Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automated testing device for turbojet ECU
Halgoš, Matúš
This article presents the research and development behind the automated testing device tailored for electronic control unit (ECU) E040, which controls turbojet engine TJ40 to enhance efficiency and reliability in the testing phase of ECU. The proposed device offers significant advantages over traditional manual testing methods, including reduced testing time and improved accuracy. This paper will give the reader necessary information about TJ40 engine and E040 ECU, then will provide the overall concept design behind automated testing device.
Automated control unit tester
Halgoš, Matúš ; Bradáč, Zdeněk (oponent) ; Benešl, Tomáš (vedoucí práce)
This article presents the research and development behind the automated testing device tailored for electronic control unit (ECU) E040, which controls turbojet engine TJ40 to enhance efficiency and reliability in the testing phase of ECU. The proposed device offers significant advantages over traditional manual testing methods, including reduced testing time and improved accuracy. This paper will give the reader necessary information about TJ40 engine and E040 ECU, then will provide the overall concept design behind automated testing device.The subject of this work is a comprehensive view of the design of a single-purpose test device for a turbojet engine control unit. The first part of the thesis is dedicated to the theory of testing, then the theoretical analysis is described in which the basic information about the control unit and the needs of testing are presented. The output of this section are documents, test cases and test procedures. In the second part of the thesis, schematic design of the test equipment was created from the test procedures and the functions of the individual blocks were described in detail, followed by a description of the creation of the PCB layout. The last chapter takes the reader through the process of bringing up the designed test equipment and the design of the internal wiring.
Predikce emisí zážehového motoru
Jirout, Petr ; Böhm, Michael (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi predikce emisí zážehových motorů. Cílem bylo na základě parametrů z řídící jednotky navrhnout prediktivní algoritmus emisí nespálených uhlovodíků a oxidu uhelnatého. Návrh se opírá o praktické experimenty se zážehovým motorem. V závěru jsou shrnuty nedostatky navrženého algoritmu a nastíněno možné využití pro nově nastupující emisní normu EU7.
Matematický model řídicí jednotky CR
Kučera, Vlastimil ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Řízení spalovacího motoru je jedna z nejklíčovějších disciplín při jeho aplikaci a má přímý vliv na jeho výsledné charakteristiky. Diplomová práce ukazuje přípravu zkušebního motoru i jeho instalaci na zkušební stanoviště. Popisuje měření a zpracování dat potřebných k řízení naftového motoru s palivovým systémem common-rail a jejich následnou aplikaci při tvorbě matematického modelu řízení v programu GT-SUITE.
Elektronický regulátor rychlosti vozidla
Šimbera, Michal ; Kučera, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem, realizací a ověřením funkce řídicí jednotky pasivního tempomatu. Nejdříve jsou identifikovány potřebné vstupy, výstupy a regulátor řídicí jednotky. Dále je rozebrán návrh elektroniky, volba procesoru, napájení a dalších použitých součástek. Následuje rozbor řídicího algoritmu naprogramovaného v C/C++. Nakonec je ověřena funkčnost sestavené řídicí jednotky s nahraným algoritmem na řízení spalovacího motoru.
Implementace "Start&Stop" systému do osobního vozidla se vznětovým motorem
Fajkus, Martin ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Rasch, František (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o implementaci „Start&Stop“ systému u osobních vozidel se vznětovými motory. Vytváří přehled úprav a změn nutných k zařazení systému, dále posuzuje vliv systému na jízdu vozidla, jak z hlediska komfortu tak i bezpečnosti, jeho výhody a nevýhody v městském i jiném cyklu. Jelikož nebývá tento systém zařazen samostatně, budou zde rozebrány i nadřazené systémy, ve kterých je implementován.
Návrh protiopatření k útokům na konektivitu vozů
Golovkova, Nataliya ; Číka, Petr (oponent) ; Gerlich, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku konektivních vozů a typy hrozeb které mohou nastat a jak se proti nim chránit. V teoretické části byl popsán obecný model auta. V další části práce byl vytvořen šablon v Microsoft Threat Modeling Tool s hrozbami a protiopatření k nim.
Řídicí jednotka a systém napájení formule Student
Klement, Dominik ; Szabó, Zoltán (oponent) ; Steinbauer, Miloslav (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu centrální řídicí jednotky a napájecího systému pro monopost soutěžící v soutěži Formule Student Electric. Řídicí jednotka zpracovává data ze senzorů umístěných na monopostu, tyto data vyhodnocuje a následně ovládá periferie. Napájecí systém integrovaný v řídicí jednotce reguluje vstupní napětí na větve, které napájí další jednotky monopostu.
Bezdrátové OBDII-Bluetooth rozhraní
Bezdíček, Jan ; Šimek, Václav (oponent) ; Bartoš, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout OBDII rozhraní komunikující s počítačem pomocí technologie Bluetooth. Vyrobené zařízení umožňuje bezdrátově diagnostikovat vozidla vybavená konektorem OBDII využívající libovolný, ze všech pěti standardem OBDII podporovaných, komunikačních protokolů. Komunikace se zařízením pomocí PC je možná a dále popisována jak pomocí specializovaného softwaru, tak pomocí jednoduchých příkazů pomocí terminálu. Jádrem celého zařízení je čip ELM327, který je pro tuto činnost přímo určen, a průmyslový Bluetooth modul. Vytvořené diagnostické rozhraní bylo otestováno a je schopno korektně zobrazovat hodnoty senzorů vozidla i pracovat s registrem závad.
Testing of the Common-rail pressure regulation valve by ADwin device
Šoulák, Vojtěch ; Svída, David (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the extension of the testing possibilities of the development test bench using the ADwin device. The main part of the diploma thesis is the design of an additional circuit of the test bench and test programming for pressure control valve. Following part of the diploma thesis deals with the assumption of the pressure control valve components condition after testing. When comparing the expected condition and actual condition after testing, the correct test programming and the correct function of the newly designed circuit are verified.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.