Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ocelová konstrukce heliportu
Kuttelwascherová, Olga ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se zabývá statickým návrhem a posouzením samostatně stojící ocelové konstrukce heliportu v areálu nemocnice v Šumperku. Přistávací plocha má tvar pravidelného osmiúhelníku, přičemž výška přistávací plochy je 17 m nad terénem. Hlavní nosnou konstrukci tvoří pravoúhlý rošt příhradových vazníků, které jsou podepřeny celkem osmi šikmými sloupy, jež stejně jako většina nosných prvků v konstrukci jsou kruhového trubkového průřezu. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna pomocí ztužidel. Celá konstrukce je navržena z konstrukční oceli S355. Výpočet vnitřních sil a deformací byl proveden pomocí softwaru Dlubal RFEM. Součástí práce je také technická zpráva a výkresová dokumentace.
Ocelová konstrukce heliportu
Klimeš, Pavel ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a statickým posouzením nosné ocelové konstrukce heliportu s výškou 20 m, která je situována v lokalitě Praha 1 v nemocničním areálu Na Františku. Součástí práce je rovněž technická zpráva a výkresová dokumentace. Práce obsahuje stanovení zatížení heliportu, a jejich implementaci do výpočtového modelu vytvořeného v programu SCIA Engineer 2015.3. Pomocí ručního výpočtu bylo následně provedeno posouzení namáhání vybraných prutů, spojů a kotvení.
Administrativní budova JmP
Žwaková, Vendula ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce byl přepočet a návrh dvou variant řešení stávající nosné ocelové konstrukce objektu patrové administrativní budovy v areálu Jihomoravské plynárenské a.s. v centru města Brna. Rozměry a dispozice vychází ze zadání. Celková výška konstrukce je 29,46 m a kruhový půdorys má průměr 16,088 m. Nosnou konstrukci stávající budovy tvoří obvodová příhradová mřížovina. Hlavními nosnými prvky obou variantních řešení jsou sloupy. Varianta A má 8 sloupů. Varianta B má sloupů 16. Tyto dvě varianty byly předběžně navrženy a posouzeny. Dále bylo provedeno porovnání variant a jedna byla vybrána pro podrobnější zpracování (Varianta A). To zahrnovalo výpočet kotvení, návrh montážních styků, zpracování technické zprávy a výkresové dokumentace.
Centrální požární stanice Svitavy
Navrátil, Michal ; Nováková, Eva (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává projektovou dokumentaci pro provedení novostavby centrální požární stanice typu C1 s administrativní částí územního odboru. Objekt požární stanice je technologicky propojený s druhým stavebním objektem SO.02 objekt technického a technologického zázemí požární stanice. Řešený objekt je situovaný na východním okraji města Svitavy. Objekt je nepodsklepený, třípodlažní s plochou vegetační střechou. Třípodlažní hmota plnící převážně administrativní funkci je spojená s dvoupodlažním blokem požární stanice s vnitřní tělocvičnou. Nad podlažím obsahujícím garáže pro výjezdové vozy je umístěno zázemí pro výjezdovou jednotku, která je předsazená a tím vytváří zastínění výjezdových vrat. Hmota tělocvičny je opticky oddělená a zvýrazněná od objemu stanice úzkým krčkem a výškovým převýšením. Stanice obsahuje školící prostory a prostory pro kompletní fyzickou přípravu. Stavební objekty jsou zakomponovány ve svažitém terénu. Areál požární stanice disponuje heliportem. Založení nosných sloupů budovy je uvažováno do prefabrikovaných kalichů, které jsou zabetonovány do monolitických základových patek. Výplňové zdivo či svislé nosné i nenosné konstrukce jsou navrženy z keramických tvárnic typu THERM. Nosný systém je železobetonový prefabrikovaný skelet. Vodorovné nosné konstrukce jsou navrženy z předpjatých dutinových stropních panelů. Obvodový plášť je tvořen předsazeným provětrávaným pláštěm v tmavě šedém a červeném provedení v kombinaci se světlým zateplovacím kontaktním systémem použitým na části s vnitřní tělocvičnou. Pláště jsou v administrativní části a části stanice členěny prosklenými plochami. V částech dílen a technologie je plášť členěn lamelami. Základní početní stav příslušníků v jedné směně činí 13 hasičů, ve třech směnách činí 39 hasičů. V administrativní správě se předpokládá 17 pracovníků.
Statické řešení plovoucího betonového mola
Dorňák, Josef ; Nečas, Radim (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh plovoucího betonového mola, které má sloužit pro přistávání helikoptér Zdravotnické záchranné služby ČR. Podkladem pro práci byla studie konstrukce s půdorysnými rozměry, umístěním na řece a podélným řezem konstrukcí s výškovými kótami. Cílem práce je navržení křížem vyztužené spojité desky a stěn dílce. Celkem se konstrukce skládá z 8 identických dílců. Pro výpočet vnitřních sil byl v programu Scia Engineer 22.0 vytvořen 3D model nesený pružným podložím o vypočtené tuhosti. Na základě výstupů z programu byla navržena ohybová výztuž. Za pomoci nelineárního výpočtu byla konstrukce posouzena na mezní stavy použitelnosti a výsledky byly srovnány s ručním výpočtem šířky trhliny. Dále byly navrženy manipulační a kotevní úchyty. V závěru práce byl posouzen spojovací prvek a navrženo jeho dovyztužení. Součástí práce je teoretická část, statický výpočet a výkresová dokumentace.
Ocelová konstrukce heliportu
Kuttelwascherová, Olga ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se zabývá statickým návrhem a posouzením samostatně stojící ocelové konstrukce heliportu v areálu nemocnice v Šumperku. Přistávací plocha má tvar pravidelného osmiúhelníku, přičemž výška přistávací plochy je 17 m nad terénem. Hlavní nosnou konstrukci tvoří pravoúhlý rošt příhradových vazníků, které jsou podepřeny celkem osmi šikmými sloupy, jež stejně jako většina nosných prvků v konstrukci jsou kruhového trubkového průřezu. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna pomocí ztužidel. Celá konstrukce je navržena z konstrukční oceli S355. Výpočet vnitřních sil a deformací byl proveden pomocí softwaru Dlubal RFEM. Součástí práce je také technická zpráva a výkresová dokumentace.
Controlled Landing of an Autonomous Drone
Hraško, Andrej ; Barták, Roman (vedoucí práce) ; Obdržálek, David (oponent)
Cieľom tejto práce je vytvoriť a implementovať návrh najvhodnejšej metódy umožňujúcej autonómne pristátie kvadrikoptéry na pristávacej ploche s viditeľným obrazcom. V rámci práce je vytvorený rozbor venujúci sa nájdeniu najlepšieho obrazca určeného pre pristávaciu plochu a najspoľahlivejšieho spôsobu ako tento obrazec identifikovať v obraze prijatom z kamery kvadrikoptéry. Práca vysvetľuje rôzne spôsoby riadenia zariadení ako dynamických systémov a implementuje algoritmus pre navigáciu kvadrikoptéry na cieľ. Dosiahnuté výsledky sú overené zdokumentovanými experimentami. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Centrální požární stanice Svitavy
Navrátil, Michal ; Nováková, Eva (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává projektovou dokumentaci pro provedení novostavby centrální požární stanice typu C1 s administrativní částí územního odboru. Objekt požární stanice je technologicky propojený s druhým stavebním objektem SO.02 objekt technického a technologického zázemí požární stanice. Řešený objekt je situovaný na východním okraji města Svitavy. Objekt je nepodsklepený, třípodlažní s plochou vegetační střechou. Třípodlažní hmota plnící převážně administrativní funkci je spojená s dvoupodlažním blokem požární stanice s vnitřní tělocvičnou. Nad podlažím obsahujícím garáže pro výjezdové vozy je umístěno zázemí pro výjezdovou jednotku, která je předsazená a tím vytváří zastínění výjezdových vrat. Hmota tělocvičny je opticky oddělená a zvýrazněná od objemu stanice úzkým krčkem a výškovým převýšením. Stanice obsahuje školící prostory a prostory pro kompletní fyzickou přípravu. Stavební objekty jsou zakomponovány ve svažitém terénu. Areál požární stanice disponuje heliportem. Založení nosných sloupů budovy je uvažováno do prefabrikovaných kalichů, které jsou zabetonovány do monolitických základových patek. Výplňové zdivo či svislé nosné i nenosné konstrukce jsou navrženy z keramických tvárnic typu THERM. Nosný systém je železobetonový prefabrikovaný skelet. Vodorovné nosné konstrukce jsou navrženy z předpjatých dutinových stropních panelů. Obvodový plášť je tvořen předsazeným provětrávaným pláštěm v tmavě šedém a červeném provedení v kombinaci se světlým zateplovacím kontaktním systémem použitým na části s vnitřní tělocvičnou. Pláště jsou v administrativní části a části stanice členěny prosklenými plochami. V částech dílen a technologie je plášť členěn lamelami. Základní početní stav příslušníků v jedné směně činí 13 hasičů, ve třech směnách činí 39 hasičů. V administrativní správě se předpokládá 17 pracovníků.
Controlled Landing of an Autonomous Drone
Hraško, Andrej ; Barták, Roman (vedoucí práce) ; Obdržálek, David (oponent)
Cieľom tejto práce je vytvoriť a implementovať návrh najvhodnejšej metódy umožňujúcej autonómne pristátie kvadrikoptéry na pristávacej ploche s viditeľným obrazcom. V rámci práce je vytvorený rozbor venujúci sa nájdeniu najlepšieho obrazca určeného pre pristávaciu plochu a najspoľahlivejšieho spôsobu ako tento obrazec identifikovať v obraze prijatom z kamery kvadrikoptéry. Práca vysvetľuje rôzne spôsoby riadenia zariadení ako dynamických systémov a implementuje algoritmus pre navigáciu kvadrikoptéry na cieľ. Dosiahnuté výsledky sú overené zdokumentovanými experimentami. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Ocelová konstrukce heliportu
Klimeš, Pavel ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a statickým posouzením nosné ocelové konstrukce heliportu s výškou 20 m, která je situována v lokalitě Praha 1 v nemocničním areálu Na Františku. Součástí práce je rovněž technická zpráva a výkresová dokumentace. Práce obsahuje stanovení zatížení heliportu, a jejich implementaci do výpočtového modelu vytvořeného v programu SCIA Engineer 2015.3. Pomocí ručního výpočtu bylo následně provedeno posouzení namáhání vybraných prutů, spojů a kotvení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.