Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Automata Applied in Visual Arts
Albrecht, Kryštof ; Havel, Martin (oponent) ; Meduna, Alexandr (vedoucí práce)
This thesis introduces a new programming language for composition of 2D visual effects. The language is based on a modified version of cellular automata designed for composition. The primary target platform is the Godot game engine, where the visual effects run using fragment shaders, although the compiler is platform-agnostic.
Soubor aktivit a her pro rozvoj matematické pregramotnosti u dětí předškolního věku
ZOBALOVÁ, Jitka
Tato práce pojednává o významu rozvoje matematického myšlení u dětí předškolního věku. Nabízí soubor aktivit, her a činností, které lze uplatnit při práci s dětmi v oblasti rozvoje matematických představ, a může sloužit jako zásobník začínajícím učitelkám, ale i učitelkám s pedagogickou praxí. V teoretické části práce seznamuje s vývojem dítěte předškolního věku, předmatematickými činnostmi a charakteristikou současného pojetí předškolního vzdělávání s ohledem na rozvoj matematické pregramotnosti v oblasti motorické, kognitivní i emocionální. Praktická část obsahuje soubor aktivit, her a činností, který je rozdělen do jednotlivých oblastí rozvoje matematické pregramotnosti. Tento soubor je ověřen v praxi a je podrobně reflektován.
Modulární nástroj pro tvorbu her s umělou inteligencí
Klika, Jan ; Škoda, Petr (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro usnadnění tvorby umělých inteligencí. Nástroj používá vlastní univerzální komunikační protokol, podporuje více typů her, je rozšiřitelný o další hry pomocí dynamických knihoven, podporuje zobrazení ladících informací z umělé inteligence a je lokalizovaný do českého a anglického jazyka.
Android vs Bada
Obořil, Radek ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním mobilních platforem Samsung bada a Google Android, a to zejména z hlediska vývoje nativních aplikací. Srovnávány jsou možnosti nativních aplikací, vývojové nástroje a podpora grafiky a multimédií u obou platforem. V rámci práce byla pro obě platformy vytvořena aplikace - hra Had. Práce popisuje návrh této aplikace, rozdíly v implementacích a diskutuje možnosti přenositelnosti kódu mezi platformami.
Klient pro správu herních serverů
Cigán, Tomáš ; Michal, Bohumil (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na popis herních serverů pro nejhranější herní tituly. Podrobně jsou rozebrány rozdíly mezi jednotlivými herními servery a možnostmi jejich ovládání. Dále je zde rozebrána struktura a způsob instalace pluginů na tyto servery. Z předchozího rozboru byl navržen a implementován systém pro zautomatizování a jednotnou správu těchto rozšíření a ovládání ve formě webové aplikace. Je zde rovněž předveden způsob rozšíření podpory o nové herní servery.
GUI knihovna pro hry na platformě SDL2
Staněk, Jan ; Grochol, David (oponent) ; Záň, Drahoslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá grafickými uživatelskými rozhraními v počítačových hrách jako prostředky pro komunikaci mezi uživatelem a aplikací. Dále se věnuje návrhu a implementaci obecného uživatelského rozhraní postaveného na platformě SDL2 a rozhraní OpenGL.
Reversi
Labaj, Tomáš ; Jurka, Pavel (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje umělé inteligenci, resp. použití umělé inteligence na deskové hře Reversi. Ta je nejlépe realizovatelná pomocí metody minimax. Aby nedocházelo k zbytečnému prohledávání stavového prostoru, je vhodné zavést omezení v podobě prořezávání Alfa-beta. Obě metody jsou zde popsány a vysvětleny. Další část je věnována strojovému učení, tedy tomu, jak může počítač vylepšit svůj tah, když byl minule neúspěšný.
Analýza loterií a her v českém právním a daňovém kontextu
Hladík, Milan ; Zapletal, Petr (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje teoretickou a analytickou část a je završena návrhy na zlepšení současné úpravy. V teoretické části se bakalářská práce zabývá především českou soukromoprávní a veřejnoprávní úpravou hazardních her. V analytické části pak popisuje a hodnotí současnou finanční regulaci odvětví.
Posilované učení pro hru typu Bomberman
Adamčiak, Jakub ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárksej práce je návrh, implementácia a trénovanie modelov posilňovaného učenia na hru typu Bomberman. Je postavená na prostredí Bomberland od firmy CoderOne. Toto prostredie bolo vyvinuté za účelom vzdelávania a výskumu v odvetí umelej inteligencie. V tejto práci rozoberám rôzne nastavenia a problémy s implementovaním agenta do prostredia. Vyskúšal som 2 politiky (MLP a CNN), 2 algoritmy (PPO a A2C) a 5 druhov neurónových sietí pre extrakciu vlastností za pomoci knižníc stable baselines 3 a pytorch. Celkový čas trénovania týchto modelov bol dokopy 1207 reálnych hodín, 4168 strojových hodín a 271 miliónov herných krokov. Aj keď bolo trénovanie neúspešné, táto práca ukazuje proces implementácie modelu posilňovaného učenia do prostredia Gym.
Návrh internetových stránek
Caha, Lukáš ; Slatinský, Miroslav (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vhodných webových stránek pro český hokejový klub HK Šumperk. Stránky budou sloužit nejen fanouškům klubu, ale i široké veřejnosti, která na nich nalezne veškeré informace o hokeji v Šumperku. Na webu bude tým redaktorů zveřejňovat rozpisy i výsledky zápasů, reportáže, rozhovory, tiskové zprávy, statistiky hráčů a další. Důraz bude kladen i na reklamní plochy pro partnery a sponzory klubu, bez nichž by sportovní kluby prakticky nemohly existovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.