Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama z etického pohledu
SOJKOVÁ, Eva
Práce se zabývá reklamou z etického pohledu. Informuje o etické regulaci reklamy v České republice a zároveň poukazuje na její provázanost s regulací právní. Přibližuje činnost Rady pro reklamu, první východoevropské organizace samoregulace reklamy, jejíž cílem je čestná, legální, decentní, a pravdivá reklama na území České republiky. Hlavní část práce poukazuje na neetičnost reklamní praxe. Vysvětluje pojem manipulace a poukazuje na její využití v reklamě. Věnuje pozornost reklamní manipulaci s dětmi a mládeží. Důležitou etickou otázkou je zneužití ženy v reklamě a s tím související sexismus v reklamě, který je v mnoha případech útokem na důstojnost ženy. Dalším tématem je sociální reklama, která je mnohdy z etického hlediska velmi diskutabilní.
Regulace reklamy se zaměřením na zobrazování žen
Ficová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce pojednává o regulaci a samoregulaci reklamy v oblasti zobrazování žen v reklamě. Hlavním tématem je využívání ženského těla v reklamě, stereotypů a sexismu. Praktická část rozebírá dostupné studie o zobrazování žen a analyzuje reklamy projednávané Arbitrážní komisí Rady pro reklamu z let 2005 - 2009. Na závěr práce jsou navržena doporučení pro samoregulaci reklamy.
Všeobecné zásady reklamní praxe a ochrana spotřebitele
Slánská, Martina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šedivá, Kristina (oponent)
Diplomová práce poskytuje přehled v oblasti právní a etické regulace reklamy, vymezuje základní pojmy z oblasti reklamy, shrnuje funkce a cíle reklamy a charakterizuje různé formy reklamy podle použitého komunikačního média. Prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje a analyzuje všeobecné postoje k reklamě i konkrétní názory na eticky problematické reklamy.
Právní a etická regulace reklamy
Chlebounová, Pavla ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Horová, Olga (oponent)
Předmětem bakalářské práce na téma Právní a etická regulace reklamy je shrnutí českých právních norem zabývajících se reklamou nebo činnostmi s ní souvisejícími. Dále je zde popsáno zejména etické hledisko regulace reklamy, tak jak jej stanovuje Kodex reklamy. Praktická část je věnována popisu vybraných kauz minulých let, které řešila Rada pro reklamu. V závěru práce je uveden i rozdíl etického vnímání komerční a sociální reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.