Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Matematický model řídicí jednotky CR
Kučera, Vlastimil ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Řízení spalovacího motoru je jedna z nejklíčovějších disciplín při jeho aplikaci a má přímý vliv na jeho výsledné charakteristiky. Diplomová práce ukazuje přípravu zkušebního motoru i jeho instalaci na zkušební stanoviště. Popisuje měření a zpracování dat potřebných k řízení naftového motoru s palivovým systémem common-rail a jejich následnou aplikaci při tvorbě matematického modelu řízení v programu GT-SUITE.
Nízkokapacitní vozovky
Kučera, Vlastimil ; Stehlík, Dušan (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou nízkokapacitních vozovek a podává základní informace pro jejich navrhování. Celosvětově tvoří velkou část nízkokapacitních komunikací vozovky s nestmeleným krytem, zatímco v České republice s jejich konstrukcí nejsou dosud dostatečné zkušenosti, proto jako hlavní a téměř výhradní zdroj pro tuto práci posloužila zahraniční literatura. Výhodami vozovek z nestmelených materiálů je jejich šetrnost k životnímu prostředí a úspora financí, proto při dodržení správného postupu, výběru kvalitního materiálu a současně při správné údržbě jsou nestmelené kryty vhodnou alternativou k běžně používaným asfaltovým krytům. S rostoucí intenzitou dopravy však jejich výhody klesají. Jsou také vhodné například jako kryty komunikací v chráněných krajinných oblastech, protože přestavují menší zásah do krajinného rázu.
Konstrukce předního odpružení motokrosového motocyklu
Kučera, Vlastimil ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Přední odpružení zásadně ovlivňuje vlastnosti motocyklu, proto je nutné zabývat se jeho problematikou. Bakalářská práce uvádí jednotlivé funkce odpružení, popisuje a vysvětluje pružení vidlic s vinutou i vzduchovou pružinou, rozebírá systém tlumení a ukazuje možnosti nastavení vidlic. Porovnává konstrukční řešení vidlic použitých u sériových motokrosových motocyklů v letech 2016 a 2017 a upozorňuje na jejich případné výhody či nevýhody. Vidlice se od sebe liší hlavně typem pružiny a tím, jestli pružící i tlumící funkci vykonávají obě nohy vidlice, nebo mají funkce odděleny. Každé řešení má své výhody a nevýhody, záleží hlavně na celkovém nastavení vidlice.
Komparace oceňovacích procesů v USA a tuzemsku
Kučera, Vlastimil ; Cupal, Martin (oponent) ; Komosná, Milada (vedoucí práce)
Diplomová práce slouží k porovnání oceňovacích procesů, které se používají v ČR a USA. Přináší informace o znalecké činnosti v ČR a USA a současných předpisech. Popisuje jednotlivé oceňovací procesy a také definice důležitých veličin podle dostupné literatury. Dále se práce hlouběji zaměřuje na tržní způsob ocenění. Ukazuje rozdíly v jednotlivých procesech a přístupech aplikovaných na zvolený příklad a ty následně využívá pro stanovení doporučených změn. V závěru ukazuje také rozdílné struktury oceňovacích elaborátů.
Komparace oceňovacích procesů v USA a tuzemsku
Kučera, Vlastimil ; Cupal, Martin (oponent) ; Komosná, Milada (vedoucí práce)
Diplomová práce slouží k porovnání oceňovacích procesů, které se používají v ČR a USA. Přináší informace o znalecké činnosti v ČR a USA a současných předpisech. Popisuje jednotlivé oceňovací procesy a také definice důležitých veličin podle dostupné literatury. Dále se práce hlouběji zaměřuje na tržní způsob ocenění. Ukazuje rozdíly v jednotlivých procesech a přístupech aplikovaných na zvolený příklad a ty následně využívá pro stanovení doporučených změn. V závěru ukazuje také rozdílné struktury oceňovacích elaborátů.
Matematický model řídicí jednotky CR
Kučera, Vlastimil ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Řízení spalovacího motoru je jedna z nejklíčovějších disciplín při jeho aplikaci a má přímý vliv na jeho výsledné charakteristiky. Diplomová práce ukazuje přípravu zkušebního motoru i jeho instalaci na zkušební stanoviště. Popisuje měření a zpracování dat potřebných k řízení naftového motoru s palivovým systémem common-rail a jejich následnou aplikaci při tvorbě matematického modelu řízení v programu GT-SUITE.
Konstrukce předního odpružení motokrosového motocyklu
Kučera, Vlastimil ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Přední odpružení zásadně ovlivňuje vlastnosti motocyklu, proto je nutné zabývat se jeho problematikou. Bakalářská práce uvádí jednotlivé funkce odpružení, popisuje a vysvětluje pružení vidlic s vinutou i vzduchovou pružinou, rozebírá systém tlumení a ukazuje možnosti nastavení vidlic. Porovnává konstrukční řešení vidlic použitých u sériových motokrosových motocyklů v letech 2016 a 2017 a upozorňuje na jejich případné výhody či nevýhody. Vidlice se od sebe liší hlavně typem pružiny a tím, jestli pružící i tlumící funkci vykonávají obě nohy vidlice, nebo mají funkce odděleny. Každé řešení má své výhody a nevýhody, záleží hlavně na celkovém nastavení vidlice.
Nízkokapacitní vozovky
Kučera, Vlastimil ; Stehlík, Dušan (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou nízkokapacitních vozovek a podává základní informace pro jejich navrhování. Celosvětově tvoří velkou část nízkokapacitních komunikací vozovky s nestmeleným krytem, zatímco v České republice s jejich konstrukcí nejsou dosud dostatečné zkušenosti, proto jako hlavní a téměř výhradní zdroj pro tuto práci posloužila zahraniční literatura. Výhodami vozovek z nestmelených materiálů je jejich šetrnost k životnímu prostředí a úspora financí, proto při dodržení správného postupu, výběru kvalitního materiálu a současně při správné údržbě jsou nestmelené kryty vhodnou alternativou k běžně používaným asfaltovým krytům. S rostoucí intenzitou dopravy však jejich výhody klesají. Jsou také vhodné například jako kryty komunikací v chráněných krajinných oblastech, protože přestavují menší zásah do krajinného rázu.

Viz též: podobná jména autorů
20 KUČERA, Václav
22 KUČERA, Vít
18 Kučera, Vladimír
9 Kučera, Vojtěch
1 Kučera, Vratislav
20 Kučera, Václav
22 Kučera, Vít
5 Kučera, Vítězslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.