Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 97 záznamů.  začátekpředchozí88 - 97  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace pracovníků v IT oboru
Trofymchuk, Dmytro ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Nerud, Luboš (oponent)
Zkoumání problematiky motivace zaměstnanců v oboru Informačních Technologii. Hledání vhodných metod a nástrojů motivace pro implementace v reálných podmínkách. Výběr nejefektivnějších nástrojů pro motivace a stimulace, rozbor problematiky propojení cílů firmy a konkrétního pracovníka. Analýza typických chyb, které mohou vzniknout, při použití motivačních nástrojů.
Motivace zaměstnanců a nezaměstnaných ke vzdělávání
Filip, Lukáš ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Reichmannová, Věra (oponent)
Práce má za cíl definovat motivátory ke vzdělání u zaměstnaných a nezaměstnaných lidí. Zjištěné motivátory porovnány navzájem a určené ty nejvlivnější. Výzkum je zaměřen na prostředí rozvoje počítačové gramotnosti. Dále odhad efektivity současných vzdělávacích kurzů.
Využití informačních technologií pro manažerské sledování efektivity času a minimalizaci nákladů
Dědek, Lubomír ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Theimer, Jiří (oponent)
Sledováním času je myšlena evidence nákladů s příčinnou souvislostí k firemním výkonům nebo výstupům. Manažerské sledování času lze charakterizovat jako řídící nástroj, který spojuje zaznamenávání odpracovaného času s plánováním, schvalováním, peněžním ohodnocováním, účtováním, fakturací atd. Tato práce se zabývá teoretickými důsledky a skutečnostmi přístupů ke sledování času a praktickou aplikací těchto přístupů za využití nástrojů informačních technologií pro sledování času. Jsou porovnány jednotlivé alternativy systémů pro sledování času a charakterizovány způsoby automatizace firemních procesů s důrazem na proces sledování času.
Specifika komunikace B2B s příkladem vybrané IT společnosti.
Prudká, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pavlousková, Iva (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vymezit specifika B2B komunikace, na konkrétním příkladu IT společnosti Profinit provést analýzu používaných komunikačních nástrojů a zhodnotit vhodnost volby těchto nástrojů vzhledem k cílové skupině komunikace. Práce je strukturována do celkem pěti kapitol. Cílem teoretické části je vymezit hlavní pojmy a charakterizovat jednotlivé fáze přípravy, realizace a zhodnocení komerčních komunikací. Poslední dvě kapitoly jsou pak věnovány praktickému příkladu komunikace IT společnosti Profinit, jejímu zhodnocení a doporučením.
Investiční rozhodování v IT a ROI jako prostředek měření přínosů ITSM pro business
Zakharenkava, Sviatlana ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Tolar, Jan (oponent)
Tato diplomová práce soustřeďuje svou pozornost na otázkách investičního rozhodování do oblasti IT a může sloužit čténáři jako vyčerpávájící zdroj základních informací o postupech při rozhodování o investičním projektu, metodách finančního hodnocení takových projektů a míře jejich aplikace v oblasti IT. Hlavním zaměřením práce jsou projekty do interních procesů IT organizace a optimalizace jejich řízení -- IT Service Managementu (ITSM). Zabývá se existujícími metodikami a aplikovatelnými standardy v oblasti řízení IT služeb a podrobně se zabývá současnou knihovnou nejlepších praktik ITIL V3. Úvodní část uvádí do problematiky řízení IT organizace, seznamuje s existujícími standardy na trhu a vytváří propojení stran IT a businessu v otázkách investic. Druhá část věnuje pozornost ITSM a popisuje principy, na kterých řízení IT služeb je zakládáno včetně přínosů optimalizace procesů v IT. Třetí kapitola uvádí do problematiky IT investic a seznamuje s jednotlivými metodickými koncepty a modely, používanými nejen v klasické finanční teorii, ale i v moderním managementu. Poskytuje základní přehled o metodách hodnocení investičních projektů, jako jsou čistá současná hodnota, metoda doby návratnosti, vnitřní výnosové procento, koeficient výnosnosti a v neposlední řadě návratnost investic jako nejrozšířenější z nich. Následující kapitola aplikuje metodu návratnosti investic (ROI) na příkladech projektů zavádění procesů ITSM dle ITIL. Ukazuje základní principy použití metody, uvádí její základní složky a seznamuje s možným přístupem k identifikaci a finančnímu hodnocení přínosů, které takové projekty přinášejí businessu. Získané poznatky podkládá několika příklady z praxe -- vypracovanými business case pro zákazníky společnosti Hewlett-Packard s.r.o. Poslední část této kapitoly je pak věnována existujícím softwarovým nástrojům pro tvorbu podobných business case a jejich vlastní metodikou. Poslední kapitola je věnována situací na trhu mezinárodním a lokálním, a zabývá se praktickou aplikací metod hodnocení IT projektů v podnicích. Na závěr se shrnují důležité poznatky a klíčové momenty práce.
Specifika trhu práce IT aplikovaná na mezinárodní společnost Devoteam, s.r.o.
Najmanová, Veronika ; Formánková, Dana (vedoucí práce) ; Bernolle, Sylvain (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na makroekonomickou a mikroekonomickou analýzu trhu práce v IT sektoru. Mikroanalytická část práce se věnuje analýze motivace a spokojenosti ve firmě Devoteam, s.r.o. Výsledkem práce je doporučení pro personální politiku společnosti (na základě zjištěných informací z makro a mikroanalýzy trhu).
Zpracování podnikatelského plánu a návrh podnikatelské strategie mikropodniku v oblasti informačních technologií
Ptáčková, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Švehla, Martin (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu a návrh strategie startujícímu mikropodniku v oblasti informačních technologií. Diplomová práce bude usiluje o vytvoření pravdivého obrazu o záměrech a potenciálu startujícího mikropodniku a podmínek jeho úspěchu na trhu. Firma použije tyto informace buď pro zvážení svého působení na trhu nebo pro účely přesvědčení ke spolupráci s novými obchodními partnery.
Využití IT v oblasti personalistiky
Kohoutová, Lenka ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Popelková, Julie (oponent)
Diplomová práce analyzuje využívání nových technologií v oblasti personalistiky. První část diplomové práce se zabývá teoretickým úvodem do tématu personalistiky s navázáním a propojením nových technologií, které se v této oblasti objevují. Tato část slouží jako podklad pro praktickou část, která byla vypracována ve společnosti DHI a.s. Hlavním přínosem práce bude zanalyzování jednotlivých personálních činností a návrhy možností s přispěním nových technologií.
Východiska management consultingu ve vybrané oblasti
Kryglová, Lenka Bc. ; Štrach, Pavel (vedoucí práce) ; Chalupová, Blanka (oponent)
Práce se ve své teoretické části zabývá manažerským poradenstvím v oblasti IT a definuje produkty IT poradenství dle literatury. V praktické části je provedena analýza trhu IT poradenství v ČR a následně analýza tří vybraných IT poradenských společností v České republice. Na základě této analýzy je v závěru této práce zpracován model úspěšné IT poradenské firmy.
Indie - její hospodářství a vývoj na přelomu 20. a 21. století
Suchá, Tereza ; Novotná, Zuzana (vedoucí práce) ; Pohl, M. (oponent)
Práce pojednává o ekonomické situaci a vývoji indické ekonomiky. Zabývá se strukturálními změnami, silnými a slabými stránkami indické ekonomiky, zahraničními vztahy a členstvím v mezinárodních organizacích. Zaměřuje se na velmi perspektivní obor informačních technologií a služeb. Práce vysvětluje proč je tento obor klíčový pro Indii a nastiňuje výhled do budoucnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 97 záznamů.   začátekpředchozí88 - 97  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.