Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 160 záznamů.  začátekpředchozí151 - 160  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Google Web Toolkit
Nedomlel, Jiří ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Tato bakalářská práce si staví za cíl seznámit čtenáře s vývojářským nástrojem Google Web Toolkit a porovnat jeho výhody a nevýhody v kontextu dnešních nástrojů na tvorbu Rich Internet Applications. Práce je cílena především pro vývojáře. Díky této práci si bude moci čtenář vytvořit ucelenou představu o využití tohoto nástroje, jeho použití, jeho silných a slabých stránkách, dozví se o procesu práce s GWT a o jeho jednotlivých částech a podá srovnání s technologiemi konkurenčních firem. První část seznámí čtenáře s GWT obecně, druhá nabídne náhled na vývojový proces webových aplikací pomocí tohoto nástroje, třetí předvede praktickou ukázku aplikace. Nakonec práce zhodnotí nástroj Google Web Toolkit celkově.
On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy.
Jankovič, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Plůdek, Lukáš (oponent)
Diplomová práce 'On-line marketing - Princip aukce mění svět reklamy' se zabývá postavením internetu jako média, on-line komerčními komunikacemi, oblastí vyhledávačů a výkonovou reklamou. Práce je strukturována do tří částí. V první části nahlížím na internet jako na médium nové generace, porovnávám jej s tradičními médii a popisuji situaci v ČR. Uvádím zde také stručnou segmentaci českých uživatelů internetu. V druhé části popisuji marketingový komunikační mix na internetu, přibližuji možné formy on-line reklamy a také výhody a nevýhody reklamy na internetu. Přidávám také informace o měření ukazetelů webových stránek a poskytuji statistiky o výši výdajů do on-line reklamy. Ve třetí části se zabývám reklamou v internetových vyhledávačích a mechanismy prodeje reklamy pomocí systémů Google AdWords (AdSense) a Seznam Sklik. Zajímám se zde o to, jakým způsobem ve výkonové reklamě na internetu funguje princip platby za kliknutí a princip aukce. Pojednávám také o problematice SEM (marketing ve vyhledávačích). Přínosem práce jsou informace o možnostech využití internetu v rámci propagace a ucelené informace o problematice výkonové reklamy ve vyhledávačích.
Síla a vliv vyhledávačů
Duffková, Pavlína ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Pešek, Martin (oponent)
Tématem této práce je popsání vyhledávačů, vyhodnocení jejich vlivů na mikroekonomiku a uživatele, a následný odhad jejich budoucího vývoje. V první kapitole se práce zaměřuje na bližší seznámení s vyhledávači. Je zde uvedena historie jejich vývoje, princip, na kterém fungují, a analýza současného postavení na českém a americkém trhu. V druhé kapitole je popsáno mocenské postavení vyhledávačů a jejich vliv na mikroekonomické prostředí. Jsou zde definovány způsoby, kterými mohou firmy ovlivnit své postavení na internetovém trhu. Dále je zde také popsán vliv vyhledávačů na člověka samotného, podložený praktickými příklady a studiemi. Poslední kapitola bakalářské práce se zaměřuje na budoucí vývoj vyhledávačů. Cílem práce je poskytnout čtenáři objektivní informace o vyhledávačích, které budou podkladem k pochopení postavení vyhledávačů na internetu v současné době. Pochopení toho, do jaké míry ovlivňují mikroekonomiku, a také rozhodování a chování člověka.
Základní nástroje vytváření webových aplikací
Ševčík, Petr ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice vytváření webových aplikací s využitím XML souborů pro ukládání dat. Hlavním cílem práce je demonstrovat využití jazyka XML u těchto aplikací a seznámit čtenáře s dalšími jazyky důležitými pro vývoj těchto aplikací. Tato práce se snaží o komplexní pohled na problematiku, a protože úspěch aplikace značnou měrou závisí i na tom, zda je nalezitelná pro své potenciální uživatele v prostředí webu, je zde popisováno, jak probíhá indexování webových stránek vyhledávači. Bakalářská práce je rozdělena na dvě základní části: teoretickou a praktickou část. První kapitola popisuje jazyk HTML s důrazem na jeho vlastnosti umožňující spolupráci s webovou aplikací. Druhá kapitola se věnuje značkovacímu jazyku XML a třetí pak standardu metadat Dublin Core, který bývá používán u rozsáhlejších aplikací pro usnadnění vyhledávání elektronických zdrojů. Čtvrtá kapitola popisuje indexování webových stránek vyhledávači a navazující pátá kapitola čtenáře seznamuje s pokročilým vyhledáváním pomocí vyhledávače Google, pomocí něhož si lze ověřit úspěšnost případné optimalizace stránky pro vyhledávače a nalezitelnost webové stránky. Šestá kapitola se již týká praktické části práce a popisuje vytvořenou webovou aplikaci naprogramovanou v jazyce PHP a využívající jazyk XML pro ukládání dat. Jsou zde porovnány způsoby práce s XML souborem v jazyce PHP pomocí rozhraní DOM a SimpleXML a je zde uvedeno i několik vlastních návodů na implementaci důležitých funkcí pro vytvářenou aplikaci.
Efektivní marketing s využitím nástrojů Googlu
Sadílek, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Podolka, Luděk (oponent)
Velmi rychlý nárůst počtu uživatelů internetu a výrazná zlepšení na straně technologií mají významný vliv na marketingovou komunikaci. Cílem první části této práce je zasadit marketingové aktivity na internetu do systematického rámce, aby bylo možné je maximálně využít. Ve druhé části se práce zabývá analýzou produktového (AdWords, Mapy, YouTube) a nástrojového portfolia (plánovací, optimalizační a realizační nástroje) společnosti Google a jeho možného využití v jednotlivých fázích realizace internet marketingových aktivit.
Problémy vyhledávání informací v prostředí Internetu
Janů, Tomáš ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Práce se snaží poukázat na nedostatky a překážky, se kterými se může běžný uživatel internetu setkat během vyhledávání informací. Samotný proces vyhledávání informací v této práci představuje interakci mezi uživatelem zadávaným dotazem a vyhledávačem zobrazovaným výsledkem. Výsledek přitom může mít podobu URL adresy konkrétní webové stránky, obrázku, produktu, lokality a další. Mezi problémy, které jsou v práci detailně popsány, patří například relevance a aktuálnost výsledků vyhledávání, rozlišení globálního výsledku od lokálního, spam mezi výsledky vyhledávání či problémy spojené s vyhledáváním v online mapových podkladech. Důraz je v práci kladen zejména na lokální trh, respektive českého uživatele. Dále také na aktuálnost veškerých údajů a praktické ukázky v podobě snímků. Důležitá data a statistiky jsou poté zaznamenána v přehledných tabulkách a grafech. Mimo jiné lze v práci najít mnoho zajímavostí a postřehů, které jsou značeny šipkou v modré barvě (->).
PPC reklama ve vyhledávačích
Brodilová, Petra ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
PPC reklama ve vyhledávačích je jedním z nejlépe cílených a nejlépe měřitelných reklamních systémů na internetu. Práce popisuje hlavní PPC systémy ve vyhledavačích s ohledem na české prostředí, postup před založením kampaní v těchto systémech, práci při založení a dále následnou správu těchto kampaní. Zaměřuje se na základní teoretické informace a jejich následné převedení do praxe ukázkou na názorných přikladech.
Využití služeb Google a Google API při řízení a spolupráci v malé skupině
Lhotan, Petr ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Smyslem této práce je pokusit se vytvořit návrh jednoduchého řešení potřeb komunikace, řízení a sdílení dokumentů uvnitř malého týmu s využitím dostupných služeb Google a jejich případné integrování do klientského programu prostřednictvím aplikačního programovacího rozhraní. V práci jsou popsány pouze vybrané služby Google v souvislosti s možností aplikace výsledků práce na reálný příklad z praxe. V práci jsem použil své osobní zkušenosti s používáním popisovaných služeb, analyzoval jsem potřebné teoretické předpoklady práce v týmu a zaměřil jsem se především na možnosti Google Kalendáře, jako hlavního pilíře pro organizování času a přidělování úkolů při řízení pracovní skupiny. Hlavním přínosem práce by mělo být zvýšení všeobecného povědomí o možnostech a výhodách vybraných služeb a jejich zamýšlené využití v praxi.
Google
Novák, Michal ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje zrod společnosti Google, jeho stručnou historii a souhrn poskytovaných služeb. Dále obsahuje popis technologie, základních a pokročilých funkcí fulltextového vyhledávače. Podrobněji popisuje takové služby, u kterých je předpoklad využití pro potřeby výuky na Fakultě managementu Vysoké školy ekonomické v Praze nebo jiných vzdělávacích institucí.
Poskytování aplikací Microsoft Office formou terminálových služeb na
Lávička, Jan ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Šálek, Richard (oponent)
V současném ekonomickém prostředí je velmi silný tlak na inovace jednotlivých softwarových výrobců, poskytovatelů služeb v oblasti IT či systémových integrátorů. Předmětem konkurenčního boje se nestává produkt nebo služba jako taková, ale i forma jejího zajištění a obchodní model, který definuje kvalitu a cenu pro zákazníka. V posledních letech zaznamenáváme vzestupnou tendenci výrobců / dodavatelů softwaru nabídnout dodávku software přímo formou služby tzv. Software as a Service neboli on-demand. Primárním cílem této diplomové práce je přispět k rozvoji teoretické základny modelů Software as s Service s hlavním zaměřením na oblast kancelářských aplikací pro segment malých a středně velkých firem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 160 záznamů.   začátekpředchozí151 - 160  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.