOT analýzy. Návrhová část představuje možná řešení exportu strojního zařízení do Ruské federace.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Netcope Technologies a.s.
Juřenová, Vendula ; Palička, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti Netcope Technologies a.s. na americkém trhu zaměřující se na IT technologii. První část práce se zabývá teoretickými poznatky, které jsou následně využity v analytické části. Analýze je podrobená samotná společnost, její konkurenční prostředí a americký trh. Hodnoty ze všech analýz byly shrnuty do SWOT a následně z ní vyhodnoceny problémy. Poslední část se zabývá řešením těchto problémů, které by měli napomoci společnosti zvýšit prodej a tím i tržby na americkém trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 646 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.