Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 144 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jsou herní novináři zaprodaní aneb vnímání marketingových aktivit a sponzorovaného obsahu herních médií hráči
Krečová, Tereza ; Švelch, Jan (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na propojení herní žurnalistiky a praktik marketingu, které herní žurnalistika využívá, a které jí zajišťují příjmy a umožňují tuto aktivitu vykonávat. Jejím cílem je zjistit, jak hráči a uživatelé herních médií vnímají reklamu integrovanou do obsahu herního média a jak může reklama ovlivnit vnímání obsahu, který s ní není spojen, a zejména, proč hráči označují recenze herních médií i herní média jako "podplacená". Domněnky o "zkorumpovaných" herních médiích pomalu prosakují do zákoutí herní komunity a tato bakalářská práce se snaží zjistit, co je důvodem těchto domněnek. Využívá k tomu kombinaci kvalitativní a kvantitativní metody výzkumu. Kvalitativní výzkum prověřuje reakce hráčů na obsah herních médií, přesněji na recenze her, které herní médium produkuje, a jejich případnou spojitost s placenou spoluprací, která probíhala na stránkách a kanále herního média. Kvantitativní výzkum vychází ze zhodnocení kvalitativního výzkumu a prostřednictvím polostrukturovaného dotazníku prověřuje, jak hráči vnímají reklamu v herních médiích, a jak může taková reklama ovlivnit percepci dalšího obsahu, které herní médium produkuje, případně jeho důvěryhodnost. Kvalitativní výzkum dokazuje, že si jsou hráči v případě tohoto výzkumu vědomi výskytu reklamy a sponzorovaného obsahu v...
Využití her v tenisové přípravě dětí
Sachl, Filip ; Kočíb, Tomáš (vedoucí práce) ; Carboch, Jan (oponent)
Název: Využití her v tenisové přípravě dětí Cíle: Cílem této práce je na základě představení využívaných her v tenisové přípravě dětí mladšího školního věku kategorizovat a analyzovat různé typy tenisových her v závislosti na to, jak jsou tyto hry zaměřené na rozvoj konkrétních dovedností a schopností či jiných kritérií. Práce má sloužit jako praktický zdroj pro současné i budoucí tenisové trenéry malých dětí. Metody: Práce využívá především teoretické přístupy založené na kritickém studiu odborných literárních zdrojů z oblasti sportovní přípravy, vývojové psychologie a problematiky her u dětí. Z těchto poznatků jsem vybral vhodné hry pro mou práci. Výsledky: Výsledkem této práce je vytvořený zásobník tenisových hry, které jsou systematicky kategorizovány a doporučeny pro další využití, s důrazem na zábavu a správnou formu motivace dětí. Klíčová slova: tenisová příprava, děti, hry, sportovní trénink, motorický vývoj
Tréninky atletické přípravky a jejich aplikace do přírodního prostředí
Kramolišová, Markéta ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Vostatková, Pavlína (oponent)
Název: Tréninky atletické přípravky a jejich aplikace do přírodního prostředí Cíle: Cílem práce je aplikace tréninků atletické přípravky do přírodního prostředí, mimo atletický ovál. Metody: Jedná se o odbornou práci. V teoretické části naší práce byla použita metoda literární rešerše, kde jsou popsány aktivity v přírodě a je zde charakterizován mladší školní věk. Dále práce porovnává koncept atletické přípravky u nás a v zahraničí. V závěru práce se nachází dopady hypokinézy. Praktická část pojednává o metodických a didaktických materiálech, které jsou podloženy empírií trénování v atletickém klubu a dále studiem na FTVS. Výsledné tréninky jsou vhodné pro atletickou přípravku, tj. pro děti mladší 12 let. Výsledky: Výsledkem jsou čtyři běžné tréninky na ovále a vedle toho čtyři tréninky na stejné zaměření, které se odehrávají v přírodním prostředí. Jedná se o tréninky zaměřené na rychlost a koordinaci, hry, skoky a hody a trénink všeobecný s překážkovými dráhami. Závěr: Tréninky dětské atletiky v přírodě nám otevírají nové možnosti pro různé aktivity a přinášejí mnoho výhod. Přírodní prostředí je velmi rozmanité s nestálými podmínkami, a právě to se pro děti může stát novou výzvou a motivací, proč se hýbat. Důležitým faktorem, proč zařazovat tréninky v přírodě, je i ekologie. Čím více budou děti...
