Název: Model marketingu elektronického obchodu ve stavebninách
Překlad názvu: Marketing of Electronic Business for a Builders Merchants
Autoři: Kubín, Peter ; Janáček, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-marketing; elektronický obchod; internetové stránky; marketing; obchodování; stavebnictví; Building idustry; E-marketing; Electronic commerce; Marketing; Trading; Websites

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63936

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-592980


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet