Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 162 záznamů.  začátekpředchozí153 - 162  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace přínosů e-businessových řešení pro malé firmy
Kysela, Jiří ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Salava, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá fenoménem elektronického obchodování, identifikuje jeho přínosy, nastiňuje problematiku zřízení internetového obchodu a jeho následný provoz. Je zde předložena široká paleta softwarových, logistických a marketingových nástrojů, díky nimž je možné nakonfigurovat internetový obchod tak, aby vyhovoval požadavkům drobného podnikatele a zároveň perfektně fungoval z hlediska zákazníka. Založení internetového obchodu se zabezpečením veškerého provozu je sice podmínkou k jeho bezchybnému fungování, avšak to je teprve začátek elektronického obchodování. Jak se ukazuje v praxi, jednou z nejdůležitějších věcí je maximální snaha o spokojenost zákazníka, neboť jedině takový zákazník se bude do našeho obchodu vracet, případně ho doporučovat svým známým - dalším potenciálním zákazníkům. V kapitole ?Formování firmy a marketing? je čtenář seznámen se základními principy fungování firmy a její vazby na okolní prostředí, stejně jako s vnitropodnikovou politikou. Jaké jsou podmínky a možnosti pro distribuci svého zboží se pak popisuje v kapitole následující s názvem ?Logistika? a konečně analýza samotných stavebních kamenů internetového obchodu je popsána v kapitole ?Technické zabezpečení a realizace?. Kapitola ?Provoz elektronického obchodu? pak věrně zobrazuje možnosti a úskalí běhu celého systému obchodování. Tato práce se snaží komplexně informovat o realizaci a fungování internetového obchodu, který je sice novým způsobem prodeje, kde však platí stará pravidla o dobrém a poctivém obchodu.
Aspekty zavedení elektronických voleb
Janata, Pavel ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Volráb, Ondřej (oponent)
Rozvoj informační společnosti vytváří tlak na zavádení služeb e- Government a s tím související implementaci elektronického způsobu voleb. Dalším důvodem hovořícím pro elektronické volby je stále klesající zájem o tuto jedinou formu účasti občanů na řízení státu. Cílem bakalářské práce je seznámení s problematikou elektronických voleb. V první části se věnuji základním principům elektronických voleb a praktickým otázkám souvisejícím s bezpečností a chováním voličů. V druhé části je popsáno několik úspěšných pilotních projektu. Přínosem mé práce je ucelené, v českém jazyce zpracované, shrnutí poznatků o problematice elektronických voleb. Pro zpracování tohoto tématu byla použita metoda studia odborných pramenu, a to jak v českém, tak v anglickém jazyce.
Role a podpora e-businessu a ICT v Evropské unii
Nechala, Marek ; Novák, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Práce identifikuje roli e-businessu a ICT v ekonomice současné Evropské unie a jejich úlohu ve zvyšování její konkurenceschopnosti na globální scéně. Dále mapuje a hodnotí podporu veřejného sektoru Evropské unie pro tuto důležitou složku moderní ekonomiky. Práce také popisuje současný stav e-businessu a ICT v Evropské unii a ve světě a nastiňuje jejich pravděpodobný budoucí vývoj.
PŘILEŽITOSTI A OMEZENÍ INTERNETU
Pham, Xuan Son ; Rosický, Antonín (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo seznámit se s pojmem Informace, s hromadnými sdělovacími prostředky pro přijímání, uchování a přenosu informací. Dále pak seznámit se s pojmem Internet a principem jeho fungování, s nabízenými službami poskytované prostřednictvím Internetu, hlavně s jeho omezením a příležitostmi.
e-Business a ICT - nástroje konkurenceschopnosti EU
Nechala, Marek ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Práce identifikuje roli e-businessu a ICT v ekonomice současné Evropské unie a jejich úlohu ve zvyšování její konkurenceschopnosti na globální scéně. Dále mapuje a hodnotí podporu veřejného sektoru Evropské unie pro tuto důležitou složku moderní ekonomiky. Práce také popisuje současný stav e-businessu a ICT v Evropské unii a ve světě a nastiňuje jejich pravděpodobný budoucí vývoj.
Aplikace a využití BI v prostředí elektronického obchodu
Plášil, Roman ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Ouřada, Libor (oponent)
Tato práce je věnována tématu elektronického obchodu z pohledu implementace strategického přístupu k jeho řízení a současně podpory tohoto přístupu ze strany technologické, postavené na technologiích Business Intelligence. V první části práce jsou popsána základní teoretická východiska a na jejich základě je pak navrženo konkrétní řešení na vzorové situaci ve vzorovém internetovém obchodě a popsána pilotní implementace řešení podpory rozhodování postaveného na řešení BI.
Elektronické obchodování a konverzní poměr
Kořínek, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Bělonožník, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou současného elektronického obchodování a e-business. Na základě rozboru aktuálního stavu současného internetového obchodování je provedena analýza konkrétního e-shopu za pomoci dostupných metod.
Internet jako marketingový nástroj
Sekerka, Radko ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Internet je fenoménem dnešní doby, postupně se v něm vytváří digitalizovaný obraz skutečného světa. Trvající nárůst uživatelů a zvyšující se internetová gramotnost láká i ty nejotrlejší internetově sterilní podnikatele a společnosti do světa internetového obchodování. V současné době internetových obchodů neustále přibývá, ale úroveň poskytovaných služeb bývá různá. Z pohledu zákazníka není jednoduché ihned odhalit kvalitu těchto služeb. Pro internetového uživatele se spletitá džungle internetových obchodů stává prostředím, ve kterém upřednostňuje hodnoty zaručující bezproblémový a bezpečný nákup. Důvěryhodnost značky a záruky se stávají klíčovým atributem úspěchu v elektronickém podnikání a kvalitní marketing je jedním z nástrojů jak tohoto úspěchu dosáhnout. Díky neustálému rozvoji internetu se odkrývají stále nové možnosti komunikace s jeho uživateli a tedy potencionálními zákazníky. Jaký komunikační nástroj zvolit a jak postupovat ve snaze zlepšit prodejnost a efektivitu internetového obchodu má za cíl právě tato práce. V jednotlivých kapitolách budou postupně popsány možnosti internetu, marketingu, komunikačních nástrojů a jejich integrace do marketingového plánu elektronického obchodu.
Právní úprava elektronického obchodu
Potěšilová, Naďa ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Novotný, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá právní úpravou elektronického obchodu. Definuje pojem e-obchod a charakterizuje ho, vysvětluje rozdíl mezi pojmy e-komerce a e-business. Blíže se zaměřuje na spotřebitelské smlouvy uzavírané pomocí prostředků komunikace na dálku. Jedním z prostředků je právě internet, který se při uzavírání smluv v elektronickém obchodě používá nejčastěji. Na teoretický základ navazuje praktická část zaměřená na konkrétní e-obchod a diplomovou práci doplňují statistiky nakupování přes internet v České republice.
E-logistika
Mendlová, Zuzana ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Novotný, Michal (oponent)
zařazení e-logistiky do konceptu SCM terminologie e-logistiky e-business - B2B, B2C elektronická tržiště Výhody a nevýhody nákupu na Internetu elektronické obchodování v ČR - právní normy, obchodování z pohledu zákazníka možné formy spolupráce e-obchodů burza dopravních nákladů

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 162 záznamů.   začátekpředchozí153 - 162  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.