Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Model marketingu elektronického obchodu ve stavebninách
Kubín, Peter ; Janáček, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na přiblížení pojmu marketing a na aplikaci znalostí z marketingu a elektronického obchodu při zlepšování elektronického obchodu ve firmě, která se zabývá prodejem stavebniního materiálu.
Nástroje pro podporu elektronického podnikání
Šteigl, Martin ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je zhodnocení možnosti využití moderních elektronických a online nástrojů pro podporu efektivnějšího podnikání a fungování firmy. Hlavní důraz bude kladen na informační systém firmy. Případné zjištěné nedostatky současného informačního systému budou odstraněny návrhem souborů opatření vedoucích ke zlepšení situace a k optimálnímu stavu ve firmě. Součástí této práce bude také zhodnocení dalších online nástrojů, které mohou firmě pomoci především v její propagaci a e-marketingu. Práce je pro lepší názornost aplikována na konkrétní firmě, obecné postupy a analýzy lze ale všeobecně aplikovat na malé a střední firmy.
Návrh Elektronického Obchodu a Marketingové Strategie
Novosadová, Petra ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem elektronického obchodu a marketingové strategie. Zaměřuje se zejména na zvýšení návštěvnosti jak webových stránek, tak kamenné prodejny lékárny, a jejího obratu. V práci bude zmapována současná situace lékárny pomocí analýz SWOT, SLEPT a Porterova modelu pěti sil a na základě zjištěných údajů bude zvoleno vhodné řešení k dosažení vytyčených cílů.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ve firmě. Podám návrhy na vylepšení marketingu či internetového obchodu, která zaujmou nové i stávající zákazníky.
Model e-marketingu firmy
Klusová, Alena ; Chrastina, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na elektronický marketing. Na základě poznatků z teoretické části je v praktické části navržen model elektronického marketingu, který povede ke zlepšení image společnosti, vyšší konkurenceschopnosti, ale také zvýšení povědomí o společnosti u zákazníků.
Vliv sociálních sítí na e-marketing
Bondy, Radim ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Analyza nástrojů e-marketingu využívající sociální sítě se zaměřením na open-source řešení. Aplikace vybrané techniky na navrhovaný e-shop Bylinkárna.cz.
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Chocholáč, Jan ; MBA, Luboš Lněnička, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky WLINIE na českém a slovenském trhu“ pojednává o možnostech propagace luxusní značky WLINIE na Internetu. Práce se zaobírá metodami zvýšení návštěvnosti www stránek a budování povědomí o značce. Podrobněji se věnuje i social media marketingu, seo optimalizaci a ppc kampaním.
Internetový marketing pro advokátní kancelář
Kroulíková, Michaela ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení internetového marketingu pro advokátní kancelář. Vysvětluje konkrétní pojmy související s danou problematikou, které jsou důležité pro teoretické znalosti. Obsahuje současný stav řešeného problému a jeho následné analýzy. Další částí je návrh řešení, který konkretizuje cíle a advokátní kanceláři nabízí internetový marketing, nový logotyp, grafický manuál a internetové stránky.
Návrh E-marketingu firmy
Hadrava, Martin ; Matějka, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce obsahuje základní teoretická východiska ke zpracování e-marketingu společnosti, předkládá dvě varianty návrhů řešení problematiky. Varianta první obsahuje základní webovou prezentaci se SEO optimalizací. Varianta druhá, která je nadstavbou varianty první, je obohacena o reklamní aktivity na internetu, které směřují uživatele k návštěvě stránek. Tyto návrhy jsou následně zhodnoceny z ekonomického hlediska.
Návrh a implementace e-marketingu firmy.
Gabzdyl, Adam ; Pieczka, Marian (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem e-marketingu pro firmu Mgr. Barbara Wilczková, advokát. Cílem je charakterizovat problematiku e-marketingu, analyzovat problémy, zhodnotit dosavadní situaci firmy, navrhnout a implementovat řešení pro zviditelnění společnosti na internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.