Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design manuál jako součást marketingové komunikace
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a následným design manuálem, který je pomáhá dotvářet. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se pojednává o teoretických poznatcích z oblasti marketingové komunikace, firemní identity a designu. Druhá část se pak zaměřuje na analýzu současného stavu firemního designu. Z načerpaných informací je pak sestaven návrh design manuálu, který má sloužit ke sjednocení vizuálního stylu ve firmě.
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
Corporate desing pro začínající minipivovar
Zelinková, Zuzana
Bakalářská práce se věnuje tvorbě jednotného vizuálního stylu pro začínající minipivovar. Teoretická část shrnuje základní pojmy managementu, marketingu, navržení jednotného vizuálního stylu a firemního designu. Praktická část se věnuje analýze konkurence a analýze budoucímu podniku, navržení corporate designu a marketingové komunikaci. Obsahuje návrh loga, webové stránky a propagačních materiálů pro podporu prodeje, aj.
Návrh online marketingu pro podnik Sladko Brno
Sargisian, Elizaveta
Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové strategie pro malý podnik Sladko Brno. Některé navrhnuté změny se tykají i offline marketingu firmy. Před samotným návrhem byly provedeny analýzy vnějšího a konkurenčního pro-středí a analýza současného marketingu firmy. Součástí práce je taky provedení kvantitativního výzkumu, cílem kterého je lepší pochopit chovaní spotřebitelů na trhu cukrářské výroby a zjistit, které z marketingových nástrojů mají na spotřebi-tele největší vliv. Shrnutím výsledků výše uvedených analýz a kvantitativního výzkumu je SWOT tabulka, která je hlavním podkladem pro návrh marketingové strategie. Na konci práce jsou kalkulovány všechny náklady potřebné na realizaci celého návrhu.
Firemní identita malého podniku s praktickou aplikací na vybranou společnost
Jančíková, Nikola ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje firemní identitě s důrazem na firemní design společnosti neboli jednotný vizuální styl. Konkrétně navrhuje jednotný vizuální styl pro malý podnik Jahody Stebno, který se specializuje na sezónní sběr a prodej jahod. Hlavní důraz klade na logo, firemní písmo, firemní barvy a z nich odvozené prvky jednotného vizuálního stylu, kterými jsou vizitky, dopisní papíry a další možné aplikace na předměty, které firma často využívá. K vypracování byl proveden monitoring přímé konkurence v Ústeckém kraji a jejich firemních stylů. Práce v závěrečné části představuje autorčin návrh grafického manuálu, který by zmíněný podnik mohl začít využívat.
Firemní design lyžařské školy Majasport
Matoušek, Pavel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Title of study: Corporate design of Maja Sport ski school Objectives: The main objective of this thesis is to design a new corporate design for the ski school Maja Sport with a proposal for its implementation. Partial aims to achieve main objective are analysis of corporate design of major competitors and analysis of the current state of corporate design ski school Maja Sport. Methods: To achieve the set goals have been used several methods. Analyses of corporate design are based primarily on methods of observation and analysis of documents. Creating a draft of new design is based on collective brainstorming and informal talks with the owner and manager of the ski school. Results: The thesis found significant weaknesses in the current corporate design ski schools Maja Sport. Compared with the competition, its design is highly fragmented and looks unprofessional. For this reason, the thesis designed completely new corporate design. The practical outcome of this work is a proposal for implementation and design manual with rules and examples of use of the proposed new company design. Key words: corporate design, corporate identity, logo, colouring, typography, visual style, design manual
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
Design manuál jako součást marketingové komunikace
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a následným design manuálem, který je pomáhá dotvářet. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se pojednává o teoretických poznatcích z oblasti marketingové komunikace, firemní identity a designu. Druhá část se pak zaměřuje na analýzu současného stavu firemního designu. Z načerpaných informací je pak sestaven návrh design manuálu, který má sloužit ke sjednocení vizuálního stylu ve firmě.
Image a Identita společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Žulavský, Jaroslav ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce má za cíl objektivní vymezení prvků, které tvoří image a identitu společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. Úvod teoretické části se zabývá přiblížením pojmů firemní image a firemní identita v rámci jednotlivých faktorů managementu ziskových organizací. V teoretické části se práce snaží čerpat z dostupné, především zahraniční, literatury. Následná analytická část se již čistě věnuje ústřednímu tématu diplomové práce tj. detailnímu rozboru firemní identity a firemnímu image společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. s akcentem na jejich vzájemné odlišnosti. Po několika kapitolách následuje část zaměřená na aktivní výzkum za pomoci dotazníkového šetření. Zde diplomová práce analyzuje, a následně sumarizuje, data získaná dotazníkovým šetřením z oblasti působnosti image a identity společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. Dílčím cílem této analytické části je také komparace v rámci konkurenčního telekomunikačního trhu v České republice. Hlavním cílem diplomové práce je snaha o nalezení možných aktivit vedoucích k neustálému kladnému vývoji image a identity společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.