Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Městská knihovna Odolena Voda jako informační a kulturní centrum města: projekt
Doležalová, Veronika ; Stöcklová, Anna (vedoucí práce) ; Římanová, Radka (oponent)
(česky) Diplomová práce "Městská knihovna Odolena Voda jako informační a kulturní centrum města : projekt" navrhuje možnosti změn a rozšíření služeb poskytovaných Městskou knihovnou Odolena Voda a návrh dalších jejích aktivit tak, aby se z ní v budoucnosti stalo moderní informační a kulturní centrum města Odolena Voda. Autorka v práci stručně popisuje historii a současný stav města Odolena Voda. Další část práce je zaměřena na analýzu současného stavu Městské knihovny Odolena Voda - popisuje její budovy, knihovní fond, charakterizuje uživatele a specifikuje služby, které knihovna nabízí a aktivity, na kterých se v současné době Městská knihovna Odolena Voda podílí. Autorka dále shrnuje jak českou legislativu související se službami veřejných knihoven, tak mezinárodní standardy a doporučení pro služby veřejných knihoven. Dále jsou v práci jako východiska pro návrhy nových služeb a aktivit Městské knihovny Odolena Voda uvedeny příklady a zkušenosti z jiných městských a obecních knihoven v ČR. V další části práce autorka mapuje možnosti dotační podpory pro veřejné knihovny podobné Městské knihovně Odolena Voda - dotační programy Krajského úřadu Středočeského kraje, dotační programy Ministerstva kultury ČR (Knihovna 21. století, Česká knihovna, VISK) a Ministerstva pro místní rozvoj ČR a dále možnosti...
Role informačního centra v marketingu destinace cestovního ruchu
Hrychová, Tereza ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vybraného turistického informačního centra a jeho rolí v marketingu destinace cestovního ruchu. Hlavním cílem je určit, jak uživatelé informační centrum a jeho služby vnímají, a navrhnout možná zlepšující opatření. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a definice jako např. cestovní ruch, informační služby, marketing destinace a turistické informační centrum a jeho činnosti. Dále stručně popisuje aktivity Asociace turistických informačních center České republiky. Další kapitola se zabývá CzechTourism, příspěvkovou organizaci Ministerstva pro místní rozvoj, jejímž cílem je vytvářet a propagovat pozitivní obraz České republiky jako země vhodné pro cestovní ruch. Praktická část je zaměřena na vybrané informační centrum CzechTourism a popisuje ho z hlediska poskytovaných služeb, personálu a vybavení. Poté jsou představeny výsledky dotazníkového šetření mezi uživateli informačního centra. Poslední kapitola obsahuje závěrečné zhodnocení informačního centra a navrhuje několik doporučení, která by mohla vést k větší spokojenosti uživatelů. [Autorský abstrakt]
Návrhy pro zlepšení služeb a zvýšení spokojenosti návštěvníků Informačního centra Olomouc
Skoupilová, Petra ; Břenek, Oldřich (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti návštěvníků a návrhy na zvýšení její úrovně v Informačním centru Olomouc, které je jediné v krajském městě Olomouc. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. V praktické části je vytvořena analýza výsledků marketingového průzkumu provedeného na návštěvnících IC Olomouc. Na základě takto získaných informací jsou navrhnuta opatření, která by měly zlepšit efektivnost služeb a zvýšit spokojenost zákazníků.
Zefektivnění výkonu informačního centra
SIROTKOVÁ, Markéta
Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající nabídku vybraných informačních center a navrhnout obecné postupy pro zefektivnění jejich výkonu. Na základě dotazníkového šetření a pozorování jsou analyzována informační centra v menších i větších obcích. Dále jsou stanovena optimální doporučení pro zefektivnění informační hodnoty. V závěru praktické části jsou stanoveny aplikace pro praxi a další podnikatelský užitek.
Význam turistických informačních center v oblasti propagace stravovacích zařízení
Drahotová, Kristýna ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti propagace české gastronomie prostřednictvím turistických informačních center. Cílem práce je analyzovat spolupráci turistických informačních center s pražskými restauracemi na propagaci české gastronomie a samotných stravovacích zařízení. Práce je rozdělena do tří kapitol. První je čistě teoretická a zabývá se marketingovými nástroji v cestovním ruchu. Druhá část práce se věnuje službám Pražské informační služby. Třetí kapitola zahrnuje samotnou analýzu spolupráce informačních center s restauracemi a návrhy na zlepšení.
Spokojenost klientů se službami turistického informačního centra
Kohoutková, Ivana ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Pekárková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá spokojeností klientů se službami turistického informačního centra ve Znojmě. Cílem práce je tedy zjistit tuto spokojenost, a na základě provedeného průzkumu spokojenosti a porovnání informačních center navrhnout doporučení a návrhy, které by měly vést k větší spokojenosti klientů. V teoretické části jsem se zaměřila na vysvětlení základních pojmů týkajících se cestovního ruchu, turistického informačního centra, marketingového průzkumu a spokojenosti. V praktické části jsem prostřednictvím vytvořeného dotazníku zjišťovala spokojenost klientů v informačním centru ve Znojmě. Věnovala jsem se také porovnávání informačních center přibližně stejně velkých měst, jako je město Znojmo. V závěru práce jsem se zaměřila na doporučení a návrhy, které by měly vést k větší spokojenosti klientů.
Cyklistika jako forma integrovaného turismu v oblasti České Kanady
HAVLÍKOVÁ, Gabriela
Vytyčeným cílem mé bakalářské práce bylo přiblížit cyklistiku jako součást integrovaného turismu. Snažila jsem se zjistit, zda je Česká Kanada oblíbenou cyklistickou oblastí. V literární rešerši jsem objasnila pojmy turistika a cyklistika a charakterizovala jsem Českou Kanadu. Abych zjistila rozvoj cyklistiky v území, tak jsem provedla průzkum, z kterého jsem získala názory cyklistů. A ty jsem graficky a tabulkově vyhodnotila. Dále jsem zmapovala infocentra a cykloobchody a zpracovala možnosti ubytování v České Kanadě. Sepsala jsem i cyklistické trasy zajímavé pro dané území. Závěrem chci říct, že Česká Kanada je rájem pro cyklisty.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Havlíčkův Brod
PLODÍKOVÁ, Stanislava
V práci byla zjišťována nabídka a poptávka po produktech Městského informačního centra v Havlíčkově Brodě. Poptávka byla zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření, na jehož základě byly zjištěny postrádané produkty v nabídce informačního centra. Výstupem práce je návrh naučné stezky po kulturně-historických památkách v Havlíčkově Brodě s názvem Po stopách významných osobností v Havlíčkově Brodě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.