Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 219 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proposal of Communication Mix for a Selected Business
Bečková, Veronika ; Sikorová, Ing, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This thesis focuses on the issue of communication mix in the company Lumenawen, which specializes in handmade jewelry. It identifies weaknesses in the current way of communicating with the target customer base, primarily through the Instagram platform and e-shop. Based on theoretical knowledge and analysis, it proposes specific measures to improve the communication mix using communication tools. The aim of the thesis is to increase brand awareness and propose measures that will enable Lumenawen to achieve this goal.
Nástroj pro shromažďování dat a informací z prostředí Internetu
Kříž, Petr ; Martinásek, Zdeněk (oponent) ; Gerlich, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se detailně věnuje oblasti zpravodajských disciplín, přičemž klade důraz na zpravodajství z otevřených zdrojů (OSINT). V rámci práce je podrobně popsán zpravodajský cyklus, včetně rozboru jednotlivých fází tohoto cyklu. Dále teoretická část práce přináší komplexní přehled o sociální síti Instagram z pohledu OSINT. Zahrnuje to popis druhů dat dostupných na této platformě a metod, které jsou používány pro jejich sběr. V praktické části je pak předveden návrh a realizace nástroje pro monitorování otevřených dat na Instagramu. Tento nástroj je navržen tak, aby monitoroval veřejné příspěvky a komentáře na Instagram. Hlavním výstupem této práce je funkční nástroj, který nejen shromažďuje data, ale také je schopen tato data efektivně vizualizovat.
Application of Social Media Networks in Marketing Communication
Hubáček, Robin ; Buchtela, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master thesis describes the issue of using social media in marketing communication of chosen company. The aim of this thesis is to analyze the current situation in the company and to propose a new solution, i.e. marketing tools, which the company can use in the future. The first part summarizes the issues of marketing, marketing communication and social networks. The analytical part includes analysis of the external and internal environment, analysis of the competitive surroundings as well as SWOT analysis. The design part then proposes new possibilities for the use of social media, analysis of their efficiency and detailed design of promotion on the domestic market, all together with international reach.
Komunikační mix na sociálních sítích
Lunda, Radek ; Jelínek, Vojtěch (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vhodném návrhu na kombinaci propagačních nástrojů na stránkách sociálních sítích Facebook a Instagram. Budou sledovány především proměnné Dosah, Zhlédnutí a Sledující. V teoretické části budou vymezeny základní poznatky z online marketingového prostředí, poznatky z historie a porovnáme výhody a nevýhody klasického a online marketingu. V nadcházející analytické části bude provedena analýza z popisované oblasti, budou popsány potenciální možnosti pro rozvoj stránek sociálních sítí, které autor této práce používá k propagaci kulturních akcí v Brně. Autor popíše konkurenční stránky a profily v oblasti propagace kulturních akcí Brna. K naplnění stanovených cílů této práce budou na závěr formulovány kombinace propagačních placených či neplacených nástrojů a jejich alternativ na stránkách sociálních sítí Instagram a Facebook.
Rizikovost online marketingové komunikace značky Engine Tables
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit, analyzovat a zhodnotit všechny možná rizika online marketingové komunikace značky Engine Table. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. Dále se v této části budu snažit analyzovat všechny možná rizika, která mohou vzniknou v prostředí online marketingové komunikace. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost, celkový přínos navrhovaných řešení, veškerá možná rizika a řešení jak jim je možné předejít.
Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je, propagace značky Engine Tables na nových sociálních sítích a zlepšení propagace na stávajících sociálních sítích. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost a celkový přínos navrhovaných řešení.
Detekce použití retušovacích filtrů ve snímku s obličejem
Kraváček, Adam ; Drahanský, Martin (oponent) ; Goldmann, Tomáš (vedoucí práce)
Úprava snímku pomocí filtrů je jeden z nejjednodušších způsobů jak lze v dnešní době vylepšit jeho vlastnosti. Sociální sítě jako Instagram nebo Snapchat, zaměřené primárně na sdílení snímků, nabízejí svým uživatelům při nahrávání snímků filtry, které upravují barvy ve snímku a dělají jej tak atraktivnějším. V případě získávání snímků z těchto platforem by tak mnoho snímků mělo aplikovaný filtr. Tato práce vysvětluje principy těchto filtrů. Dále se zabývá detekcí filtrů ve snímcích s obličejem, experimentuje s několika různými přístupy. Detekce pomocí analýzy histogramu a detekce konvoluční neuronovou sítí se jeví jako nejlepší, a tak jsou implementovány do programu s jednoduchým uživatelským prostředím. Dosahují úspěšnosti 94,44% (histogram) a 99,10% (neuronová síť). Také je zkoumán vliv filtrů na identifikaci osob, který je závislý na aplikovaném filtru. Některé filtry výrazně zhoršují úspěšnost identifikace osob podle snímku obličeje, zatímco jiné mají minimální dopad. Obecně se však dá říci, že změny způsobené filtry nejsou zanedbatelné.
Millenial#SURVIVAL#BlackMagic
Pintérová, Renáta ; Mazanec, Martin (oponent) ; Zálešák, Jan (vedoucí práce)
The aim of my work is to investigate the conditions of contemporary art and self-colonising tendencies in the production, perception and circulation of art between the online and offline space as well as the theoretical, contextual and political background of this process. The self-promotional character of mediating my own artwork over the internet is given by the widely used technology options, the preset architecture of web content for distribution of visual content, as well as the dominant aesthetic canon of documentary artwork and exhibitions dictated by influential visual blogs from the Contemporary Art Daily to the Ofluxo , Tzvetnik or others. I recognize the artistic practice in this context as an aesthetic loop and the accelerative impotence of a digital image given by the political conditions of information technology. The practical output of the work will consist of two textile objects.Design of objects and the DIY part of it will be created by me, but the objects stiching will be realized by Slovak designer / model Michal Šumichrast, who creates his own branding under the name SUMICRAFT. I think that the aesthetics and the process of producing his work and life itself corresponds to the social policy of the new global class of cultural producers. His artistic practice is contextually similar to my practice and to the social / political economic issues of the current precariat class that I examine in my theoretical and practical work. As a final result of the research the objects will be documented in "high resolution" and sent back to the Internet. Either in the form of an Instagram post, or as a self-colonising process within some of the "most up-to-date" online platforms for contemporary art.
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Plisková, Zuzana ; Květoňová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. Vzhledem k dynamickému vývoji problematiky sociálních médií práce vychází ze současných poznatků a trendů. V řešení bylo použito analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, a výzkumu cílové skupiny metodou online dotazníku. Na základě zjištěných výsledků a poznatků z teoretické části práce byly společnosti navrženy nástroje pro marketingovou komunikaci. Zjištěné výsledky a poznatky z práce mohou, při zavedení do marketingové strategie společnosti, zajistit požadovaný nárůst zákazníků.
Návrh změn komunikačního mixu vybraného klubu
Šturma, Pavel ; Mucha,, Ing, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozborem komunikačního mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu se zaměřením na nástroje online komunikace. V druhé části dochází k seznámení s klubem, analýze jeho marketingového prostředí a současného komunikačního mixu klubu opět se zaměřením na online komunikaci. Východiskem je pak návrh změn a zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 219 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.