Metody pro hraní hry Liar's Dice s využítím dynamického programování
Lohn, Marek ; Šátek, Václav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce řeší metody hraní hry Liar’s Dice s využitím dynamického programování. Pro přístup k této práci byl zvolen algoritmus posilovaného učení SARSA, který je upravenou verzí algoritmu Q-Learning. Tento algoritmus byl následně porovnáván s již existujícími přístupy takovým způsobem, že byl ponechán hrát proti nim za pomocí aplikace, která byla vytvořena v herním engine Unity. Porovnávání proběhlo konkrétně nad algoritmy Q-Learning a Counterfactual Regret Minimization. Ve výsledku bylo dosaženo úspěšnosti 69,147 % ve hře proti Q-Learning a úspěšnosti pouze 25 % proti algoritmu Counterfactual Regret Minimization. Tato práce poskytuje hlavní přehled o tom, jak upravená verze algoritmu SARSA je velmi efektivní ve hře proti algoritmu Q-Learning. Při hraní proti algoritmu Counterfactual Regret Minimization je algoritmus SARSA ve značné nevýhodě.
Automata Applied in Visual Arts
Albrecht, Kryštof ; Havel, Martin (oponent) ; Meduna, Alexandr (vedoucí práce)
This thesis introduces a new programming language for composition of 2D visual effects. The language is based on a modified version of cellular automata designed for composition. The primary target platform is the Godot game engine, where the visual effects run using fragment shaders, although the compiler is platform-agnostic.
Metody pro hraní hry 'Liar's Dice' s využítím dynamického programování
Lohn, Marek ; Šátek, Václav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se řeší metody hraní hry Liar's Dice s využitím dynamického programování. Jako přístup k této práci jsem si zvolil z posilovaného učení algoritmus SARSA, který je upravenou verzí algoritmu Q-Learning. Tento algoritmus jsem pak porovnával s již existujjícími přístupy tím způsobem že jsem jej nechal proti sobě hrát za pomocí aplikace kterou jsem si vytvořil v Unity. Porovnával jsem konkrétně s algoritmy Q-Learning a Counterfactual Regret Minimization. Podařilo se mi dosáhnou úspěšnosti 69,147\,\% ve hře proti Q-Learning a úspěšnosti pouze 29,84\,\% proti algoritmu Counterfactual Regret Minimization. Hlavním zjištěním této práce je, že upravená verze SARSA algoritmu je velmi efektivní ve hře proti Q-Learning algoritmu. Dalším zjištěním je, že při hraní proti Counterfactual Regret Minimization algoritmu je SARSA algoritmus ve značné nevýhodě.
Soubor aktivit a her pro rozvoj matematické pregramotnosti u dětí předškolního věku
ZOBALOVÁ, Jitka
Tato práce pojednává o významu rozvoje matematického myšlení u dětí předškolního věku. Nabízí soubor aktivit, her a činností, které lze uplatnit při práci s dětmi v oblasti rozvoje matematických představ, a může sloužit jako zásobník začínajícím učitelkám, ale i učitelkám s pedagogickou praxí. V teoretické části práce seznamuje s vývojem dítěte předškolního věku, předmatematickými činnostmi a charakteristikou současného pojetí předškolního vzdělávání s ohledem na rozvoj matematické pregramotnosti v oblasti motorické, kognitivní i emocionální. Praktická část obsahuje soubor aktivit, her a činností, který je rozdělen do jednotlivých oblastí rozvoje matematické pregramotnosti. Tento soubor je ověřen v praxi a je podrobně reflektován.
Modulární nástroj pro tvorbu her s umělou inteligencí
Klika, Jan ; Škoda, Petr (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro usnadnění tvorby umělých inteligencí. Nástroj používá vlastní univerzální komunikační protokol, podporuje více typů her, je rozšiřitelný o další hry pomocí dynamických knihoven, podporuje zobrazení ladících informací z umělé inteligence a je lokalizovaný do českého a anglického jazyka.
Android vs Bada
Obořil, Radek ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním mobilních platforem Samsung bada a Google Android, a to zejména z hlediska vývoje nativních aplikací. Srovnávány jsou možnosti nativních aplikací, vývojové nástroje a podpora grafiky a multimédií u obou platforem. V rámci práce byla pro obě platformy vytvořena aplikace - hra Had. Práce popisuje návrh této aplikace, rozdíly v implementacích a diskutuje možnosti přenositelnosti kódu mezi platformami.
Klient pro správu herních serverů
Cigán, Tomáš ; Michal, Bohumil (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na popis herních serverů pro nejhranější herní tituly. Podrobně jsou rozebrány rozdíly mezi jednotlivými herními servery a možnostmi jejich ovládání. Dále je zde rozebrána struktura a způsob instalace pluginů na tyto servery. Z předchozího rozboru byl navržen a implementován systém pro zautomatizování a jednotnou správu těchto rozšíření a ovládání ve formě webové aplikace. Je zde rovněž předveden způsob rozšíření podpory o nové herní servery.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 144 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.