Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a efektivita marketingové strategie města Dubaj v letech 2010-2020
Saarová, Patricie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a efektivitu marketingové strategie Dubaje v letech 2010-2020. V teoretické části jsou představeny klíčové pojmy spojené s marketingem a destinacemi, včetně definice marketingu a destinace, principů destinačního managementu, marketingového mixu a komunikačního mixu. Deskriptivní část práce popisuje vývoj Dubaje jako turistické destinace a identifikuje faktory, které přispěly k jejímu úspěchu. Praktická část zahrnuje komparativní analýzu marketingových aktivit v obdobích 2010-2015 a 2016-2020, podloženou dotazníkovým šetřením. Na základě analýzy jsou následně navržena komunikační doporučení.
Postavení společnosti Emirates Airline v leteckém průmyslu a její zákaznický servis
Berger, Vít ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
V této práci se zabývám společností Emirates Airlines, a to především identifikací klíčových faktorů, které vedly k získání současného postavení na globálním leteckém trhu. Do založení Emirates Airlines se letecké odvětví tohoto regionu prakticky netýkalo a nebyl to tedy ani příliš zajímavý trh. Pomocí výzkumné metody případové studie v práci jsem nejprve analyzoval jak a proč byly aerolinky založeny a následně popsal unikátnost právě tohoto případu. Dílčími cíli bylo zodpovězení výzkumných otázek a potvrzení, či vyvrácení úvodních hypotéz. V závěru jsem shrnul všechny klíčové faktory a posoudil jejich unikátnost a případné limitace při aplikaci na podobné případy v leteckém odvětví.
Gastroturismus jako motiv zahraniční cesty
Vokáčová, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Cílem práce je charakterizovat produkt gastronomických tras a analyzovat konkrétní nabídkové portfolio tras společnosti Frying Pan Adventures se sídlem v Dubaji. Dílčím cílem této práce je také charakterizovat gastronomický cestovní ruch jako jeden z dynamicky se rozvíjejících motivů cestovního ruchu. V teoretické části jsou vysvětleny základní použité termíny spojené s cestovním ruchem, motivací a motivům k cestování a gastronomií a je poukázáno na vzájemné vztahy mezi nimi. V praktické části je charakterizována vybraná oblast, Spojené arabské emiráty a především město Dubaj, a to jak z geografického, ekonomického a historického pohledu, tak z pozice vzhledem k cestovnímu ruchu. Především je analyzována nabídka gastronomických tras jednoho poskytovatele a je roztříděna dle třídících znaků do charakteristických skupin. Dále je nabídka zhodnocena z několika pohledů. Z pohledu zákazníka využitím analýzy zpětných vazeb na produkt a zhodnocením webových stránek poskytovatele služby. Ze subjektivního pohledu je hodnocena na základě osobní zkušenosti s produktem a na závěr jsou využitím SWOT analýzy identifikovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby pro společnost a nastíněn možný vývoj do budoucna.
Business and cultural customs - Dubai
Heisigová, Adriána ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Müllerová, Františka (oponent)
Cieľom mojej bakalárskej práce bolo predstaviť obchodné a kultúrne zvláštnosti Dubaja. Pomocou vlastného pozorovania a interview bolo možné potvrdiť alebo vyvrátiť všeobecne známe skutočnosti a vytvoriť tak zdroj základných informácií o Dubaji, ktorý je vhodný ako pre turistov, tak pre potenciálnych obchodných partnerov zo zahraničia. Prvá kapitola obsahuje stručné dejiny, prírodné a geografické podmienky, popisuje politickú situáciu a analyzuje ekonomické prostredie. Obsahom druhej kapitoly sú predovšetkým kultúrne zvláštnosti, ku ktorým patrí náboženstvo, popis obyvateľstva, ale aj jazyk alebo oblečenie. V tejto časti sa tiež zaoberám úkazmi typickými najmä pre Dubaj. ako sú napríklad umelo vytvorené ostrovy. Posledná kapitola je venovaná hlavne obchodnému jednaniu, obchodným vzťahom medzi Dubajom a Českou republikou a charakteristike minuloročnej krízy. Taktiež poskytujem návod na založenie firmy v Dubaji a na to, ako sa vyhnúť možným obchodným rizikám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.